MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 6 z 73 |
Autor: | Xender [ 20 lis 2013, 12:34 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Z tego co wiem to pracują nad kompletnie nową wersją mapy bardziej dostosowaną do obecnego gameplayu. |
Autor: | wenth1 [ 20 lis 2013, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander, wejdź w zakładke modded i popytaj ludzi albo sam sprawdz jakie mody są już dostępne a ze znalezieniem się to czuje że jednak będzie troche wyzwanie. hmm... chociaż jest opcja klikac random respawn do skutku aż wszyscy zespawnimy się przy jakiejś większej stacji radioaktywnej |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 14:00 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Gry a nie mody, ale i tak dzięki ;] myslalem, ze może wiecie cos więcej, poki co ja tylko slyszalem o sleepers: http://www.playrust.com/news/121/ |
Autor: | wenth1 [ 20 lis 2013, 14:16 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
no ja juz gram na tym Haven EU Server - PVP/Sleepers |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 14:19 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
to jednak nie EU/Nordic? |
Autor: | wenth1 [ 20 lis 2013, 14:24 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
nie ;p było pisane |
Autor: | Xender [ 20 lis 2013, 14:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Kolejny zombie mod do Army 3: Breaking Point http://www.thezombieinfection.com/ Nie grałem, nie testowałem, nie wiem czy się różni od pozostałych i co oferuje. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lis 2013, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Breaking Point byl tez do Army2. Kolejny mod po prostu. |
Autor: | gosugamer1 [ 20 lis 2013, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Highlander napisał(a): to jednak nie EU/Nordic? Lewacka grupa nacisku przeforsowała patologie z gankowaniem offline ludzi. No, ale nic zobaczymy. |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
custom anti hack, najs pewnie jeszcze nastapi jakiś boom w arma 3, jak w dayz. Jednak Rust jest tanszy i ma nizsze wymagania by pogiercowac. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lis 2013, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
taaa... |
Autor: | Xender [ 20 lis 2013, 15:05 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
arma 3 już mam Czekam teraz tylko na coś co się wyróżni np 2017 i razem z kumplami przesiądziemy się z DayZ Origins. |
Autor: | Highlander [ 20 lis 2013, 15:12 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
a myslalem, ze to narodowi faszyści. I domek poszedł w pizdu, a cale 5 minut go robilem lol ;d tak w ogole, mój sztim w sygnaturce. |
Autor: | Xender [ 20 lis 2013, 15:14 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
wooden sheeta sobie daruj, odrazu stawiaj dom z fundamentem. Do moja koncepcja na system anty włamaniowy: - budujesz dom co najmniej dwu piętrowy, o wymiarach podstawy 3x1 - wstawiasz metalowe drzwi - wstawiasz drzwi między każde przejście między pokoikiem 1x1 w efekcie na samej górze trzymasz wszystko co cenne i żeby się tam dostać trzeba pokonać kilka metalowych drzwi co wymaga sporo C4. |
Autor: | ShadorVD [ 20 lis 2013, 15:27 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
W PL ostatnio mocno modny jest Epoch. |
Autor: | Oyci3C [ 20 lis 2013, 15:54 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jestem ciekaw jakie haxy lataja na Arma3 hihi. |
Autor: | wenth1 [ 20 lis 2013, 16:02 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
jakby co to ja sie buduje na 19 - H http://playrustwiki.com/images/c/c7/Rus ... e_grid.jpg |
Autor: | gosugamer1 [ 21 lis 2013, 08:45 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
No ja też już się osiedliłem na tym serwerze, całkiem sympatycznie, bo znalazłem shotguna + sporo kulek na start i udało mi się postawić ten śpiwór. Śpiwór niestety sam w sobie nie jest jeszcze chroniony ścianami mojej meliny, bo zabrakło mi czasu. Mam nadzieje, że nawet jak mnie lewaki zabiją jak jestem offline to chociaż śpiwór zostawią w spokoju, bo powoli orientuje się w topografii mojej okolicy bytowania. |
Autor: | Highlander [ 21 lis 2013, 08:58 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
hmm nie jest tak lekko jak przypuszczałem ;] btw. trochę drazni mnie, ze wokół pelno skal a ja musze szukac tych pojedynczych skalek, czasem w ogole tego nie moglem znaleźć ;p |
Autor: | wenth1 [ 21 lis 2013, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
mi przez noc domek rozwalili, skubańce 4 pary metalowych drzwi wysadzili... sporo C4 mieli ;f |
Strona 6 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |