MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=41265 |
Strona 4 z 6 |
Autor: | candidoser [ 3 lut 2015, 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
po chugona wkleiles to samo drugi raz? |
Autor: | Niah [ 3 lut 2015, 11:27 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
candidoser napisał(a): po chugona wkleiles to samo drugi raz? Pierwszy raz na forum? |
Autor: | Highlander [ 3 lut 2015, 11:37 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
candidoser napisał(a): po chugona wkleiles to samo drugi raz? Fail, miałem zaznacozny temat jako przeczytany, wiec myslalem, ze to stary wątek. |
Autor: | S@mael [ 3 lut 2015, 20:19 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Fajne . Jezeli lvl system nie psuje balansu to "biere w ciemno" |
Autor: | DirectC [ 17 lut 2015, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Serio? ta gra jest mega drewniana... |
Autor: | candidoser [ 26 mar 2015, 07:39 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
dobra "recka" https://www.youtube.com/watch?v=aWspdH4e9Xg |
Autor: | S@mael [ 31 mar 2015, 16:30 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
https://www.youtube.com/watch?v=yF8CKdSrfHk no niezle drewno ;p straszne animacje, malo plynne , czasowanie akcji -timing bez pomyslu. - wyprowadzanie ataku , jego kierunek musi byc widoczne dla przeciwnika ;inaczej w walce x vs x to bedzie czysta gra liczb . (trza by sie pobawic timingami np :zwiekszyc czas przygotowania ataku , czas od rozpoczecia ataku do pozycji atak gotowy do wyprowadzenia - moze byc rozny dla roznych broni - ciezkie, i bronie dlugie wlocznie i halki itp : dluzej . Krotkie,lekkie szybko. , Kluczem sa wlasnie timingi - hit arc do wytestowania bronie dlugie i ciezkie wiekszy niz krotkie i lekkie . itp. do wytestowania w polaczeniu z blockiem i szybkoscia poruszania sie i obracania sie! - strefa bloku , kwestia wytestowania , powinna byc dosc waska zeby w ogole walka 1 vs 1 miala sens przy tej predkosci poruszania sie. - block time czas powinien byc bardzo krotki , zeby dac szanse walki 1 vs x - dodalbym jakies manewry cialem , kopniaki , odepchniecia , słowianski przykuc cokolwiek co doda wariacji, dodatkowych uczestniczenia manewrow w ataku i unikach Pamietajcie ze teraz wchodzimy w ere gier casualowych - nie mozecie sie nastawiac na group combat. Walka w zespole powinna byc konsekwencja swietnego combatu 1 vs 1 i 1 vs xx. wyszedlbym w ogole od czegos takiego jako minimum i dostosowalbym timingi do zalozen taktycznych gry ===> M&B << https://www.youtube.com/watch?v=L9jHcZjWw9U >>> M&b ma jeszcze speed detection , wiec czasami mozna nadziac ludka co ci wleci na noza:) Jaka jest w ogole wizja end game tej gry? |
Autor: | Highlander [ 31 mar 2015, 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
ok, ponarzekałeś. A teraz wskaż tytuł, który zaimplementował taki combat lepiej w grze mmo. |
Autor: | S@mael [ 31 mar 2015, 17:26 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Nie znam sie na technologii pod mmo .Skoro nie da sie zrobic czegos, to po co sie za to zabierac? dla slupka w CV? odbieram to z punktu widzenia gracza .Nie wiem jaka wizja przyswiecala tworca gdy mysleli " ok zrobimy taka gre" Czyli jaka? Dobrze zycze chlopakom . Ale jaki jest vision statement:) jest non target system jest open world jest loot jest git dlatego bym kupil , ale wiem ze bez jakiegos wyzwania dla casuala nie pogralbym w te gre dlugo. z punktu widzenia tworzenia produktu : https://www.youtube.com/watch?v=L9jHcZjWw9U <=== tworzenie skutecznego nawyku konsumenta . Imo odnosi sie bezposrednio takze do tworzenia gry MMO "wrazenia schematu zyskiwania czegos " i tworzenia nawyku , poczucia posiadania wplywu na cos . , rytualu zaangazowaniu " triger, action, reward, investment". kazdy z tych elementow jest indukowany konkretnymi rozwiazaniami w grze , projektowaniem srodowiska , rozwojem bohatera , ludek musi widziec efekty swojego zaangazowania gdy mimo tego ze jestes lepszym graczem- nie otrzymujesz rewardu , to sie rozczarowujesz:) tyczy sie projektowania combatu . dobry combat stawia wyrazna granice miedzy dobrym graczem ,a przecietnym. Dobra gra w naszych czasach ma niska bariere wejscia by byc przecietnym a wysoka by byc dobrym. Wymaganie od graczy grupowania by odnosic sukcesy w grze - podnosi bariere wejscia . zacytuje jedna z casualowych recenzji "Mount and blade is better in every way... there is no point in choosing this game" |
Autor: | S@mael [ 31 mar 2015, 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
no i takie tam co wszyscy znamy : https://www.youtube.com/watch?v=eQPzMJWiYBw Mount & Blade: Warband. 22nd Siege. 220 player PvP, Hotgates. gry podobne https://www.youtube.com/watch?v=LHLzhMUxU5Y Kingdom Come: Deliverance Mount and blade II Bannerlords https://www.youtube.com/watch?v=IQAT5nc1b-4 |
Autor: | Highlander [ 1 kwi 2015, 07:21 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
To nie jest tak, że się nie da. Ale po co jeśli można zrobić sticky target, który działa w 99% gier mmo, i tak się sprzeda? Dobrze, ze probuja zrobić cos innego. Najprędzej mógłbyś podać przykład Darkfalla czy Mortala. Ale tam też inaczej się to odbywa. Wątpie, żebyś M&B mógł ot tak sobie przerobić na grę mmo. Pewnie też wymagałoby to sporych nakładów. 220 osob na serwerze nie robi z gry mmo tylko multiplayer. Dalej M&B to indie gierka i mało jest gier podobnych. Można w sumie coś wymagać jakby to jakiś duży wydawca wydawał, ale tacy akurat nie są zainteresowani wydawaniem takich gier. Inna sprawa, ze raczej bez kasy będzie ciężko wydać taką grę z podobnym combatem. I tak z tego co widze są postępy. I to dalej Alpha. Kingdom Come: Deliverance jeszcze nie wyszło. Swoją drogą jakiś dziwny ten ich combat też: https://www.youtube.com/watch?v=3c0XTkqINm0 jak to ma działac w grupowej walce? |
Autor: | goompas [ 10 kwi 2015, 15:20 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Jakbym oglądał walczące klocki z tetrisa |
Autor: | Highlander [ 19 kwi 2015, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
http://gloriavictisgame.com/ W sumie za 10$ -> "Klucz umożliwiający dostęp do gry od zaraz!" w zasadzie można by im rzucić. upgradneli engine do Unity 5 http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/poznaj ... graficznym |
Autor: | Highlander [ 24 maja 2015, 07:25 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
https://www.youtube.com/watch?v=ASYKTw_dp6U Unity 5 |
Autor: | ShadorVD [ 24 maja 2015, 09:13 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Ładnie to wygląda Ciekawe jak performance. |
Autor: | Highlander [ 2 lip 2015, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
https://www.youtube.com/watch?v=Cd8ykI9rHQ8 walka |
Autor: | Farin666 [ 2 lip 2015, 19:48 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Highlander napisał(a): https://www.youtube.com/watch?v=Cd8ykI9rHQ8 walka uh pewnie się nie znam ale to wygląda okrutnie źle... |
Autor: | ShadeKnight [ 2 lip 2015, 22:16 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
Walka stylem przypomina trochę War of the Roses, ale muszą jeszcze popracować. |
Autor: | Farin666 [ 2 lip 2015, 22:38 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
ShadeKnight napisał(a): Walka stylem przypomina trochę War of the Roses, ale muszą jeszcze popracować. Mi to bardziej przypomina walkę z Prince of Persia na 486... |
Autor: | Highlander [ 3 lip 2015, 05:55 ] |
Tytuł: | Re: Gloria Victis - Projekt. Serdecznie Zapraszam |
wyglada to lepiej niz w 99% innych mmo z tab target. |
Strona 4 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |