MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Fallout 4 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44629 |
Strona 71 z 71 |
Autor: | sula [ 7 maja 2017, 07:11 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Tak, Fallout 1.5 Ressurection całkiem fajne. Jak komuś mało starych Falloutów to można ograć. |
Autor: | Dracos [ 7 maja 2017, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Ten Fallout 1.5 i mody podnoszace rozdzialke do 1 i 2 skaluja tez moze UI ? Probowalem jakis czas temu pograc w Arcanum i tam sie odbilem do tego tyciego UI. |
Autor: | Isengrim [ 7 maja 2017, 14:46 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Tak, przynajmniej w F2. Tzn. jest opcja x2 UI w menu gry. |
Autor: | sula [ 7 maja 2017, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Dracos napisał(a): Ten Fallout 1.5 i mody podnoszace rozdzialke do 1 i 2 skaluja tez moze UI ? Probowalem jakis czas temu pograc w Arcanum i tam sie odbilem do tego tyciego UI. Tak są jakieś UI 'dostosowywacze' w F2 prawie na pewno są zawarte w obu głównych modo-patchach (jeden jest bardziej konserwatywny drugi to mega-mod, polecam ten pierwszy dla kogoś kto zaczyna ze starymi Falloutami). Co do F1 to nie pamiętam, aczkolwiek nie zdziwiłbym się gdyby ten unofficial patch też miał high-res moda w sobie zawartego, a nawet jak nie to na NMM lub/i Fallout Corner pewnie pisze wszystko co i jak. Ja osobiście wole grac w te stareńkie izometryczne RPG w 640x480 lub 800x600, w ostateczności 1200xcoś tam (zależy jaka gra i jak duży fizycznie ekran monitora) rozciągniete, żeby nie było czarnych pasów po bokach. Wyższe rozdzielczości za bardzo "oddalają" ekran i psują mi odbiór. Już od tego wolę pikseloze. |
Autor: | Highlander [ 7 maja 2017, 16:07 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Z rozdzialka nie ma co przesadzac. Lepsze lekkie podniesienie. Bo w 1920x1080 to moze byc za czesto widac krance mapy no i po prostu sporo rzeczy w grze, np. Postacie są za male. Ps. Kupil ktos tormenta enhanced edition? |
Autor: | Isengrim [ 7 maja 2017, 17:33 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Mod na zmianę rozdziałki działa tak, że albo masz małe okienko gry na czarnym tle i ui (do ui jest dołączona graficzka pasków bocznych pipboya, coś podobnego jak Fallout Tactics) efekt średni, albo z poziomu menu głównego powiększasz UI i okienko proporcjonalnie do podanej rozdziałki. Piksele jak telewizory, ale nie jest to jakoś strasznie fatalne. W trybie windowed gra jest niestabilna (w fs też, ale mniej). Co do P:T, to imo skok na kasę. Nie oferuje to więcej jak normalna zmodowana wersja. A cena jak za nówkę. Z BG podobnie. |
Autor: | TobiAlex [ 8 maja 2017, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Ja pomimo 110h w Fallout 4 (i daleko do ukończenia)... zacznę chyba od nowa W sumie jak traktować to jako strzelankę w post-apo, to zajebiście się gra. No i przeniosłem gierę na dysk SDD to i loadingi są nieporównywalnie krótsze. Wkurwia mnie w zasadzie tylko mapa, która nie pozwala na zaznaczanie miejsce które się odkryło a w których rzeczywiście się było, bo chyba nie we wszystkich da się zrobić status "oczyszczone". |
Autor: | Isengrim [ 8 maja 2017, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Ale po co od nowa. Przecież tam nie ma znaczenia czy zrobisz A, czy B. Jest tylko A. |
Autor: | kamilus [ 12 cze 2017, 09:27 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
F4VR tylko na htc vive Ciekawe czy zadziała z trinusem... Trochę to robienie exclusive dla VR zaczyna wkurwiać. Trzymanie trzech zestawów jest mało praktyczne jednak. |
Autor: | mrynar [ 12 cze 2017, 09:33 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
kamilus napisał(a): F4VR tylko na htc vive Chujowo... Zagralbym ale raczej nie wydam 4k na gogle. Mogli by sie jakos dogadac i ustalic jeden standard. |
Autor: | candidoser [ 12 cze 2017, 09:34 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
Jezeli to bedzie szlo przez SteamVR, to Riftcat powinien to ogarnac. |
Autor: | kamilus [ 12 cze 2017, 09:36 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
candidoser napisał(a): Jezeli to bedzie szlo przez SteamVR, to Riftcat powinien to ogarnac. Nie no bez perwersji Ale fajnie jakby psvr dało radę przez trinusa to pociągnąć. |
Autor: | mrynar [ 12 cze 2017, 10:38 ] |
Tytuł: | Re: Fallout 4 |
candidoser napisał(a): Jezeli to bedzie szlo przez SteamVR, to Riftcat powinien to ogarnac. No w sumie! HTC Vive ponoc nawet niezle symuluje. Vive ma ekran 5,6” czyli bez szalu. |
Strona 71 z 71 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |