MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
PvP Fejlur https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=24549 |
Strona 3 z 8 |
Autor: | Vercin [ 30 kwi 2007, 13:04 ] |
Tytuł: | |
Mi wali serce zawsze jak jest jakas akcja pvp:) Sam fakt porazki z zywym przeciwnikiem boli a wygrana cieszy bardzo. Nie potrzebuje do tego podniety dodatkowej w postaci mozliwosci dokuczenia komus jeszcze bardziej i zabrania itemkow:) Sama rywalizacja jest wystarczajaco fajna a mozliwosc nawrzucania komus, okradzenia go itp jest dla mnie zbedna w grze mmorpg. Nie odbieram ludzi ktorzy tak bardzo tego pragna jako bardziej hard corowych jak dla mnie liczy sie skill dynamika rozgrywki, taktyka^^ Szkoda ze sprowadzacie zawsze dyskusje na ten temat tylko i wylacznie do free pvp i loota z cial... Who to np zaimplementowana detekcja kolizji. Nabierze znaczenie ustawienie ekipy oslanianie klas slabo opancerzonych itp No ale nie ma loota z cial wiec pvp w who ssie:| |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 13:09 ] |
Tytuł: | |
no wiec zupenie nie rozumiem ver czemu widzisz problem w instancjonowanym pvp ![]() moze bedzie fajnie, a tak naprawde znosne pvp widzialem ostatnio tylko w vg, problem w tym ze srednio je supportuja. anyway co ma byc to bedzie, biorac pod uwage rozwoj rynku mysle ze nadal bedziemy zasypywani roznymi tytulami i moze w koncu dla kazdego z nas pojawi sie jakis kasek ktory wciagnie nas na dlugie miesiace. tego tez kazdemu z was i sobie zycze ![]() |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 13:12 ] |
Tytuł: | |
http://www.war-rvr.net/index.php?option ... pic=1711.0 |
Autor: | Vercin [ 30 kwi 2007, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Ja nie widze problemu:) Jedyne wyjscie aby zapewnic zbalansowane i uczciwe walki i ominiecie problemu ratio frakcji na danym serwerze. Who tworza ludzie z wielkim doswiadczeniem jesli chodzi o rvr i wierze ze zapewnia mi dobra zabawe |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 kwi 2007, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Jakiekolwiek instancje w mmorpg to syf. Wypada sie przyzwyczaic albo przestac grac. Wiekszosc ludzi podniecala sie jak uslyszeli, ze beda robic WHO. W miare ujawniania szczegolow emocje zaczely opadac jak penis po stosunku. Brak pvp w grze, chciazby w postaci faction-pvp sprowadza gre do crpg+czat. Niestety jak jest wszyscy widza, a ta tendecja sie nie zmienia od jakiegos czasu. Ja odliczam juz czas do premiery mitycznego Darkfall. :> |
Autor: | Vercin [ 30 kwi 2007, 18:34 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jakiekolwiek instancje w mmorpg to syf. Wypada sie przyzwyczaic albo przestac grac. Wiekszosc ludzi podniecala sie jak uslyszeli, ze beda robic WHO. W miare ujawniania szczegolow emocje zaczely opadac jak penis po stosunku. Brak pvp w grze, chciazby w postaci faction-pvp sprowadza gre do crpg+czat. Niestety jak jest wszyscy widza, a ta tendecja sie nie zmienia od jakiegos czasu. Ja odliczam juz czas do premiery mitycznego Darkfall. :> Instancje to znakomite rozwiazanie o ile nie jest naduzywane a ja im wiecej slysze czy widze tym bardziej sie nakrecam na who.Natomiast darkfall nigdy sie nie ukaza a jesli nawet to okaze sie wielka klapa i kupa a wiara ze bedzie inaczej to jak wiara w bajki:)
|
Autor: | iniside [ 30 kwi 2007, 19:22 ] |
Tytuł: | |
Po przeczytani calego tematu stwierdzam ze kazdy marudzi, iz brakuje w mu w MMO open PvP. Brakuje bo kazdy jak leci jest skrzywiony na punkcie fantasy i w MMO trzeba sie napier. mieczami i fajerbalami [;. Bez obrazy ale ja tak to widze ![]() Gra sobie w EVE, w zasadzie jest tam wszystko o co tocza sie whiny, wlacznie z kreacja swiata przez graczy... No przepraszam, zamiast biegac 123513542345 elfem trzeba latac statkiem kosmicznym, jednak nie ma tam wszystkiego... ![]() Jasne ze EVE mogloby byc lepsze (ja bym np. zmienił sterowanie, i dodal wiecej skortow klawiaturowych), ale pozatym jest swietne ![]() |
Autor: | Teo [ 30 kwi 2007, 21:00 ] |
Tytuł: | |
Ludzie placza o rozne rzeczy i marudza glownie na WoW, a jak na rynku jest gra, ktora posiada wszystkie te zalety i jakos malo ludzi sie garnie do niej. EVE moze ma duzo zalet ale to jednak inny swiat, ciezko jest sie cieszyc z kawalka nowej blachy na swoim stateczku ![]() Ja nadal sie upieram ze Vanguard oferuje wszystko to co ludzie pisza i marudza na forum ze chca miec. |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 21:03 ] |
Tytuł: | |
vg ma pvp ale nie bylo i nie bedzie jak mysle zbalansowane. who i koniec. |
Autor: | Aldatha [ 30 kwi 2007, 21:23 ] |
Tytuł: | |
jestes naiwny jak myslisz ze w who bedzie zbalansowane ![]() wogole co to jest balans ? cos jak w quake nie? kazdy moze noisc BFG ![]() |
Autor: | iniside [ 30 kwi 2007, 21:50 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ludzie placza o rozne rzeczy i marudza glownie na WoW, a jak na rynku jest gra, ktora posiada wszystkie te zalety i jakos malo ludzi sie garnie do niej.
EVE moze ma duzo zalet ale to jednak inny swiat, ciezko jest sie cieszyc z kawalka nowej blachy na swoim stateczku ![]() Ja nadal sie upieram ze Vanguard oferuje wszystko to co ludzie pisza i marudza na forum ze chca miec. Szczerze mowiac zawsze woałem być kapitane statku niż, niz machać mieczem. Co jak co ale skala 10km vs 5m to jedna zupelnie co innego ![]() IMHO cieszenie sie wlasnym statkiem, to jak dla niektorych cieszenie sie samchodem ![]() |
Autor: | Mendol [ 30 kwi 2007, 21:52 ] |
Tytuł: | |
ald w tym wieku moge sobie juz pozwolic na bycie naiwnym ![]() poza tym balance mozna bardzo roznie rozumiec. tak czy inaczej czekam teraz na potbs i who. a no i oczywiscie na bg3 i ufo ;-p peace ziomy ![]() |
Autor: | Aldatha [ 30 kwi 2007, 23:05 ] |
Tytuł: | |
fakt naiwnosc przychodzi z wiekiem ![]() a ja czekam na chetna goraca azjatke ubrana w koronkowy fartuszek z taca zielonej cherbaty i sushi ![]() |
Autor: | Asmax [ 30 kwi 2007, 23:34 ] |
Tytuł: | |
cherbata eno Aldatha:) Sorry pijany jestem. |
Autor: | tomugeen [ 30 kwi 2007, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Aua :f Podejrzewam, ze alda tez. |
Autor: | Quetzacotl [ 1 maja 2007, 00:11 ] |
Tytuł: | |
jak chce pograc w dobre PvP to gram w GW, jak chce odgrywac postac to przepraszam, ale dla przykladu WoW mi takiej mozliwosci nie daje i poki co nie zanosi, zeby cos takiego powstalo. |
Autor: | tomugeen [ 1 maja 2007, 00:17 ] |
Tytuł: | |
Quetzacotl napisał(a): jak chce pograc w dobre PvP to gram w GW, jak chce odgrywac postac to przepraszam, ale dla przykladu WoW mi takiej mozliwosci nie daje i poki co nie zanosi, zeby cos takiego powstalo.
A jakich mozliwosci potrzebujesz do odgrywania postaci? Zawsze myslalem, ze to zalezy od gracza, nie od gry. |
Autor: | Sou [ 1 maja 2007, 00:37 ] |
Tytuł: | |
od GRACZY chyba ;] No i od gry tez. O wiele latwiej sie bawic w RPG gdy wypowiadane slowa nie pojawiaja sie w jakims smiesznym okienku z boku ekranu nie mowiac juz o jakis ELO oderwanych od swiata przedmiotach ktore do niektorych gier dodaja ![]() ![]() |
Autor: | Nestor [ 1 maja 2007, 00:46 ] |
Tytuł: | |
Sou napisał(a): od GRACZY chyba ;] No i od gry tez. O wiele latwiej sie bawic w RPG gdy wypowiadane slowa nie pojawiaja sie w jakims smiesznym okienku z boku ekranu nie mowiac juz o jakis ELO oderwanych od swiata przedmiotach ktore do niektorych gier dodaja
![]() ![]() Fakt, w UO tez dalo sie chatlog przesunac. W wowie nie ma nic oderwanego od swiata, sa tylko rzeczy ktore kloca sie z tym co ludzie uwazaja jako 'fantasy'. To czego brakuje w wowie pod wzgledem RP to crafting rp ciuszkow, ffa pvp i housing. |
Autor: | Pieszczoch [ 1 maja 2007, 00:56 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Ludzie placza o rozne rzeczy i marudza glownie na WoW, a jak na rynku jest gra, ktora posiada wszystkie te zalety i jakos malo ludzi sie garnie do niej.
Poniewaz, pomimo rekordowych ilosci graczy w WoW, pewnie porownywalna czescdo tych ilosci sie zawiodla. Pamietam jak wypuscili nielegalna bete, to kilka serwerow irc padlo bo sie rzucili ludzie na dcc, czy tez gamefaq.com chodzilo jak krew z nosa. Pewnie bym dalej w WoWa gral, gdyby wlasnie nie te "inne" wyborazenie o tej grze jakie mialem. Z reszta, temat nie powinien schodzic na rozmowe o WoW vs reszta. Osobiscie, teraz mialbym ochote pograc w cos co nie ma open pvp, ale przykladowo, sa bitwy kilka razy w tygodniu o kontrole terytoriow. Mnostwo npcow (najlepiej w wiezach czy bunkrach, bo AI w MMO zawsze bedzie debilne) i kupa graczy na froncie. Taki ground control mial byc w DnL. Idac dalej, full loot jaknajbardziej. Ale z przeciwnej frakcji zlootowany sprzet moglby byc tylko przerobiony na tokeny/kase/materialy. Itemki robiace roznice w malym stopniu, typu (mowie o grze real time combat jak neocron) lepszy celownik, shoulder drone, recoil reduction, jakies atrybuty do armora (cos jak speed vs resistance vs packs - wiekszy atrybut, kosztem drugiego). Exp = stopien wojskowy, czyli lepszy dostep do "field equipment", wiec frakcja zalatwia dla nas stuff. Nastepnie w okresie "miedzy bitewnym" gracze zajmuja sie logistyka, budowa, rozwojem, aby miec srodki na nastepna bitwe (jakosc, lvl itp. itemkow jest ekwiwalentem srodkow frakcji/ilosc graczy wchodzacych w bitwe). Dostanie sie na bitwe takze wymaga inicjatywy gracza, musi spelniac srednia wymagana (fragi, stopien, death/frag - ratio, contribution points), a reszta do rezerwy lub supply depot. Reszte to moze sobie reszta dopisac ![]() PS. Minimum 3 frakcje, oraz kazda posiadajaca unikalny typ uzbrojenia, wraz z atrybutami budynkow socjalnych/ekonomicznych/militarnych. |
Strona 3 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |