MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wildstar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798 |
Strona 2 z 51 |
Autor: | candidoser [ 10 lip 2013, 13:03 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
W Wildstar generalnie mozna levelowac przez pvp i ma byc to tak samo szybkie jak w pve. Ale pewnie bedzie sie to tyczyc bg, a nie w-pvp. Ogolnie jak dla mnie, to caly content instancjonowany powinien stanowic jedynie dodatek w mmo. Ale tak jest to najczesciej zrobione, to bardziej oplaca sie jebac bg, czy insty niz expic w swiecie. I tak po wprowadzeniu dungeon findera, swiat w Wowie zrobil sie kompletnie pusty. A wystarczylo podniesc exp za moby i questy w swiecie, to ludzie do insty chodziliby tylko po gear. Tyle, ze takie rozwiazanie (ludzie siedzacy w instancjach) jest na reke dla devsow - bo latwiej cos takiego kontrolowac. |
Autor: | Niah [ 10 lip 2013, 13:16 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
candidoser napisał(a): Ogolnie jak dla mnie, to caly content instancjonowany powinien stanowic jedynie dodatek w mmo. Zero instancji, nawet w dungeonach, a arenki są dla gimbusów. |
Autor: | candidoser [ 10 lip 2013, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Ja tam lubie miec wybor. |
Autor: | Highlander [ 10 lip 2013, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
W sumie to niektóre instancje, jeśli są bardzo dobrze zrobione to są fajne. Ale już wole zero instancji... niż żeby ludzie siedzieli tylko w zamkniętych instancjach. |
Autor: | gosugamer1 [ 10 lip 2013, 15:13 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Highlander napisał(a): W taki sposób to mija się z celem granie w mmorpg w ogole. Po cholerę grac jakies battlegroundy, nie lepiej kupic sobie jakies Forge czy grac w jakies Panzar. Albo Battlefielda czy CoDa? Dla mnie arenki to żadne mmorg. Obecnie to zostaje z popularnych eve, reszta niszowa dfo, wurm itp Mam identyczne zdanie, jeżeli w mmo jest tylko instancjonowane PvP, które polega na farmieniu jakiś punkcików - to lepiej sobie odpalić jakieś moba/fps'a/hybrydę dwóch poprzednich. |
Autor: | Huragan [ 10 lip 2013, 15:23 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Wildstar |
Highlander napisał(a): Dla mnie arenki to żadne mmorg. Obecnie to zostaje z popularnych eve, reszta niszowa dfo, wurm itp Racja, zaczalem wlasnie grac w Wurma i w tej grze naprawde czuc feeling mmorpg |
Autor: | sula [ 10 lip 2013, 15:39 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
candidoser napisał(a): W Rift ponoc sie jakos trzyma, a tez sa bg. IMO w WoW to latajace mounty, a pozniej wynalazki typu dungeon finder zabily w-pvp. Nie ślędzę Wildstar-a za bardzo od momentu w którym wyklarowało się, co to za typ gry będzie, ale o ile dobrze pamiętam to od początku ma być full auto cross-server dungeon/arena-bg finder z teleportacją. Nie słyszałem nic o latających mountach, ale skoro mają być jakieś latające wysepki z housingiem, a sama gra WoW-o podobnym themeparkiem bez standardowego zonowania a la TSW, AoC, GW2 czy Swtor to pewnie też prędzej czy później będą. Highlander napisał(a): W taki sposób to mija się z celem granie w mmorpg w ogole. Po cholerę grac jakies battlegroundy, nie lepiej kupic sobie jakies Forge czy grac w jakies Panzar. Albo Battlefielda czy CoDa? Dla mnie arenki to żadne mmorg. Obecnie to zostaje z popularnych eve, reszta niszowa dfo, wurm itp Aye. Bez sensu jakieś arenki czy bg - to już lepiej sobie jakiegoś rts-a, fps-a, hybrydę czy nawet jak ktoś lubi Dota-klona odpalić. W PVE jeszcze ok kilka instancjowanych dungów, ale to też tylko i wyłącznie w przypadku jak nie ma dungeon finder-a i teleportacji do lub w pobliże dungów, a samych dungów jest ograniczona ilość i są dodatkiem, a głównie się przebywa i gra "w świecie". Tyle, że takich mmorpg już nie ma. Siedzenie w mieście czy trzaskanie daily questów i czekanie na matchmaking do grindzenia tokenów w dungach to też żenua jak dla mnie i tego typu gra to nie mmorpg dla mnie, niezależnie od tego czy ktoś ją tak sobie nazywa. |
Autor: | candidoser [ 10 lip 2013, 16:20 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
jezeli gra sklada sie z samych bg, to nie jest to mmo, tylko zwykle multi z lobby. A sama gra na bg jest calkiem fajna. Swego czasu przesiedzialem troche na privach Wotlk z instant 80lvl i gearem i tylko bg sie napieprzalo. Ale z czasem zaczyna brakowac w-pvp. |
Autor: | gosugamer1 [ 10 lip 2013, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Wildstar |
Huragan napisał(a): Highlander napisał(a): Dla mnie arenki to żadne mmorg. Obecnie to zostaje z popularnych eve, reszta niszowa dfo, wurm itp Racja, zaczalem wlasnie grac w Wurma i w tej grze naprawde czuc feeling mmorpg lul jak gram w WarZ, które nie jest nawet mmo i mam bliższy feeling grania w mmorpg niż tytułach takich jak Rift, w które grałem na przełomie ostatniego roku. |
Autor: | TobiAlex [ 11 lip 2013, 18:33 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
O celowaniu w WildStar: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 2c1iE3jJrg |
Autor: | candidoser [ 11 lip 2013, 20:54 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
czyli TAB do podswietlenia celu, a tak to free target. W sumie podobnie jak w TESO, tyle, ze zamiast celownika jest ten caly telegraph. |
Autor: | shp [ 14 lip 2013, 02:34 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
TobiAlex napisał(a): Jak ktoś nie widział pozostałych devspeaków, to też warto looknąć. Paths: http://www.youtube.com/watch?v=yJkfhxLEhEU (już widzę jak embe gra settlerem ) Housing: http://www.youtube.com/watch?v=YlP8ShpFZII Movement: http://www.youtube.com/watch?v=-qo5nrkYYI0 (sprint jak w fpsie, dodge jak w neverwinterze, podwójny skok jak w jakimś tomb riderze.. ciekawe jak wyjdzie takie połączenie) Scientist i Settler: http://www.youtube.com/watch?v=h0NXP-QhZX8 Poczytałem trochę po necie o tym i wrzucę jako takie przemyślenia. Kto się nie interesuje tytułem to będzie miał wstępny opis: -Podział na dwie frakcje podobnie jak w vanilla wowie: dwie strony konfliktu po 3 rasy z czego niektóre nie mają dostępu do konkretnych klas. -Klasy dosyć ciekawe: Warrior z dwurakiem (Tank albo dps build), Spellslinger z 2xpistol (dps, healer), Stalker z clawsami (Tank, dps), Esper z psyblade (dps, healer). Spellslinger przypomina mi gunslingera z SWTORa, zresztą tak samo jak stalker assassina (w założeniach klasy ofc). -Te pathsy są fajne. Lubisz grać pvp to robisz soldiera i lvlujesz sobie jedynie poprzez pvp albo grindowanie mobków. Ktoś lubi budować domek i go upiększać, to wybiera settlera i też przez to dostaje expa. Inny lubi zwiedzać (explorer) i rozwiązywać zagadki (scientist). Nie trzeba w ogóle tykać nielubianego (grindu/craftu/exploracji i biegania po wielkich mapach) motywu gry żeby wykoksać postać. Każdy path ma unikalne około 1/3 world contentu. -Settler będzie strasznie przydatny: buduje mounty, quest huby, klatki do tamowania bossów/petów, możesz zbudować bank czy ognicho w szczerym polu i ludzie będą Cię wielbić, że nie muszą lecieć do miasta żeby zostawić stuff czy kupić żarcie, a każdy kto skorzysta z Twoich budowli nabija expa. Crafter pełną gębą. -Łamigłówki i puzzle mają być losowe i jednorazowe, żeby uniknąć motyw "wchodzę na poradnik i robię wszystko po sznurku jak bezmózgie zombie". -Będą 40man raidy. edit: Jeden żabojad złamał NDA i wstawił gameplay z bety http://www.youtube.com/watch?v=a10xOXIDdm4 - nie wiedziałem, że można do tej pory grać w mmo i klikać mychą w skille ;F |
Autor: | Highlander [ 14 lip 2013, 06:25 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ten żabojad bardziej gejowej postaci nie mogl stworzyc ;p |
Autor: | lamoon [ 14 lip 2013, 08:29 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Znów będą jakieś króliki, chomiki, pandy i uj wie jeszcze co? |
Autor: | Kabraxis [ 14 lip 2013, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
shp napisał(a): Poczytałem trochę po necie o tym i wrzucę jako takie przemyślenia. Kto się nie interesuje tytułem to będzie miał wstępny opis: -Podział na dwie frakcje podobnie jak w vanilla wowie: dwie strony konfliktu po 3 rasy z czego niektóre nie mają dostępu do konkretnych klas. -Klasy dosyć ciekawe: Warrior z dwurakiem (Tank albo dps build), Spellslinger z 2xpistol (dps, healer), Stalker z clawsami (Tank, dps), Esper z psyblade (dps, healer). Spellslinger przypomina mi gunslingera z SWTORa, zresztą tak samo jak stalker assassina (w założeniach klasy ofc). -Te pathsy są fajne. Lubisz grać pvp to robisz soldiera i lvlujesz sobie jedynie poprzez pvp albo grindowanie mobków. Ktoś lubi budować domek i go upiększać, to wybiera settlera i też przez to dostaje expa. Inny lubi zwiedzać (explorer) i rozwiązywać zagadki (scientist). Nie trzeba w ogóle tykać nielubianego (grindu/craftu/exploracji i biegania po wielkich mapach) motywu gry żeby wykoksać postać. Każdy path ma unikalne około 1/3 world contentu. -Settler będzie strasznie przydatny: buduje mounty, quest huby, klatki do tamowania bossów/petów, możesz zbudować bank czy ognicho w szczerym polu i ludzie będą Cię wielbić, że nie muszą lecieć do miasta żeby zostawić stuff czy kupić żarcie, a każdy kto skorzysta z Twoich budowli nabija expa. Crafter pełną gębą. -Łamigłówki i puzzle mają być losowe i jednorazowe, żeby uniknąć motyw "wchodzę na poradnik i robię wszystko po sznurku jak bezmózgie zombie". -Będą 40man raidy. Orpcz tego co pogrubilem a co jest pewnie bzdura albo spora hiperbola nic z tego co opisales nie jest 'fajne' nawet troche. Niestety. I pisze to osoba ktora takie themeparki lubi. |
Autor: | shp [ 14 lip 2013, 13:00 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Tak gadał devs w wywiadzie, ale znając życie poprzez to miał na myśli algorytm na wylosowanie jednej z X możliwości i tyle. |
Autor: | raggnarok [ 14 lip 2013, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Mi sie udziela lekki hypik, ale caly czas czekam na dokladne info o modelu biznesowym. |
Autor: | Piszpan [ 15 lip 2013, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ktos chyba gdzie wczesniej pisal ze maja byc budowane jakby zamki gildyjne ktore moga byc atakowane i strefy wplywow tworzene przez aliance graczy itd. to plus open pvp moze byc fajne. gorzej z grafa i ciekawo jak im ten combat wyjdzie. |
Autor: | shp [ 15 lip 2013, 14:54 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Dostajesz własny kawałek "ziemi w powietrzu", jakby asteroidy i sobie tam domek budujesz. Jako gildia dostajecie drugi taki sam, ale wszyscy ulepszają uzbrojenie, guardów tamują itd. Jak chcesz walczyć z innymi to lądujesz tym na planecie i bronisz się/invadujesz inne gildie. |
Autor: | Isengrim [ 15 lip 2013, 15:12 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Wątpię by NCsoft było w stanie wydać cokolwiek ciekawego. Wildstar zanosi się na kolejnego wowklona z kilkoma prawie nowymi ficzersami, które i tak nie będą miały znaczenia dla grania. Model biznesowy trzymają w tajemnicy jak recepturę WD-40, kręcą marketingowym młynkiem sprzedając stare próchno w nowym opakowaniu. |
Strona 2 z 51 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |