MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 10 z 73 |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Nyx napisał(a): Mozna szczelac na padzie? niektórymi bronmi strzela się bardzo ciężko na myszce, a co dopiero na padzie ;P Yuurei - my gramy na serwie gdzie cykl dnia/nocy jest przyspieszony. Chyba podczas godziny jest kilka nocy i dni ;p |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Highlander napisał(a): Nie odstapie, bo to steam ;p Na moje to to jest mniej zbugowane i plynne niż DayZ mod. Bardzo sensowna ta alpha. I widać progres z każdym patchem. Bugow jako tako dużo się nei uswiadcza. A osobiście cziterstwa nie widziałem. Na pewno lepszy anty czit niż Arma. Polecam, bo pewnie zagościsz na dluzej niż ja i mogloby Ci podejść, a na razie tanie było. Ja mam problem bo niekoniecznie chce mi się crafcic, ale tu jest to akurat przyjemne. No i gra jest typu, ze trzeab trochę przysiasc. PS. a szczela się trudno. Ale craft jest kozak, i nie trzeba farmić 3 miesiące jak w darkfallu żeby wycrafcić konkret broń. Blueprinty to największy problem, ale je dostałeś na samym początku. Jakbyś godzinkę, którą poświęcasz na machanie kutasiksem w bazie spędził na kopaniu to byś sobie zrobił pewnie z 3 mp5'tki. Cytuj: e my już mielismy gigantyczna i rozjebali nam przy uzyciu 30 szt C4. Przy takim czyms uszkodzenia zawsze będą duże. Mieliśmy, ale słabo zaprojektowaną, bo ja to robiłem dla 1 osoby i wtedy jako tako się sprawdzało, ale jak się robi dobudówki i z 1 piętra robi się 7 to koncepcja, że bazy w dolince nikt nie zauważy, idzie się jebać. Jakbym wiedział, że np. budujemy od razu schron dla 4 osób to bym to zrobił w chuj inaczej. Co nie zmienia faktu, że czy będziemy się budować osobno, czy nawet razem na jednej kratce, to i tak będziemy widoczni, bo nie ukryje się bytowania 4 osób na tak małym terenie. Dlatego ja bym był w sumie za zaprojektowaniem kolejnej mocnej fortecy, jak będą mieli się włamać to i tak się włamią. Jak się ją dobrze zrobi to będzie się w niej łatwo i przyjemnie bronić - w przeciwieństwie do tego co mieliśmy. A jeżeli pojedyncze domki to ja bym optował za tym, żebyśmy się nie budowali jeden obok drugiego tylko raczej właśnie się z tymi domkami pochować wedle uznania. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
No to fakt, craft jest przyjemny raczej niż wkurwiajacy. A z kutasikiem biegałem, bo było fajnie pohasać ;d po prostu obczajalem sobie gre. najlepsze było to, ze bandyci wjebali mi się oknem, a myslalem, ze mam bezpiecznie u siebie i wysadzili drzwi. na chwile odlozylem wtedy mp5 do innego pokoju i w tym samym momencie mi się wjebali ;d |
Autor: | Yuurei [ 25 lis 2013, 11:54 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Highlander napisał(a): Yuurei - my gramy na serwie gdzie cykl dnia/nocy jest przyspieszony. Chyba podczas godziny jest kilka nocy i dni ;p Gram na tym samym ;p Znaczy "gram" bo 15 minut w grze to trochę mało aby powiedzieć, że gram |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 11:55 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Jedna forteca i robimy ją na wysokosci 20+ xD Btw na forum Rusta pojawiają się jakieś głosy że ludzie wciąć duplikują itemy. EDIT: Ja bym tak widział plan fortecy: Mamy dobrą możliwość ostrzału, nikt się do nas nie podbuduje, do tego robimy długie podniebne korytarze z drzwiami z masą drzwi. |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Koleś o takim czymś też myślałem, w Twoim projekcie dodałbym tylko pomost między schodami a naszymi strukturami, żeby jeszcze wydłużyć drogę bandytów. Nie wziąłeś tylko pod uwage ze musialy by byc 4 pary drzwi na jedno pietro schodow a to troche waste, bo im wystarczylo by rozwalic jedno na pietro. Mój pomysł, w sumie jest trochę popobieństw ale bazgrałem zanim zobaczyłem Twój. W moim projekciku zakładam, że to piętro główne/wejściowe jest całe wspólne razem z klatką schodową, a na piętrach w wzwyż już po kolei tak jak teraz każdy ma swoje osobne piętro (albo nawet dwa) i tam każdy sobie już wstawia liczbie drzwi ile chce, bo miejsca dużo. Co kilka pięter piętra wspólne - na których nie trzymamy lootu, ale wszędzie są okna. |
Autor: | wenth1 [ 25 lis 2013, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
nie głupie. to gdzie sie budujemy? |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:33 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
ja bym proponował jakieś odludzie. @High - narysujemy jak będziemy na serwerze. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
lol narysujcie jeszcze w 3 d ;d szkoda, ze nie można podziemnych tuneli, na wyjście ewakuacyjne ;d |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 12:38 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Proponował bym na dużej przestrzenni żeby były perspektywy rozbudowy. Pozostaje ustalić gdzie budujemy, może na szczycie góry? |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Potrzebujemy płaskiego placu, więc raczej to musi być otwarta przestrzeń niestety. |
Autor: | wenth1 [ 25 lis 2013, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
dobra to wybierajcie to miejsce |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
ja około 16 wbije na godzinkę, jak znajdziecie jakieś miejsce to mogę coś pomóc budować. |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Dlatego zmiana uksztaltowania terenu bylaby spox, łopata i byśmy przekopali i splaszczyli teren i można nakurwiac wieze w skalach ;d a jakby tak, wysoka wieza ze schodami, a na samej gorze wielka platforma, pierdolone miasto w chmurach ;d a nie, chyba się nie da ;P |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
podpory muszą być niestety ;/ |
Autor: | gosugamer1 [ 25 lis 2013, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Tez bym tak budował High, ale musi być podparcie w postaci fundametów, nic nie może wisieć w powietrzu albo zostać rozbudowane w szerz. Ja dalej proponuje A22, tylko pojęcia nie mam czy tam jest płasko, jeżeli jest to budowałbym plecami do krawędzi mapy. |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 12:50 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Powinni jakieś miny dodać, czujecie zaminować dom? Btw co się stanie jeśli ktoś zniszczy podpory pod ścianami? To co jest powyżej zawali się? Jest jakiś model fizyczny rozwalania budynku? |
Autor: | wenth1 [ 25 lis 2013, 12:56 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
ja czuje, ze miny albo jakies systemy zabezpieczające będą. pułapki = fun |
Autor: | Highlander [ 25 lis 2013, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
no wlasnie w 7 days to die możesz robic pułapki na ludzi/zombie. Tu byłoby pro. np. widziałem, ze w 7 days to die, ludzie kopali doły, robili tam kolce z drewna, przykrywali liśćmi i ludzie tam wpadali ;d |
Autor: | Xender [ 25 lis 2013, 12:59 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Ja jestem bardzo ciekaw czy pozwolą na edycje terenu bo póki co jak patrze na engine to jakoś tego nie widzę. Na pewno nie będzie się dało zrobić nic z tymi skałami które są obiektami. Może będzie dało się chociaż jakoś heightmape edytować, nie ukrywam przydało by się. |
Strona 10 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |