MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 2 z 13

Autor:  Highlander [ 28 cze 2014, 09:52 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

niezla cena, cos mi nie chce odpalic gram.pl pewnie tylko PL wersja?

moze ktos sie wypowiedziec o combacie? czy czasem trzeba sie nakombinowac czy raczej na pałe do przodu? ;)

sciagam wersje demo bety by obczaic ;p

Autor:  yabaddi [ 28 cze 2014, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Highlander napisał(a):
moze ktos sie wypowiedziec o combacie? czy czasem trzeba sie nakombinowac czy raczej na pałe do przodu? ;)


Już pisałem, że walka jest turowa i raczej wymagająca. Trzeba kombinować bo przeciwnicy są silni i potrafią robić użytek z ataków specjalnych. Co więcej, duża ilość przeciwników ma możliwość przywoływania pomocy (summon'ów itp) więc nagle można się znaleźć otoczonym (ujemny modyfikator na dzień dobry) i ... pogryzionym :]
W walce trzeba nie dość, że dobierać odpowiednie ataki, wykorzystywać otoczenie i wpływ czynników takich jak spowolnienie-ogłuszenie ale i podpalenie, zamrożenie czy porażenie prądem. Opcji jest bez liku ale trzeba pamiętać, że przeciwnik robi tak samo i to często z dużo lepszym skutkiem. Każdy nowy przeciwnik to w pewnym sensie jest wyzwanie bo nigdy nie wiadomo czego po nim się spodziewać np. zombie po trafieniu oozują trucizną, która jest łatwopalna - jak nasz mag walnie byle flarą w takiego rannego zombiaka to może wysadzić (dosłownie) kumpla wojaka stojącego bezpośrednio przy owym zombiaku. Nie radzę też walczyć stojąc w wodzie.. ;)

Autor:  TobiAlex [ 28 cze 2014, 11:24 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Highlander napisał(a):
niezla cena, cos mi nie chce odpalic gram.pl pewnie tylko PL wersja?


A słyszałeś kiedyś o Steamowej grze tylko w Polskiej wersji ;-) ?

Autor:  Highlander [ 28 cze 2014, 11:54 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Dzieki yabb. Obczaje sobie demo ;] Jak bedzie gitara to kupie w gram.pl. Na razie grafika ogolnie fajna ale moglaby byc troche stonowana. Fajnie, ze w Menu od razu jest zakladka "mods" ;)

Tobi - przeciez są restrykcje jezykowe na steam. Np. jak mialem wiedzmina to bez PL wersji. I teraz patrze, ze w gram.pl jest tam napisane 'polskie napisy'.

gram.pl 18 lipca "Graj, kiedy inni czekają na premierę" lolz :D

Autor:  yabaddi [ 28 cze 2014, 13:36 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jeszcze jeden trik do gry - domyślnie sterowanie kamery obejmuje niewielki kąt (bodajże 90 stopni), jest myk aby zrobić z tego pełne 360 stopni:

Kod:
1) Wejść w folder X:\Users\XXXXX\Documents\Larian Studios\Divinity Original Sin\PlayerProfiles\<ProfileName>

2) Wyedytować plik "config.lsx" (plik ten gra tworzy gdy gracz zmieni ustawienia w grze - domyślnie go nie ma)

3) Odnaleźć zapis:

<node id="ConfigEntry">
<attribute id="MapKey" value="GameCameraRotation" type="22" />
<attribute id="Type" value="2" type="5" />
<attribute id="Value" value="30" type="6" />

i zamienić 30 na 360.

4) Zapisać zmiany i uruchomić D:OS - od tej pory można obracać kamerę o 360 stopni.

Autor:  Damien [ 28 cze 2014, 15:42 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Gracie na early access czy na scrackowanej becie?

Da sie grac tylko jedna postacia? Czy wtedy caly exp leci do niej jak w Baldurach?

Autor:  yabaddi [ 28 cze 2014, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Damien napisał(a):
Gracie na early access czy na scrackowanej becie?

Da sie grac tylko jedna postacia? Czy wtedy caly exp leci do niej jak w Baldurach?


Ja mam dostęp do bety dzięki kickstarterowi.

Możesz sterować tylko jedną, wybraną postacią - wystarczy "odciągnąć" portret jednej postaci od drugiej tak aby przerwać łańcuch, który je łączy. Od tej pory postacie działają niezależnie (przydatne np. do odwracania uwagi - jedna postać zagaduje NPCa, a druga w międzyczasie plądruje okolice za jego plecami ;)). Doświadczenie jednak nadal leci na obie.

Dla osób, które wolą grać bez dodatkowych NPCów przyłączanych do drużyny twórcy przewidzieli osobny talent - Lone Wolf, dzięki któremu nasze postacie mają mocno zwiększone parametry bazowe (vitality itd) oraz zbierają (o ile dobrze pamiętam) więcej XPa. Wadą tego rozwiązania jest jednak brak możliwości przyłączania jakiegokolwiek NPCa w trakcie całej gry (prawdę mówiąc osobiście uważam, że to nie najlepsze rozwiązanie - szczególnie przez wzgląd na ograniczoną ilość punktów do wydawania na skille, warto mieć postacie zróżnicowane na różne okazje).

Autor:  raggnarok [ 28 cze 2014, 21:06 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Generalnie ten koncept wymuszonego co-opa (z AI czy innym graczem) to najbardziej zjebany pomysl tej gry... Kto gra kurwa w tego typu gry w co-opie (poza jakims tam 0.0001% graczy)?

Autor:  yabaddi [ 28 cze 2014, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

raggnarok napisał(a):
Generalnie ten koncept wymuszonego co-opa (z AI czy innym graczem) to najbardziej zjebany pomysl tej gry... Kto gra kurwa w tego typu gry w co-opie (poza jakims tam 0.0001% graczy)?


Druga postać w grupie nie musi mieć AI, możesz kontrolować obie - to, czy włączysz AI dla którejkolwiek z 2 postaci to twój wybór. Poza tym gra nie różni się pod tym względem od innych cRPGów (w większości z nich kieruje się przecież grupą). Jak komuś przeszkadzają dialogi między postaciami to w opcjach może to wyłączyć (choć nie bardzo wiem czemu miałby to robić, jeden smaczek w grze mniej heh..).

A co złego w opcji multiplayera? Siądź do tej gierki z kumplem i pograjcie razem trochę - zobaczysz, że to jedna z wielu zalet tej gry. Ja właśnie czegoś takiego szukałem. RPG i to z możliwością kooperacji - świetna sprawa.

Autor:  Highlander [ 29 cze 2014, 09:43 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

No ja tez nie rozumiem w czym problem.

Czy w tej grze bedzie chociaz czesciowy voice acting?

Autor:  Perrin [ 29 cze 2014, 10:34 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jutro wejdzie patch z profesjonalnie nagranymi gadkami. Właśnie przez te gadki był ostatni poślizg z premierą gry.

Autor:  RufeN [ 29 cze 2014, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

gdzies jeszcze da sie dostac tanio? ok 20€ widze wszedzie klucze chodza.

Autor:  Highlander [ 29 cze 2014, 19:18 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

gram.pl

Autor:  RufeN [ 29 cze 2014, 20:04 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

a klucze juz wysylaja? widze na gram.pl Data premiery: 18. lipca 2014

Autor:  Perrin [ 29 cze 2014, 20:10 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Z tymi tanimi polskimi wersjami gier to różnie potem bywa. Wyjdzie potem, że to region lock, bez dostępu do Steama i workshopa, bez przyszłych patchów, modów i innych popierdół ;). Odkąd CDP wyrolowało ludzi chcących bawić się w NWN2 przez sieć unikam jak ognia polskich wersji.

Autor:  raggnarok [ 29 cze 2014, 20:44 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Niech spierdalaja z ta premiera 18-go, rofl.

Autor:  Damien [ 29 cze 2014, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Troche pogralem i musze powiedziec ze REWELACJA. Z pewnoscia kupie gdy wyjdzie.

Autor:  TobiAlex [ 29 cze 2014, 21:55 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

roball napisał(a):
jak kupie digitala na gram teraz to dostane teraz klucz?


Raczej nie - wysyłka 18 lipca.

Autor:  yabaddi [ 29 cze 2014, 22:58 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Tak informacyjnie (dla przypomnienia) - ci, którzy kupili D:OS poprzez wsparcie na Kickstarterze i pobrali wcześniej kody do Early Access będą musieli zalogować się jutro na http://www.larianvault.com i pobrać klucze do pełnej wersji. Nie muszą tego robić ci, którzy kupili grę z Early Accessem już na Steam - ich klucze nadal będą działać.

Ciekawe, o której godzinie te nowe kody pojawią się na ich stronie i czy od razu będzie można zacząć pobierać pełną wersję..

Edit: Ok, znalazłem godzinę - 18 pm w UK czyli u nas pewnie 19.

Autor:  Damien [ 30 cze 2014, 07:42 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Czy gra zamowiona na gram.pl bedzie miala polskie napisy? I czy bedzie mozna wlaczyc spowrotem angielskie?

Bo widze ze na gram.pl jest polski opis zawartosci pudelka wersji kolekcjonerskiej tak jakby miala wyjsc wersja pl.

Obrazek

Strona 2 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team