MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 9 z 73 |
Autor: | wenth1 [ 25 lis 2013, 08:34 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
a ja sie nie buduje, tylko stawiam skrzynie na środku drogi i tak wsadze wszystkie swoje itemy. Podobno najciemniej pod latarnią |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:36 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
A może jakiś luźniejszy server? Bo w sumie mapa jest raczej mała, a w weekend 100+ osób. Chociaż sam nie wiem, tylko rzucam pomysł, bo w sumie zaaklimatyzowałem się na tym serwerze. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 08:38 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
chyba, ze znaleźli spota, gdzie często się spawni explosive. W sumie to wybudowali się na 2 domkach i tam maja chyba 3 skrzynki i te fabrykę maja blisko. No i chyba nigdy z gry nie wychodzą ;p |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:42 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Z Rusta się nie można wylogowywać, bo trzeba swojego dobytku pilnować. :D:D Sen jest dla słabych! |
Autor: | wenth1 [ 25 lis 2013, 08:44 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
nie zdziwił bym sie jakby te wieksze klany 20+ osób miały swój grafik i 24/7 ktoś by pilnował No-life POV Juz nie można kupować kluczy? the store is offline Sorry guys, alpha access isn't for sale right now |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 08:52 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
To na jakich współrzędnych się teraz budujemy? i czy na tym samym serwerze? http://playrustwiki.com/images/c/c7/Rus ... e_grid.jpg imo: A 23 wygląda ciekawie, przynajmniej na mapie |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 08:53 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
btw. ponoc haxory były na serwie, jak widziałem admin cos pisal. W sumie to wolalbym pojsc spac z mp5 i się z nim obudzić Cytuj: Progress Report
We're slowly crawling towards going live on Steam. After all the keys have sold out on Sunday we won't be selling any more until the Steam version is live. So come Monday you won't be able to buy an Alpha key for Rust. The actual 'live' date on Steam is still a bit floaty.. but right now we're aiming for the first half of December.. assuming we get no roadblocks and everything goes to plan. |
Autor: | wenth1 [ 25 lis 2013, 08:57 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
24 - E dosyć fajny teren i blisko to surowców, niedaleko jest też fabryka. chociaż też dosyć duże ryzyko częstych raidów @gosugamer1 - na A - 23 chyba ciężko będzie o wszystko, daleko trzeba będzie chodzić po matsy Tym razem jednak odradzał bym budowanie sie blisko gór. Ja dzisiaj jak będe mial czas to wstawie drzwi do naszego rozwalonego domu, jak bedzie raid to straca C4 i gówno znajda tak for fun |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 09:17 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
A może gdzies na srodku? E - 14 ? |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 10:37 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
No właśnie w tych pozycjach co podaliście to jest ten problem, że niby wszędzie blisko, ale strasznie na widoku. Weźcie pod uwagę, że poprzednia melina była raczej na uboczu, a w ostatnich dniach stałą się praktycznie hot spotem, jak zobaczyli, że tam mieszkamy. @wenth nie byłem wenth na tej kratce A - 23, więc nie wiem jak tam z matsami i zwierzyną, ale podejrzewam, że coś musi być. E - 24 wygląda nienajgorzej, jeżeli tam to ja bym pewnie próbował jak najbliżej morza E -25. @high total hardkur, ta pozycja jest praktycznie przy drodze. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 10:55 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
W sumie to ta gra w obecnej postaci to trochę jest patologiczne hardcorowe uzalezniajace gowno. ;d Strach przed wylogowaniem się, ale i przed samym graniem lol ;p W sumie to mi się nie chce budowac chaty na 20 drzwi myslalem czy by nie pograc w taki sposób, ze jebne spiwor w jakims zabudowanym miejscu i probowac zbierac stuff zamiast go crafcic ;p da się? |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 10:58 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Wydaje mi się że powinniśmy dobrze zaprojektować bazy tak aby maksymalnie ograniczyć ryzyko uszkodzenia. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Ale my już mielismy gigantyczna i rozjebali nam przy uzyciu 30 szt C4. Przy takim czyms uszkodzenia zawsze będą duże. No i lepiej budowac osobno, bo nie da się uzywac cudzych drzwi. No i nie wiem czy nie lepiej osobno, bo to się nie rzuca w oczy. |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 11:11 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Ważna kwestia, czy na pewno naprawili buga z duplikowaniem. Jeśli nie to takie cyrki z c4 będą dalej się zdarzać. |
Autor: | Mendol [ 25 lis 2013, 11:15 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
haha, dobre, dobre. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 11:18 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Koleś napisał(a): Ważna kwestia, czy na pewno naprawili buga z duplikowaniem. Jeśli nie to takie cyrki z c4 będą dalej się zdarzać. Nie wiedziałem o tym. I tak, jak na alphe to wszystko jest zajebiste. Ciekawe ile rzeczy jeszcze dojdzie. Mendol- polecam w chuj czasem na serwie jest 100+ osob i jest rozpierdol. I co najważniejsze, każdy swieżak swieci penixem. |
Autor: | Mendol [ 25 lis 2013, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
no jak cie znam to jeszcze ze 2 dni pograsz nah, na razie jakos nie mam ochoty na kolejne wkurwianie sie na bugi i cheaty. jak wyjdzie sensowna beta i bedzie wiadomo, ze ktos nad tym panuje to sie sprobuje a i do tego czasu odstapisz mi swoje konto za 2 euro ;p |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Nie odstapie, bo to steam ;p Na moje to to jest mniej zbugowane i plynne niż DayZ mod. Bardzo sensowna ta alpha. I widać progres z każdym patchem. Bugow jako tako dużo się nei uswiadcza. A osobiście cziterstwa nie widziałem. Na pewno lepszy anty czit niż Arma. Polecam, bo pewnie zagościsz na dluzej niż ja i mogloby Ci podejść, a na razie tanie było. Ja mam problem bo niekoniecznie chce mi się crafcic, ale tu jest to akurat przyjemne. No i gra jest typu, ze trzeab trochę przysiasc. PS. a szczela się trudno. |
Autor: | Nyx [ 25 lis 2013, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Mozna szczelac na padzie? |
Autor: | Yuurei [ 25 lis 2013, 11:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Tak z innej beczki nieco. Czy cykl dnia i nocy jest przyśpieszony czy zawsze jak będę wchodził wieczorem to będę gówno widział bo mroki panują? |
Strona 9 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |