MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 63 z 73 |
Autor: | tiomor [ 7 sie 2015, 10:30 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
A mapy przez przypadek się nie powiększyły teraz? |
Autor: | gosugamer1 [ 7 sie 2015, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
To zależy od adminów danego serwera, oni wybierają o jakiej powierzchni mapa ma się wygenerować. Na Rustyballz powiększyli po tym wipie co był wczoraj. |
Autor: | Agron [ 29 wrz 2015, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Dobra, ktoś gra na jakimś serwerze, albo mógłby polecić coś sensownego. Może się do jakiejś grupy można podłączyć? Tak dopiero pierwszy raz odpaliłem grę. |
Autor: | Xender [ 29 paź 2015, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Te itemy wylatują losowo podczas gry czy jak? Są całkiem cenne... http://steamcommunity.com/market/search?appid=252490 |
Autor: | D3jviD [ 17 lis 2015, 09:50 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ktoś bawi się jeszcze w Rusta? Właśnie ściągam. Chętnie pobiegam z kimś w grupie. Jakiś serwer godny polecenia, gdzie nie zgwałcą mnie na stracie? |
Autor: | gosugamer1 [ 17 lis 2015, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
D3jviD napisał(a): Jakiś serwer godny polecenia, gdzie nie zgwałcą mnie na stracie? Pusty. Tak serio, to taki z maksymalnie 40~ graczami w godzinach szczytu - jeżeli mówimy o wystartowaniu solo. |
Autor: | Nyx [ 17 lis 2015, 23:06 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
I co z tym rustem? Grywalne to juz jest? |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 10:13 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Od dawna. Jest moc! Adrenalina non stop, jest co robic, polecam. Kupilem tez ARK, ale imo Rust > ARK |
Autor: | D3jviD [ 18 lis 2015, 11:01 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Też miałem dylemat, czy wziąć ARK czy Rusta. Nigdy jednak jakoś przesadnie nie jarały mnie dinozaury, więc wybrałem Rusta. Pograłem wczoraj chwile. Niezłe to Błędem chyba jedynie było zaczynanie na polskim serwerze: "Nie strzelaj, dopiero zaczynam, nie mam nic przy sobie" "Zamknij ryj szmato!" jeb, jeb. No i zauważyłem, że do solo gry chyba lepiej sobie zrobić jedynie jakiś mały domek, żeby móc się gdzieś odradzać, a resztę czasu poświęcać na bieganie po mapie i bawienie się tym co wydropi. |
Autor: | ShadorVD [ 18 lis 2015, 11:14 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
O, daj znac gdzie grasz to moze bysmy pobiegali w party. |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Imo solo tez mozna cos zdzialac. Ja zawsze zaczynam tak: 1. Szukam miejsca na male lokum gdzie stackuje przedmioty, gram na community serwerach wiec najczesciej jest starter kit dajacy siekierke i kilof od razu i jakies szmaty. 2. Zbieram drewno, skalki metal, siarke i szukam miejsca niedaleko RADTOWN idac pod linia wysokiego napiecia. 3. Buduje baze, umacniam zeby mi jedno c4 nie wywalilo w kosmos. 4. Robie wypady do radtown, zbieram itemy, blueprinty, craftuje bron, killuje ludzi, grabie ich zwloki i ulepszam baze do upgraded metal i ciesze sie gra. We 2 napewno jest jeszcze ciekawiej, dochodza raidy na domy innych gildii, ale ja gram zazwyczaj solo. |
Autor: | ShadorVD [ 18 lis 2015, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ale to rozumiem, ze jak grasz na starych mapach? Bo na nowych chyba nie ma czegos takiego jak Radtown??? |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Nie wiem, wszystkie mapy maja Radtown. Sprecyzuje: Radtown to dla mnie - lotnisko, magazyny, radtowny itd. Ale zapomnialem dodac, ze gram na mapach generowanych losowo. |
Autor: | tiomor [ 18 lis 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ze 3 miechy temu jeszcze chyba były wszędzie |
Autor: | Chrisq [ 18 lis 2015, 13:39 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Ogolnie jestem pod wielkim wrazeniem jak The Rust sie rozrasta. Co tydzien sa Devblogi, masa zmian. Zaczeli od niczego, teraz mamy w pelni funkcjonalny system budowania, bronie od a do z, dodane dodatki do broni tlumiki, celowniki, dzialka obronne, helikopter, pulapki, miny, granaty itd itd. Gra jest naprawde warta swojej ceny, niejednokrotnie potrafilem po 10 razy zaczynac od 0 tylko po to zeby czuc satysfakcje z przezycia 2 godzin i zebrania pokaznej liczby materialow. Dodali mury obronne, flagi, banery, wrota. Jedynym ogranicznikiem tak naprawde jest wyobraznia. Nawet performance w porownaniu do ARK jest swietny, a caly czas cos poprawiaja. Naprawde warto ich wesprzec bo the rust nie umrze, jezeli tworcy nadal beda przykladac sie w takim stopniu jak teraz. |
Autor: | ShadorVD [ 18 lis 2015, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
W sumie jak by dodali dinozaury to by Arka zmietli |
Autor: | Mendol [ 18 lis 2015, 13:49 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
a w ark da sie w ogole grac? z tego co widzialem na streamach to co chwila straszny slideshow. |
Autor: | D3jviD [ 18 lis 2015, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
Shador von Dal napisał(a): O, daj znac gdzie grasz to moze bysmy pobiegali w party. Tutaj zacząłem. Wczoraj było jakieś 50 osób, więc chyba optymalnie. Jak masz ochotę, to chętnie z kimś pogram. Za jakąś godzinkę będę miał moją bazę 4x4 full meta niedaleko lotniska, więc może nie stracę wszystkiego do wieczora ;P |
Autor: | gosugamer1 [ 18 lis 2015, 15:32 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
D3jviD napisał(a): Za jakąś godzinkę będę miał moją bazę 4x4 full meta niedaleko lotniska, więc może nie stracę wszystkiego do wieczora ;P Jeżeli budujesz z metal sheet to mam złą wiadomość: metal sheet < stone (jeżeli chodzi o wytrzymałość vs explosives). Taka rada dla początkujących budowniczych - każda ściana (doorway, ściana z oknem, cokolwiek) ma 2 strony - interior i exterior (różnią się graficznie, chociaż w przypadku niektórych tierów jest to ciężkie zauważenia początkowo), kluczowe jest, żeby zewnętrzna strona była na zewnątrz, ponieważ jest ona 10x odporniejsza na melee damage. |
Autor: | D3jviD [ 18 lis 2015, 15:57 ] |
Tytuł: | Re: Rust |
gosugamer1 napisał(a): Jeżeli budujesz z metal sheet to mam złą wiadomość: metal sheet < stone (jeżeli chodzi o wytrzymałość vs explosives). Właśnie coś mi nie pasowało, że kamień ma 300 hp, a metal 150. Zmienić już na niższy tier nie mogę ;/ Jest w takim razie sens ulepszania do metalu? |
Strona 63 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |