MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Vanguard - beta test
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=17705
Strona 12 z 26

Autor:  Goatus [ 30 gru 2006, 01:50 ]
Tytuł: 

flame napisał(a):
omg dostałem keya przed chwilą



Tez dostałem, a jedyne co zrobiłem to było zarejestrowanie się na oficjalne forum dosyć dawno temu. Potem już się nie interesowałem. No nic, oblookam, może jednak nie będzie takie złe jak mi się wydaje. :P

Tylko ta ilość miejsca na hd jaką to zajmuje.... O.o /sigh

Autor:  Templair [ 30 gru 2006, 01:56 ]
Tytuł: 

Ah to zaproszenia z forum. Rowniez zarejestrowalem sie dawno temu ale bez szczescia jak narazie ...

Edit: Literowka ...

T.

Autor:  Zematis [ 30 gru 2006, 09:31 ]
Tytuł: 

Pamietajcie ze NDA zabrania mowienia o tym ze dostaliscie sie do bety... sa zyczliwi ktorzy tylko czekaja na taka okazje, o czym pare osob z tego forum zdarzylo sie juz przekonac.

Autor:  eagleeyes [ 31 gru 2006, 01:25 ]
Tytuł: 

Dużo osób sie dostało na tą fale. Wreszcie coś sie na serwach dzieje.Tak przy okazji chyba jednak data styczniowa relase stanie sie realna. Troche wcześnie ale cóz poczekamy zobaczymy.

Autor:  Septi [ 4 sty 2007, 07:30 ]
Tytuł: 

Ciekaw jestem jak jest z wymaganiami tej gry.Jaki sprzęt trzeba mieć żeby podziwiać grafe jaką prezentują filmiki.

Autor:  Atherius [ 4 sty 2007, 14:13 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem jest to engine unreal 3, wiec duze.

Autor:  iniside [ 4 sty 2007, 14:44 ]
Tytuł: 

Atherius napisał(a):
Z tego co wiem jest to engine unreal 3, wiec duze.

Z tego co jest w FAQ napisane to na Unreal Engine 1.
Ale jak wiesz lepiej od twórców..

Autor:  Atherius [ 4 sty 2007, 16:49 ]
Tytuł: 

Czytales w ogole faq, czy tylko sie domyslasz ? Gdzie tutaj jest cos o u1 ?

wyciag z faq

We're using a heavily modified version of Unreal 2.x, and it continues to be heavily modified in just about every area -- we'll re-do the network code, we've already just about totally re-written the rending side of things to get bump mapping, etc. in there, we've made it seamless world, we've completely replaced the player character technology (skinned FPS models don't cut it in an MMOG), plus a lot more.

We feel very confident this modified engine will be perfect for Vanguard at release (just as, like you mentioned, the L2 guys successfully morphed the engine for their MMOG).

Will we switch to 3.0? Well, we look at 3.0 and learn from it all the time, but as to officially switching over to that code base, it would be huge endeavor... it would both slow us down right now, plus 3.0 just isn't as mature as the 2.x code base so we'd be taking some risks. That said, at some point after Vanguard's release, I could certainly see us making the transition.


Jak nie rozumiesz wrzuc sobie do translatora.
Ostatnia aktualizacja tego faq byla na poczatku 2005 roku, wiec gra moze zostac juz wydana na u3, silnik od dluzszego czasu jest juz dostepny, wyszlo nawet na nim kilka gier.

Autor:  iniside [ 4 sty 2007, 18:32 ]
Tytuł: 

Dobra, moze zaktualiwazli silnik.
Ale jak ostatni raz czytałem było napisane UE1 i dam sie za to pociąć.

A jak bedzie na UE3 ? No cóż, silnik porzadny ale wróże tej grze sukces EQ2 w tedy. Wiekszosc ludzi nie bedzie w stanie pograć.

Są plusy. Za 3 lata faktycznie u nikogo nie bedzie sie ciąć a EQ2 dalej bedzie pokazem slajdóe :E

Autor:  eagleeyes [ 4 sty 2007, 21:21 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak później bedzie, ale w becie wymagania sprzetowe są ogromne zwłaszcza zapotrzebowanie na vertexy i pixele. Na przecietnym polskim komputerze w Vanguardzie wrócisz do korzeni czyli do samego atari 65XE. Ale na high-end maszynce doznania są już nieporównywalne, choć co prawda potrafi czasami przyciąć w miescie . Graficznie przypomina gothica 3.


A to... buehehehehe, oficjalne wymagania :


Wymagania minimalne:
-Windows 2000/XP
-2.4Ghz Intel procesor albo AMD 2400 lub wyższy
(2.4 albo 2400 będzie w porządku,ale lepiej aby było powyżej).
-512mb ram(nie musisz mieć 1 giga aby uruchomić grę.512 wystarczy)
-Zgodność z Directx 9.0c
-Vertex Shadery i Pixel Shadery 2.0 kompatybilne z pamięcią karty 128mb
-DirectX zgodny z kartą dźwiękową
-połączenie internetowe 56 kb/s(modem)
-napęd dvd o prędkości 16
-20gb wolnego miejsca na dysku

Wymagania zalecane
-Windows 2000/XP/vista
-Procesor Intel 3.00 Ghz albo AMD 3500 lub wyższy
(dwurdzeniowe jak najbardziej)
-2GB ram(najodpowiedniejsza opcja..przy takim ramie komfort gry zapewniony
jednak 1gb też okej.)
-Vertexy i Pixel Shadery kompatybilne z pamięcią karty 256mb
-szybkośc internetu 512kb/s.


BTW- rozbraja mnie sprzet na zalecane:)- chyba wszystko na low details:). Ale być moze, do realse jeszcze duzo sie zmieni.

A to według mojej oceny wymagania minimalne :


(Ustawienia balanced )- bo dopiero wtedy zaczyna się piekno w tej grafice.
Procek - 2,5ghz+ ( najlepiej core duo)
Ram- 1GB ddr2 533Mhz+
Grafika - 7600GS +
------------------
(Ustawienia Very high)
E6600+
Ddr 2GB ddr2 1000Mhz+
Grafika- 8800 GTX/GTS

Autor:  iniside [ 4 sty 2007, 21:40 ]
Tytuł: 

Daj skrina :E
Na PM nie publicznie (;

Autor:  eagleeyes [ 5 sty 2007, 00:29 ]
Tytuł: 

W sumie to można juz dawać oficjalnie screeny, NDA zniesione, od dzisiaj OPEN-Beta faza V.

Screen słabej jakości( serwer fotosik pogarsza jakość)

Woda kolo stolicy thresty
Obrazek


Wnetrze pokoju w miescie elfów
Obrazek


Modły na mogiła mojego kolegi gildiowego
Obrazek

Autor:  iniside [ 5 sty 2007, 06:57 ]
Tytuł: 

To z Elfami takiesobie (ja ich architekture i styl całkiem inaczej widze) :D
Woda i ładna, i już wiem dlaczeg zajmuje 20GB, mogli sobie odpuścić tak szczegółowe tekstury i dopracowac silnik, no ale jak kto lubi :D

Tak czy inaczej czeka ich praca nad optymalizacja, ja sobie pogram na medium/high no ale to i tak nie to (;..

Autor:  Septi [ 5 sty 2007, 07:32 ]
Tytuł: 

Kurde ale lipa.Zapisałem sie do bety już chwile temu a tu sie okazuje że tylko dla US.Eh,ładna lipe odstawili,przynajmniej FP.

Autor:  Templair [ 5 sty 2007, 07:46 ]
Tytuł: 

Sprawdz maila jeszcze raz ...

Kod:
Dear Non-U.S./Canadian Subscriber, We thank you for your interest in the Vanguard: Saga of Heroes beta program on FilePlanet.

Unfortunately, between the pre-promotion of the program and its launch this evening, we had to restrict access to U.S./Canadian residents only. However, since you signed up before the restriction, we're going to set aside some keys and make sure you get one.

We apologize for the wait, but we will do our best to get you a key within the next couple of days. Your patience is greatly appreciated.

Thanks again, and we hope you enjoy the program,

-The FilePlanet Team


Po tym co odstawilo Sigil/SOE nie wiem czy usiade z przyjemnoscia do tej bety :< ...

T.

Autor:  Zematis [ 5 sty 2007, 07:58 ]
Tytuł: 

Prawda to z tym phase 5? I zniesieniem NDA? Jestem w pracy nie mam jak sprawdzic heh.

Ktos moze potwierdzic?

BTW jest pare osob ktore inetresuja sie VG i zamierzaja grac, moze pora zalozyc subforum?

edit:
chodzi mi glownie o zniesienie NDA ;) jakby mogl ktos sprawdzic

Autor:  Templair [ 5 sty 2007, 08:00 ]
Tytuł: 

Tak NDA zostalo zniesione w zwiazku ze startem fazy V bety ...

http://www.vanguardsoh.com/forums/showt ... hp?t=99149

T.

Autor:  Septi [ 5 sty 2007, 08:13 ]
Tytuł: 

Ogólnie to nie wie jeszcze co o tej grze myśleć.Animacja podoba mi sie średnio,mam nadzieje że system walki nie będzie sztywny.

Póki nie zagram w Vanga nadal stawiam na Conana.

Autor:  krzyk [ 5 sty 2007, 08:17 ]
Tytuł: 

Giera jest dziwna, taki miszmasz roznych dostepnych aktualnie - wowa, eq2 (tych dwoch wplywy widac najbardziej). Nie tragiczna ale grajac ciagle ma sie wrazenie ze je sie odgrzewane kotlety.

juz.

Autor:  Templair [ 5 sty 2007, 08:36 ]
Tytuł: 

Tego sie spodziewalem niestety :<. Przynajmniej bedzie housing ...

T.

Strona 12 z 26 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team