MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41265
Strona 4 z 6

Autor:  candidoser [ 3 lut 2015, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

po chugona wkleiles to samo drugi raz? :D

Autor:  Niah [ 3 lut 2015, 11:27 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

candidoser napisał(a):
po chugona wkleiles to samo drugi raz? :D


Pierwszy raz na forum?

Autor:  Highlander [ 3 lut 2015, 11:37 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

candidoser napisał(a):
po chugona wkleiles to samo drugi raz? :D

Fail, miałem zaznacozny temat jako przeczytany, wiec myslalem, ze to stary wątek.

Autor:  S@mael [ 3 lut 2015, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Fajne . Jezeli lvl system nie psuje balansu to "biere w ciemno"

Autor:  DirectC [ 17 lut 2015, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Serio? ta gra jest mega drewniana...

Autor:  candidoser [ 26 mar 2015, 07:39 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

dobra "recka"
https://www.youtube.com/watch?v=aWspdH4e9Xg

Autor:  S@mael [ 31 mar 2015, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

https://www.youtube.com/watch?v=yF8CKdSrfHk
no niezle drewno ;p straszne animacje, malo plynne , czasowanie akcji -timing bez pomyslu.

- wyprowadzanie ataku , jego kierunek musi byc widoczne dla przeciwnika ;inaczej w walce x vs x to bedzie czysta gra liczb .
(trza by sie pobawic timingami np :zwiekszyc czas przygotowania ataku , czas od rozpoczecia ataku do pozycji atak gotowy do wyprowadzenia - moze byc rozny dla roznych broni - ciezkie, i bronie dlugie wlocznie i halki itp : dluzej . Krotkie,lekkie szybko. , Kluczem sa wlasnie timingi

- hit arc do wytestowania bronie dlugie i ciezkie wiekszy niz krotkie i lekkie . itp. do wytestowania w polaczeniu z blockiem i szybkoscia poruszania sie

i obracania sie!

- strefa bloku , kwestia wytestowania , powinna byc dosc waska zeby w ogole walka 1 vs 1 miala sens przy tej predkosci poruszania sie.
- block time czas powinien byc bardzo krotki , zeby dac szanse walki 1 vs x
- dodalbym jakies manewry cialem , kopniaki , odepchniecia , słowianski przykuc :D cokolwiek co doda
wariacji, dodatkowych uczestniczenia manewrow w ataku i unikach


Pamietajcie ze teraz wchodzimy w ere gier casualowych - nie mozecie sie nastawiac na group combat. Walka w zespole powinna byc konsekwencja swietnego combatu 1 vs 1 i 1 vs xx.

wyszedlbym w ogole od czegos takiego jako minimum i dostosowalbym timingi do zalozen taktycznych gry ===> M&B << https://www.youtube.com/watch?v=L9jHcZjWw9U >>> M&b ma jeszcze speed detection , wiec czasami mozna nadziac ludka co ci wleci na noza:)


Jaka jest w ogole wizja end game tej gry?

Autor:  Highlander [ 31 mar 2015, 17:12 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

ok, ponarzekałeś. A teraz wskaż tytuł, który zaimplementował taki combat lepiej w grze mmo.

Autor:  S@mael [ 31 mar 2015, 17:26 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Nie znam sie na technologii pod mmo .Skoro nie da sie zrobic czegos, to po co sie za to zabierac? dla slupka w CV? odbieram to z punktu widzenia gracza .Nie wiem jaka wizja przyswiecala tworca gdy mysleli " ok zrobimy taka gre" Czyli jaka? Dobrze zycze chlopakom . Ale jaki jest vision statement:)

jest non target system
jest open world
jest loot
jest git dlatego bym kupil , ale wiem ze bez jakiegos wyzwania dla casuala nie pogralbym w te gre dlugo.

z punktu widzenia tworzenia produktu : https://www.youtube.com/watch?v=L9jHcZjWw9U <=== tworzenie skutecznego nawyku konsumenta . Imo odnosi sie bezposrednio takze do tworzenia gry MMO
"wrazenia schematu zyskiwania czegos " i tworzenia nawyku , poczucia posiadania wplywu na cos . , rytualu zaangazowaniu " triger, action, reward, investment".

kazdy z tych elementow jest indukowany konkretnymi rozwiazaniami w grze , projektowaniem srodowiska , rozwojem bohatera , ludek musi widziec efekty swojego zaangazowania gdy mimo tego ze jestes lepszym graczem- nie otrzymujesz rewardu , to sie rozczarowujesz:) tyczy sie projektowania combatu . dobry combat stawia wyrazna granice miedzy dobrym graczem ,a przecietnym. Dobra gra w naszych czasach ma niska bariere wejscia by byc przecietnym a wysoka by byc dobrym. Wymaganie od graczy grupowania by odnosic sukcesy w grze - podnosi bariere wejscia .

zacytuje jedna z casualowych recenzji "Mount and blade is better in every way... there is no point in choosing this game"

Autor:  S@mael [ 31 mar 2015, 18:03 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

no i takie tam co wszyscy znamy : https://www.youtube.com/watch?v=eQPzMJWiYBw Mount & Blade: Warband. 22nd Siege. 220 player PvP, Hotgates.

gry podobne https://www.youtube.com/watch?v=LHLzhMUxU5Y Kingdom Come: Deliverance


Mount and blade II Bannerlords https://www.youtube.com/watch?v=IQAT5nc1b-4

Autor:  Highlander [ 1 kwi 2015, 07:21 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

To nie jest tak, że się nie da. Ale po co jeśli można zrobić sticky target, który działa w 99% gier mmo, i tak się sprzeda?
Dobrze, ze probuja zrobić cos innego.

Najprędzej mógłbyś podać przykład Darkfalla czy Mortala. Ale tam też inaczej się to odbywa.
Wątpie, żebyś M&B mógł ot tak sobie przerobić na grę mmo. Pewnie też wymagałoby to sporych nakładów. 220 osob na serwerze nie robi z gry mmo tylko multiplayer. Dalej M&B to indie gierka i mało jest gier podobnych.

Można w sumie coś wymagać jakby to jakiś duży wydawca wydawał, ale tacy akurat nie są zainteresowani wydawaniem takich gier. Inna sprawa, ze raczej bez kasy będzie ciężko wydać taką grę z podobnym combatem.

I tak z tego co widze są postępy. I to dalej Alpha.

Kingdom Come: Deliverance jeszcze nie wyszło. Swoją drogą jakiś dziwny ten ich combat też:
https://www.youtube.com/watch?v=3c0XTkqINm0
jak to ma działac w grupowej walce?

Autor:  goompas [ 10 kwi 2015, 15:20 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Jakbym oglądał walczące klocki z tetrisa

Autor:  Highlander [ 19 kwi 2015, 10:24 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

http://gloriavictisgame.com/
W sumie za 10$ -> "Klucz umożliwiający dostęp do gry od zaraz!"

w zasadzie można by im rzucić.

upgradneli engine do Unity 5 http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/poznaj ... graficznym

Autor:  Highlander [ 24 maja 2015, 07:25 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

https://www.youtube.com/watch?v=ASYKTw_dp6U Unity 5

Autor:  ShadorVD [ 24 maja 2015, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Ładnie to wygląda :) Ciekawe jak performance.

Autor:  Highlander [ 2 lip 2015, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

https://www.youtube.com/watch?v=Cd8ykI9rHQ8

walka

Autor:  Farin666 [ 2 lip 2015, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Highlander napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=Cd8ykI9rHQ8

walka


uh pewnie się nie znam ale to wygląda okrutnie źle...

Autor:  ShadeKnight [ 2 lip 2015, 22:16 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

Walka stylem przypomina trochę War of the Roses, ale muszą jeszcze popracować.

Autor:  Farin666 [ 2 lip 2015, 22:38 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

ShadeKnight napisał(a):
Walka stylem przypomina trochę War of the Roses, ale muszą jeszcze popracować.


Mi to bardziej przypomina walkę z Prince of Persia na 486...

Autor:  Highlander [ 3 lip 2015, 05:55 ]
Tytuł:  Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam

wyglada to lepiej niz w 99% innych mmo z tab target.

Strona 4 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team