mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 15:45 
 
No wiec myśle że bylo by fajnie, gdyby przeżucenia przedmiotu na ikone plecaka czy na lame czy konia( jutrznego oczywiscie ) powodowałe, że ten przedniot automatycznie zostanie dodany do kupki takich samych przedmiotów które mamy w owym plecaku. Bo tak to trzeba będzie wszystko recznie przekładać, a to jest czasem żmudne jak podnosimy np 30 przedmiotów.


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 15:46 
 
I prosze poprawcie ten bug z niemożliwością chodzenia po krwi, a także z unieruchomieniem kiedy mamy 1 staminy.


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 15:52 
 
Jak rozwale jakiegos potworka, a jego cialo spadnie akurat tak ze zaslania je w calosci np mur, to nie ma jak wziąśc z niego łupów.
Może by tak .grab?


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 15:55 
 
Te resterty sa chyba troche za czeste, co chwilke mnie wywala ,a co za tym idzie i cofa. Nic w sumie nie da sie konkretnego zrobic. Przynajmniej sejvujcie przed restartem, a moze to sa pady nie restarty?


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 16:08 
 
yyyyyyyyy.....wlozylem bone legs i mi wypisalo ze dex zmienił mi sie o 65530 czyjakos tak. Czad.........ale chodzic i tak nie mogłem, ehh.......


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 16:09 
 
Drodzy Gm czy wogóle czytacie uwagi graczy czy macie je totalnie w dupie???


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 16:30 
 
nie wiem co powiedziec...
Panzer...
naprawde...
rozwaliles mnie.
Szerszn cie zamorduje lyzeczka od cherbaty.

***

Posty: 623
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 16:44 
 
Panzer, gdyby po przeczytaniu wiadmości o bugu dało sie od razu ot tak usiąśc i go zlikwidować, to byłoby pięknie. Zapewne naprawa części bugów leży w gestii adminów SC, ale dużo z nich musi być pewnie poprawione w kodzie źródlowym NOxWiza... na szczęście ten emulator podobno rozwija się bardzo szybko ostatnimi czasy.

**

Posty: 383
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 18:11 
 
Cytuj:
2001-12-25 15:52, Panzer napisał:
Jak rozwale jakiegos potworka, a jego cialo spadnie akurat tak ze zaslania je w calosci np mur, to nie ma jak wziąśc z niego łupów.
Może by tak .grab?



Włacz przezroczystosc murów gdzies w opcjach - powinno pomoc.

*

Posty: 70
Dołączył(a): 4.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 18:18 
 
Cytuj:
2001-12-25 18:11, wert napisał:
Cytuj:
2001-12-25 15:52, Panzer napisał:
Jak rozwale jakiegos potworka, a jego cialo spadnie akurat tak ze zaslania je w calosci np mur, to nie ma jak wziąśc z niego łupów.
Może by tak .grab?



Włacz przezroczystosc murów gdzies w opcjach - powinno pomoc.


Eee tam. A od czego jest wyswietlanie wszystkich nazw (macro AllNames) :grin: ?

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 19:32 
 
A kurwa, nic juz nie mowie...........


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 19.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 20:18 
 
A jednak powiem bo mnie chyba szlag trafi.
Rozumiem, że server jest niestwabilny i wogóle, ale od godziny albo i wiecej gram dokladnie to samo. No juz chyba 5 raz bede powtarzal. Wale to.


_________________
We krwi jest światło, a w świetle jest życie
Dla miłości życia, dla miłości życie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 20:46 
 
Jak wszedzie pisze to WY WYWALACIE SERW. Jeli wszyscy zrobili by dokladnie to co jest opisane na stronce nic by sie nie stalo. Podziekuj innym.

**

Posty: 401
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 21:18 
 
A teraz kilka slow do kolesia/kolesi laczacych sie bez ignition czy tam na scrackowanej wersji:

Wez kutasie przestan bo innym grac nie dajesz

Jak sie dowiem jak masz na imie w grze to zniszcze :smile:


_________________
Ku pamieci kupa - wpisal sie Alojzy Dupa

***

Posty: 600
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 21:26 
 
za takie coś powinni wieszać ( w grze ) poroponuje zporbienie skryptu, który gościa bez ignitiona, albo z innym niemiliewidzanym cudem od razu do kicia przenosil, a wypuszczał go dopiero po wejściu z normlanym clientem z ingnitonem lub rice'em.

***

Posty: 516
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 21:39 
 
rice'em ??? :smile:Was ist das??? :smile:

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 21:39 
 
taki ignition tylko inny

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 22:22 
 
Cytuj:
2001-12-25 15:45, Panzer napisał:
No wiec myśle że bylo by fajnie, gdyby przeżucenia przedmiotu na ikone plecaka czy na lame czy konia( jutrznego oczywiscie ) powodowałe, że ten przedniot automatycznie zostanie dodany do kupki takich samych przedmiotów które mamy w owym plecaku. Bo tak to trzeba będzie wszystko recznie przekładać, a to jest czasem żmudne jak podnosimy np 30 przedmiotów.



Alez to jest... jesli tylko przedmioty sie stackuja... - np. rybki sie stackuja i w ten sposob ladnie to dziala, ale np. zbroje sie nie stackuja i to wtedy nie dziala :wink:


_________________
Niemoralne jest pozostawienie pieniedzy frajerom.
Uzupelnienie: Smith&Wesson bije cztery asy.

****

Posty: 1447
Dołączył(a): 17.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 gru 2001, 22:23 
 
Cytuj:
2001-12-25 15:46, Panzer napisał:
I prosze poprawcie ten bug z niemożliwością chodzenia po krwi, a także z unieruchomieniem kiedy mamy 1 staminy.



Unieruchomienie jest gdy masz 0 staminy - do 1 dosc szybko przyrasta, co do krwi, niestety, musimy pcozekac az Tfuuu... rcy noxa wroca po swietach i z nowymi sialami siada do poprawiania bledow.


Posty: 29
Dołączył(a): 23.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 gru 2001, 01:11 
 
A nie daloby sie tej krwi wywalic calkowicie ??? Mysle ze za bardzo nikt jej nie potrzebuje, chyba ze jacys maniacy krawawej jatki.

Acha, i dlaczego szkielety krwawia ??? I dlaczego w ogole orzywiency uciekaja ??? Rozumiem ze orki moga uciekac ale zombiaki ??? :)))))

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.