MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dark Souls https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681 |
Strona 8 z 224 |
Autor: | Mendol [ 5 paź 2011, 23:18 ] |
Tytuł: | |
no pyknalem tutoriala wandererem i jest ok ale jakos bez rewelki. jednak na 'spiocha' nie ma co grac bo spadajace na glowe flaszki z ogniem nie sa fajne ale klimat jest prze chuj imo. to gra do ktorej bedzie sie czesto powracac i rownie czesto wypierdalac przez okno. niestety kamera troche szwankuje no i sa dziwne przycinki w calkiem pustych lokacjach. musze potrenowac tez ataki bo kopniecie i doskok wychodza mi jakos randomowo ;/ |
Autor: | Kruzer [ 5 paź 2011, 23:23 ] |
Tytuł: | |
a powiedzcie czy żeby dołączyć do znajomego i grac w coopa to znowu trzeba się pierdolić z jakimiś shardami, nie pamiętam jak to było w jedynce, ale jako dusza można było dołączyć tylko do żywego chyba czy jakoś tak, tu jest to samo ? |
Autor: | RufeN [ 5 paź 2011, 23:38 ] |
Tytuł: | |
Kruzer napisał(a): a powiedzcie czy żeby dołączyć do znajomego i grac w coopa
to znowu trzeba się pierdolić z jakimiś shardami, nie pamiętam jak to było w jedynce, ale jako dusza można było dołączyć tylko do żywego chyba czy jakoś tak, tu jest to samo ? nie wiem nawet szczerze mowiac,czy nie jest jeszcze gorzej. otwarty swiat (bez huba z teleportami) sprawia,ze umowienie sie np na poczatku 1-6, by potem pyknac 2-7 itd, jest niemozliwe. musieliby obaj gracze byc w tym samym miejscu akurat by razem zagrac... przy ogromie swiata i fakcie,ze dojscie z pkt A w pkt B to nie jest lot gryfem, czy jakas kolejka z ironforge do stormwind,a godziny przebijania sie przez wrogow mogac zginac w kazdej chwili i stracic wszystkie soulsy, wydaje sie,ze multi bedzie polegalo glownie na graniu z randomami (albo ja to zle rozumiem na ta chwile) |
Autor: | Nyx [ 5 paź 2011, 23:39 ] |
Tytuł: | |
Ok ultima jednak rządzi, jutro dostane przesyłkę:) |
Autor: | Mendol [ 5 paź 2011, 23:42 ] |
Tytuł: | |
no ja sie coop'a nie spodziewalem. ale moze ktos cos wymysli, trzeba poczekac chwile i obserwowac wiki/forum niestety z tego co kojarze to devsi juz zapowiedzieli, ze do DS'a nie bedzie zadnych dodatkow, DLC itd. ;/ |
Autor: | RufeN [ 6 paź 2011, 07:06 ] |
Tytuł: | |
nie moglem sie powstrzymac i jeszcze zrobilem dzis rano drugie podejscie do 2nd bossa i go ubilem... by 2min potem zginac od zioniecia przelatujacego smoka i wydac z siebie "no kurrrrwa!". kocham ta gre |
Autor: | Templair [ 6 paź 2011, 07:22 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): niestety z tego co kojarze to devsi juz zapowiedzieli, ze do DS'a nie bedzie zadnych dodatkow, DLC itd. ;/
Dlaczego ";/"? Zajebiste to jest. Dostaje gre gdzie wszystko mam od razu, a nie 3 miechy po premierze za dodatkowa kase. DSy sa na tyle dlugie i wymagajace, ze DLC nie jest zupelnie potrzebne. Oby wiecej firm poszlo po rozum do glowy i wzielo przyklad z From Software ... T. |
Autor: | Vejitta [ 6 paź 2011, 07:40 ] |
Tytuł: | |
Czy ja wiem.... Ja bym chętnie usłyszał o jakimś DLC, oczywiście takim porządnym Jakoś do Diablo wychodziły 'DLC' i nikt nie narzekał, że od razu nie dostał gotowego produktu, wrecz przeciwnie - piał z zachwytu. |
Autor: | Templair [ 6 paź 2011, 08:25 ] |
Tytuł: | |
To byly expanision packi, a nie dlcki. Tworzone po wyjsciu gry, a nie poprzez wykastrowanie przed wyjsciem retaila. W DLCkach dostalbys zbroje dla konia i dodatkowa walke z bossem :<. Ja tam sie ciesze, ze mam cala gre i nie musze nic wiecej doplacac \o/. Tak btw to muve.pl spisalo sie na medal. Gra juz czeka na chawirze ... T. |
Autor: | Mendol [ 6 paź 2011, 08:33 ] |
Tytuł: | |
no tylko pojawia sie pytanie jak czesto beda patche. bo z tego co widac oraz ludzie pisza, to jednak jest dosc duzo do poprawki. anyway jak pogralem wczoraj godzine i boje sie dzisiaj usiasc. odpalilem, pobiegalem - wydawalo sie chwilka - a tu 60min pyk |
Autor: | raggnarok [ 6 paź 2011, 08:56 ] |
Tytuł: | |
Po cholere wam DLC, jak ta gra zajmuje 60-90h za 1ym razem, w zaleznosci od skilla IMHO to i tak wystarcza w zupelnosci Eh, a teraz po mentalnych mekach w DS udaje sie na fizyczne do dentysty |
Autor: | RufeN [ 6 paź 2011, 09:02 ] |
Tytuł: | |
od czego zalezy to czy sie char porusza "normalnie" czy ociezale? jakis balans equip/max waga sprzetu czy cos? |
Autor: | goki [ 6 paź 2011, 09:05 ] |
Tytuł: | |
RufeN napisał(a): od czego zalezy to czy sie char porusza "normalnie" czy ociezale? jakis balans equip/max waga sprzetu czy cos?
jest equip burden, jak nosisz wiecej niz polowa tego limitu to poruszasz sie wolniej i nie masz szybkiego rollowania |
Autor: | Templair [ 6 paź 2011, 09:11 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): no tylko pojawia sie pytanie jak czesto beda patche.
bo z tego co widac oraz ludzie pisza, to jednak jest dosc duzo do poprawki. anyway jak pogralem wczoraj godzine i boje sie dzisiaj usiasc. odpalilem, pobiegalem - wydawalo sie chwilka - a tu 60min pyk Ponoc japsy dostaly patche zaraz po starcie. Moze u nas tez beda ... T. |
Autor: | Mendol [ 6 paź 2011, 09:16 ] |
Tytuł: | |
rufen: tabelke odnosnie obciazenia i wyjasnienie wplywu masz na poczatku mini guide. |
Autor: | RufeN [ 6 paź 2011, 09:30 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): rufen: tabelke odnosnie obciazenia i wyjasnienie wplywu masz na poczatku mini guide.
chcialem przyoszczedzic kod by gra miala wieksza wartosc w momencie odsprzedazy,ale nie moge pdfa nigdzie znalezc na torrentach itp |
Autor: | Mendol [ 6 paź 2011, 09:32 ] |
Tytuł: | |
o ty zdrajco. daj maila to ci podesle |
Autor: | Daedrael [ 6 paź 2011, 09:44 ] |
Tytuł: | |
takich gier sie nie sprzedaje, do takich gier sie wraca. :D tez usiadlem na godzinke i zarwalem pol nocy, teraz niewyspany i wkurwiony siedze w pracy. :< |
Autor: | Mendol [ 6 paź 2011, 09:50 ] |
Tytuł: | |
mi na szczescie wanderer specjalnie nie podszedl wiec poszedlem spac ale juz prawie robilem nowa postac - na szczescie nie wiem kim chce grac thief/hunter/warrior/pyro zostali. |
Autor: | raggnarok [ 6 paź 2011, 10:16 ] |
Tytuł: | |
Mi sie w chuj warr podoba i chyba przy nim zostane. Korci mnie jeszcze thief Kurwa, nienawidze rwania jebanych zebow, a jeszcze bardziej nienawidze siedzenia poten i lykania sliny z krwia, ja pierdoleeeeeeeeeeeeee......... |
Strona 8 z 224 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |