MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
cRPG https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=33711 |
Strona 9 z 31 |
Autor: | Xender [ 29 cze 2009, 20:39 ] |
Tytuł: | |
Możecie polecić jakiegoś dobrego cRPG'a z co-op? Coś jak NWN, zeby dalo sie przejsc kampanie z kumplem ;p |
Autor: | Gokulo [ 30 cze 2009, 07:12 ] |
Tytuł: | |
Enhu napisał(a): mógł by mi ktoś polecić jakiś dobry jrpg z niewygórowanymi wymaganiami sprzętowymi ?
Masz FF7 i FF8 - jesli jakims cudem jeszcze nie grales , Breath of Fire IV, Grandia 2. Z nowszych jest The Last Remnant ale on sie nie lapie do kategorii "niewygorowane wymagania" |
Autor: | redruM [ 30 cze 2009, 13:38 ] |
Tytuł: | |
z tych konkretniejszych to jeszcze Chrono Cross (intro nadal wdeptuje w podłoge), Vagrant Story, Parasite Eve (chociaż te 2 ostatnie to bardziej action jrpgs), no i oczywiście Final Fantasy Tactics (all time fav) |
Autor: | Gokulo [ 30 cze 2009, 13:55 ] |
Tytuł: | |
Widzac gadke o wymaganiach sprzetowych to podalem tytul stricte na pc. Co innego jak kolega mysli o emulacji, bo wtedy lista jrpg robi sie troche dluga |
Autor: | Aldatha [ 6 lip 2009, 07:20 ] |
Tytuł: | |
polecam Arx Fatalis , dungeon crawl z bardzo fajnym i ciekawym systemem magii (trzeba uzywac okreslonych gestow myszka podobnie jak w fahrenheit w okreslonym porzadku) , wlasciwie dla samej magii juz warto zagrac |
Autor: | kaikitka [ 6 lip 2009, 08:52 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): polecam Arx Fatalis , dungeon crawl z bardzo fajnym i ciekawym systemem magii (trzeba uzywac okreslonych gestow myszka podobnie jak w fahrenheit w okreslonym porzadku) , wlasciwie dla samej magii juz warto zagrac
Potwierdzam, bardzo fajna gierka. Magia super - połączenie gestów (tak jak napisał Aldatha) ze znaleźnymi runami, z których składały się czary (jak słowa ze slab). Ciekawie rozwiązany crafting kulinarny (:D) - ze znajdowanych składników można było pichcić różne potrawy. Dodawało to sporo klimatu - można było podejść do ogniska (na wypalonym machnąć łapą czar ognia i już płonęło) i przy nim usmażyć rybkę lub mięso, upiec coś (chleb, zapiekanki). 3 klasy postaci, pseudo-drzewka rozwoju ze skillami, dość dobra fabuła. Może budzić skojarzenia z Ultima Underworld 2 choć o wiele lepszej grafice. |
Autor: | tomugeen [ 6 lip 2009, 09:08 ] |
Tytuł: | |
Moze kiedys powstanie gra ktora mozliwosciami dogoni roguelike - pieczenie miesa fireballami, kwiatki, alchemia, permadeath :F |
Autor: | Aldatha [ 6 lip 2009, 09:17 ] |
Tytuł: | |
kaika , od razu widac ze gra miala byc Ultima Underworld , kto gral w poprzednie czesci Ultimy szybko sie domysli jak zrobic np chlebek tomu pewnie powstanie , problem tylko ze my ze zwapnialymi stawami raczej juz nie zagramy |
Autor: | coldzik [ 6 lip 2009, 09:18 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Moze kiedys powstanie gra ktora mozliwosciami dogoni roguelike - pieczenie miesa fireballami, kwiatki, alchemia, permadeath :F
adom >>> crpg |
Autor: | Dana [ 10 lip 2009, 17:51 ] |
Tytuł: | |
http://www.elderscrolls.com/downloads/downloads_games.htm Daggerfall za darmo od wczoraj. |
Autor: | italios1 [ 11 lip 2009, 12:17 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a):
FIx'ed |
Autor: | tomugeen [ 11 lip 2009, 12:34 ] |
Tytuł: | |
Nie wypowiadaj sie na temat gier ktore sa starsze od ciebie. FU |
Autor: | ShadorVD [ 11 lip 2009, 12:34 ] |
Tytuł: | |
@2up To chyba nie grales z patchami. |
Autor: | Oyci3C [ 11 lip 2009, 15:06 ] |
Tytuł: | |
Co nie zmienia faktu, ze nazywal sie Buggerfall bo po kupieniu retaila nie dalo sie grac h3h3. |
Autor: | ShadorVD [ 11 lip 2009, 17:27 ] |
Tytuł: | |
@up Co nie zmienia faktu, ze jestesmy juz kupe lat po wydaniu retaila i pojawily sie patche... chcesz grac w buggerfalla to graj, tylko na ch... skoro mozesz bez? |
Autor: | Oyci3C [ 11 lip 2009, 19:53 ] |
Tytuł: | |
No ale wszyscy o tym wiedza, to bylo luzne nawiazanie do nazwy jaka zostal ochrzszczony Daggerfall po release. Z innej beczki: aheaheha pamietam jak na wcisnietym +forward bieglem kilka godzin do przodu szukajac jakiegos miasta bo nie wiedzialem, ze jest mapa i jak sie ja wlacza :E |
Autor: | ShadorVD [ 11 lip 2009, 20:35 ] |
Tytuł: | |
@up No tak, tak Przepraszam, za bardzo przyzwyczailem sie do flame na tym forum A co do mapy to mialem to samo... jak wyszedlem tylko z pierwszego podziemia Swoja droga, nadal po tylu latach jestem pod wrazeniem wielkosci swiata, pewnie zrobili to jakas droga losowa... stolice, miasta, miasteczka, wsie... zadania itp. do tej pory w sumie nic nie powstalo o tak wielkim swiecie jak Daggerfall... zastanawiam sie dlaczego. |
Autor: | Arturnik [ 11 lip 2009, 21:43 ] |
Tytuł: | |
Mnie sie zawsze podobal daggerfall. No i tez mialem to samo - po wyjsciu z lochu dlugo chodzilem szukajac miasta. imo pomijajac bugi na ktore wtedy nie specjalnie zwracalem uwage (w ogole nie robilem questow tylko latalem po swiecie) gra ma swoj klimacik |
Autor: | iniside [ 11 lip 2009, 23:15 ] |
Tytuł: | |
Shador von Dal napisał(a): @up
No tak, tak Przepraszam, za bardzo przyzwyczailem sie do flame na tym forum A co do mapy to mialem to samo... jak wyszedlem tylko z pierwszego podziemia Swoja droga, nadal po tylu latach jestem pod wrazeniem wielkosci swiata, pewnie zrobili to jakas droga losowa... stolice, miasta, miasteczka, wsie... zadania itp. do tej pory w sumie nic nie powstalo o tak wielkim swiecie jak Daggerfall... zastanawiam sie dlaczego. Technologia poszła do przodu. Gra musi wygladac. Przygotowanie takiej ilosci hi-rest modeli/textur zajeloby z 10 lat ;p. |
Autor: | yabaddi [ 31 lip 2009, 07:32 ] |
Tytuł: | |
Parę dni temu CD Projekt wypuścił w ramach serii Topseller edycję kolekcjonerską Dungeon Lords - odrobinę starawy ale nadal całkiem przyjemny RPG. Do niewątpliwych atutów gry należy multiplayer z opcją co-op po LANie i internecie (via IP). Jedna uwaga - gra ma system randomowego spawnowania mobów - w losowych momentach podróży z różnych miejsc wybiegają na nas grupki przeciwników. W standardowych ustawieniach spawn'u jest Normal co może być za dużo jak na przeciętnego gracza (mi działało na nerwy). Na szczęście można zmienić to ulstawienie na Less i cieszyć się mniej stresującą grą. Dla amatorów mocnych wrażeń jest też tryb More gdzie moby rzucają się do gardła na każdym kroku. Acha, poziom trudności starć również można zmieniać. |
Strona 9 z 31 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |