mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 89
Dołączył(a): 26.03.2003
Offline
PostNapisane: 24 lut 2004, 12:21 
Cytuj  
tekst z http://www.gry-online.pl:


Origin - koniec legendy ?

Crusader, Privateer 2 ale przede wszystkim znakomite serie Ultima oraz Wing Commander zapisały się na zawsze złotymi literami w sercach ich fanów. Są to gry, które można powiedzieć weszły już do panteonu znakomitych tytułów a stworzone zostały przez firmę Origin. Niestety, wygląda na to, iż do obecnej sytuacji Origin można zastosować powiedzenie "Źle się dzieje w państwie duńskim".

Otóż na fanowskiej stronie Wing Commander CIC oraz na forum Waterthread.org pojawiły się informacje uzyskane z nieznanych bliżej źródeł a traktujące o zamknięciu firmy Origin Systems. Przedstawiciele Electronic Arts będącej właścicielem Origin nie skomentowali tych rewelacji, jednak wszystko wskazuje na to, iż koniec legendy nastąpił. Zespoły developerskie pracujące obecnie nad Ultima Online i powstającą Ultima X otrzymają możliwość przeniesienia do kalifornijskiego studio EA lub otrzymają wypowiedzenia. Jak pamiętamy kilka dni wcześniej przeniesione zostały również biura firmy Maxis.

Studio Origin zostało założone przez projektanta gier Richarda "Lord British" Garriotta i odsprzedane w połowie lat 90tych firmie EA. Garriott założył nowe studio developerskie, które w późniejszym okresie stało się częścią NCSoft.

hmm
mam nadzieje ze to nie zakonczy naszej zabawy...


_________________
lepsze jedno piwko w garsci niz dwa w lodowce =]

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mindlord dnia 2004-02-24 12:37 ]</font>

****
Avatar użytkownika

Posty: 1106
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2004, 14:12 
Cytuj  
Electronic Art's Austin Unit Origin Systems to Shut Down

Game company Electronic Art's is expected to tell it's Austin employees this week that the company will be shutting down Origin Systems, its Austin operations, according to sources. Employees will be offered an opportunity to relocate to California or accept a severance package. Company officials could not be reached for comment. Austin is the # 3 location in the U.S. for game development with more than 50 companies making major contributions to the game industry, including game development, publishing, tools and middleware and chips and hardware.


http://waterthread.org/forum/index.php?showtopic=1774

**

Posty: 322
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2004, 16:32 
Cytuj  
imo Uo nie zamkna - za duza kasa :/
W najgorszym wypadku ktos inny wezmie UO w swoje rece.. moze zrobia nam pre aos rules ,)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2004, 17:00 
Cytuj  
moze zrobia nam pre aos rules ,)

: W koncu mowimy o EA... Ja bym sie raczej spodziewal masy addonow w krotkich odstepach: UO: Hot Date, UO: Superstar, UO: Vacation, a do tego jak najbardziej kulawe patche. Na jesieni wypuszcza UO 2005 na tym samym enginie z 2 nowymi skillami. Za rok UO 2006 z zaokraglonymi postaciami i tak do zajebania.

*

Posty: 89
Dołączył(a): 26.03.2003
Offline
PostNapisane: 24 lut 2004, 23:58 
Cytuj  
ja bym z ta kasa nie przesadzal...
oni maja tyle projektow ze juz nie wiadomo ktory jest bardziej oplacalny a ktory przynosi straty i mysle ze w niedlugim czasie sami do tego dojda, podkresla kazdy projekt osobno i wyjdzie co zamknac...

dodatkowo co do tej kasy to smiem przypomniec ze EA to nie pierwsza firma ktora ma zajebiste problemy ostatnio =[
rozpierniczylo sie black isle studios ktore wypuszczalo same hiciory a hiciory z reguly kase przynosza...


_________________
lepsze jedno piwko w garsci niz dwa w lodowce =]

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lut 2004, 00:33 
Cytuj  
Myslisz, ze EA ma problemy? Jakos mi sie nie wydaje, biorac pod uwage, ze wypuszczaja praktycznie polowe wszystkich tytulow na PC: W tym sporo dobrze sprzedajacych sie gier... To jest raczej ich taktyka, ze wykupuja jakis dev teamik, przezuwaja (gra-dwie), wypluwaja itd.

*

Posty: 89
Dołączył(a): 26.03.2003
Offline
PostNapisane: 25 lut 2004, 12:18 
Cytuj  
raczej jestem pewien ze nie maja problemow tylko chcac sie przed nimi ustrzec beda sie mocno zabierali za weryfikacje oplacalonsci niektorych projektow

co raz bardziej sie przekonuje ze raczej nas to nie dotknie bezposrednio jednak np. moga posunac sie do zmniejszenia zatrudnienia w UO deav team przez co np czestotliwosc paczowania sie zmniejszy, jak i wprowadzanie nowosci czy co chyba najwazniejsze naprawiania bugow...


_________________
lepsze jedno piwko w garsci niz dwa w lodowce =]

*

Posty: 172
Dołączył(a): 1.09.2003
Offline
PostNapisane: 27 lut 2004, 19:23 
Cytuj  
A JA sobie tak mysle ze moze to i lepiej Przynajmniej POZBEDE sie jednego NALOGU !!!!!! :<

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 lut 2004, 20:48 
Cytuj  
Ja bym na to nie liczyl, bo w tym roku wychodzi duzo nowych MMORPGow...

***
Avatar użytkownika

Posty: 876
Dołączył(a): 8.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 lut 2004, 13:28 
Cytuj  
Co by nie mowic - jesli EA wezmie sie do roboty do tylko dobrze zrobi Ultimie a i graczom nie zaszkodzi.

BTW: Z checia zobaczylbym nowe dodatki do UO. Niech to bedzie i UO Vacations (a najchetniej UO Quest Pack :smile: )ale cos nowego inaczej ten dinozaur w koncu umrze smiercia naturalna i wszyscy beda zmuszeni przeniesc sie na free.

Ile mozna wybijac bloody?

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: XSiV dnia 2004-02-28 13:28 ]</font>

***

Posty: 716
Dołączył(a): 28.08.2002
Offline
PostNapisane: 28 lut 2004, 14:17 
Cytuj  
Watpie za zamkna UO. Pojawia sie jednak coraz wiecej reklam Ultima X: Odyssey. Watpie by odrazu zamkneli Ultime ale pewnie bedzie tak samo jak z AO na przyklad. Pierwsza AO i AO2 razem istnialy i istnieja nadach chyba, co nie?

W najgorszym wypadku jak wogule by zamkneli UO to powinni by dac na przyklad darmowy kod do UO X tak by nie stracic graczy.
Nikt jednak nie zagija zlotej kury ( np. EQ ) :smile:

EDIT:
Jak macie czas i wam sie chce zachecam do poczytania Q&A i o grze tu : http://www.ebgames.com/ebx/product/238364.asp


_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Luki dnia 2004-02-28 14:27 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lut 2004, 15:18 
Cytuj  
AC i AC2, nie AO. AC1 istnieje dlatego, ze AC2 okazalo sie porazka... Nie rozumiem jak ktos kto lubial ruleset/skille AC1 moglby przeniesc sie do AC2, nastepnego klona EQ, ktorego z poprzednikiem laczy co najwyzej tytul i historyjka. Na jednym serwerze AC1 gra pewnie tyle osob ile na wszystkich serwerach AC2 do kupy wzietych.

Mam nadzieje, ze UXO poleci na dno jeszcze szybciej:|

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.