MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 18 z 73 |
Autor: | Arturnik [ 22 gru 2013, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
gosugamer1 napisał(a): Arturnik napisał(a): WilkuDemon napisał(a): Ja się zastanawiam nad kupnem, tylko nie wiem czy mi pójdzie mam lapka dual core 2,10 ghz, 6 gb ram i 1gb hd 5470, będzie dało się grać ? nie probuj, przynajmniej na razie - gra jest kompletnie niezoptymalizowana. na moim lapku - i5, gt635m jakies 15 fps na najnizszych detalach gdzie gra naprawde jak kupa wyglada grass.on false ta.. +20 fps po wprowadzeniu tej komendy na medium dzieki da sie grac |
Autor: | gosugamer1 [ 22 gru 2013, 17:37 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
A to nasza górska osada: Magiczna passa trwa, od 2 dni nie padłem. Pro Tip: Jeżeli nie chcesz żeby Twoja melina była rajdowana, sam musisz rajdować swoich sąsiadów. Dzięki temu sąsiedzi skupiają się jeszcze bardziej na defensywie i odrabianiu strat, w rezultacie na bycie agresywnym i rajdowanie nie starcza już im czasu. Zgodnie z tą zasadą uprawiamy z wenthem konretną bandytkę w promieniu 3-4 kilometrów od naszej bazy, średnio 2 rajdy dziennie + klepanie shelterów i oczywiście egzekucje. |
Autor: | Highlander [ 22 gru 2013, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
wylaczenie trawy przede wszystkim jest potrzebne by cokolwiek widziec ;p |
Autor: | wenth1 [ 22 gru 2013, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
i tak ma zostać gosu juz jest dosyć znanym bandytą na serverze, udowadniają to emo płaczki na czacie jaki to z niego dupek i killer xDt btw, połowa domków w sąsiedztwie jest juz opuszczona po naszych rajdach |
Autor: | WilkuDemon [ 22 gru 2013, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
jak dołączyć do jakiegoś serwera? mam liste klikam na jakiś i nic się nie dzieje. |
Autor: | gosugamer1 [ 22 gru 2013, 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Rzeczywiście teraz są problemy bo 10k serwerów bez filtra. F1 > net.connect 134.255.254.127:12010 |
Autor: | Highlander [ 22 gru 2013, 21:37 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
w koncu sie doczekalem ip ;p |
Autor: | Oyci3C [ 22 gru 2013, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
gosugamer1 napisał(a): Szybciej się znajduje "ręcznie" serwer niż pisze posta na forum... Nie ma ich aż tak dużo.
|
Autor: | Highlander [ 22 gru 2013, 22:01 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
to faktycznie mozna sie w rust przyczepic... ale w dayz pewnie do calej reszty ^^ |
Autor: | Oyci3C [ 22 gru 2013, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Niestety DayZ ma jedną przewagę nie do pobicia - fizyka broni, mapa i klimat. |
Autor: | Highlander [ 22 gru 2013, 22:34 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
no to fakt, jest bardziej realne. Ale to juz troche kwestia gustu. |
Autor: | gosugamer1 [ 22 gru 2013, 23:10 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Combat w rust Rust nie ma być bardziej realny, oni zrobili combat, który jest czymś pomiędzy cs'em, darkfallem, a face of mankind... To znaczy mechanika wymusza strejfowanie i strzelanie z biodra na niskich dystansach (zeby zachowac speed) + caly czas trzeba ogarniac statusy i podczas walki cisnac hot bary; tamować krwawienie, leczyć się. To jest zupełnie inne podejście do combatu niż w DayZ, jednym się może podobać, a inni mogą wypierdalać (w sensie może im się nie podobać). @Ontopic: Melina się rozrasta o nowych mieszkańców, się powoli kurwa miejsce kończy... Wenth zaraz jak poszedłeś był airdrop, który wylądował mi prosto na głowę. 750 ammo, 1 c4, 5 granatów. Chłopaki jeszcze dzisiaj siedzą i mielą sulphur także jutro gruby rajd sam wiesz gdzie. |
Autor: | Highlander [ 22 gru 2013, 23:26 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
dalej pewnie nie mozna kogokolwiek innego drzwi otwierac, nie? ;] |
Autor: | WilkuDemon [ 23 gru 2013, 00:24 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Mega opcja, klimat jest po prostu nieziemski, wbudowany voice chat chociażby daje możliwość podsłuchiwania i w ten sposób zlokalizowałem obóz do zrajdowania. Noc jest ciemna łamie się kości, można umrzeć z głodu. Te Air dropy powodują że nie można się bunkrować tylko trzeba się poruszać. odjebałem jakiegoś zombi i padł f1 granade recepta, już jednego zrobiłem |
Autor: | gosugamer1 [ 23 gru 2013, 08:56 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Oszczędzaj trochę gunpowder na C4 plax, bo granaty są mało efektywne do rajdowania vs konstrukcje. |
Autor: | Chrisq [ 23 gru 2013, 09:07 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Dajcie swoje steamy, bo sam nie potrafie przetrwac w tej dziczy Ciagle mnie ktos musi ograbic. |
Autor: | gosugamer1 [ 23 gru 2013, 09:34 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
steamID: LiquidBang Ale będę pewnie dopiero po 18 dzisiaj. |
Autor: | wenth1 [ 23 gru 2013, 11:07 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
steamID: emshil7 |
Autor: | gosugamer1 [ 24 gru 2013, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
Rozrasta się melina: |
Autor: | wenth1 [ 24 gru 2013, 15:29 ] |
Tytuł: | Re: Rust i inne survival mody |
a w melinie tyle sprzętu że można by było pół servera ubrać Elitarna Partyzantka w Górach OP! edit: komuś pięta wystaje przez ściane? |
Strona 18 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |