MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Elite: Dangerous https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44371 |
Strona 12 z 28 |
Autor: | Mendol [ 4 gru 2014, 15:43 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
wylacz sobie wspomaganie latania |
Autor: | tiomor [ 4 gru 2014, 16:02 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Jak jest z trudnością tej gry? Chodzi mi bardziej o załapanie podstaw, nie bycie pr0. Są dobre tutoriale? Czy tylko to co znajde w necie? Dosyć opornie przychodzi mi ogarnanie takich gier, więc wole się upewnić :< |
Autor: | Oyci3C [ 4 gru 2014, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
It's ok to suck ... *gently pats* |
Autor: | ShadorVD [ 4 gru 2014, 16:12 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Jest wbudowany tutorial w którym jest nieco wyjaśnione a w sieci jest sporo youtubowych tutków jak robić dobrze pewpew i manewrować odpowiednio silnikami wspomagającymi. |
Autor: | Lowell [ 4 gru 2014, 16:47 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Cytuj: Zna ktoś jakiś fajny model TYLKO przepustnicy? Mój MS Sidewinder jest nie do zdarcia i bardzo go lubię, brakuje mi tylko czegoś po lewej stronie, żebym nie musiał dotykać tak często klawiatury Z tego co pamiętam to MS Sidewinder ma przecież przepustnice. |
Autor: | Aludan [ 4 gru 2014, 17:01 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Lowell napisał(a): Cytuj: Zna ktoś jakiś fajny model TYLKO przepustnicy? Mój MS Sidewinder jest nie do zdarcia i bardzo go lubię, brakuje mi tylko czegoś po lewej stronie, żebym nie musiał dotykać tak często klawiatury Z tego co pamiętam to MS Sidewinder ma przecież przepustnice. Ma, ale trzeba wtedy trzymać obie dłonie na joyu, a klawiszy za dużo to nie ma - może jakoś uda mi się skonfigurować potem tak, że wystarczy sam joy, ale wątpie... Mendol napisał(a): wylacz sobie wspomaganie latania Latałem i tak, pomiędzy asteroidami - w sumie ciekawa zabawa, choć łatwo wtedy się rozbić np. bokiem o asteroidę Za to w otwartej przestrzeni jest to przydatne. tiomor napisał(a): Jak jest z trudnością tej gry? Chodzi mi bardziej o załapanie podstaw, nie bycie pr0. Są dobre tutoriale? Czy tylko to co znajde w necie? Dosyć opornie przychodzi mi ogarnanie takich gier, więc wole się upewnić :< Tak jak Shador von Dal napisał, dodam tylko, że w grze jest jeszcze Help wyjaśniający ogólnie np. dystrybucje energii itd. Qrde przelazłem już wszystko co się dało w offline demo, łącznie z ostatnim Icursion gdzie przeżyłem 8 wave (vs Viper - nie miałem już ammo do m-cannon w sidewinderze i musiałem go jechać 1 laserkiem ... "trochę" to trwało, ale AI nie jest jakieś super genialne, także wygrałem ), a w 9 wave zginałem vs chyba 3 sidewindery ... generalnie to już nie bardzo jest tam więcej co robić, a te 12 dni do premiery wydaje się jak wieczność |
Autor: | ShadorVD [ 5 gru 2014, 10:29 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
@up AI jest szczerze mówiąc kiepskie w Tutku natomiast to które spotkasz w dalszych systemach... mam wrażenie, że to nieco inna bajka + nie wspominając o graczach piratach! |
Autor: | Aludan [ 5 gru 2014, 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Shador von Dal napisał(a): (...)nie wspominając o graczach piratach! No właśnie tego nie mogę się doczekać Jeszcze 11 dni ;/ |
Autor: | ankuman [ 7 gru 2014, 01:36 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Aludan napisał(a): Shador von Dal napisał(a): (...)nie wspominając o graczach piratach! No właśnie tego nie mogę się doczekać Jeszcze 11 dni ;/ To zdziwisz się bardzo, przy takiej wielkości świata ciężko spotkać innych żywych pilotów, chyba, że się przykleisz do układu słonecznego. |
Autor: | Highlander [ 7 gru 2014, 10:36 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
hmm... to to ma byc MMO czy tez nie? |
Autor: | Oyci3C [ 7 gru 2014, 11:34 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
No co Ty, to jest większy multiplayer, na tej podstawie to i D3 jest MMO. |
Autor: | Aludan [ 7 gru 2014, 18:19 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
W zasadzie to takie coś pomiędzy MMO, a multiplayer znanym z innych gier... Nie mamy możliwości bitew jak w EVE Online na setki graczy, ale też nie jest tak jak w innych grach mp, że łączysz się na serwer tylko z np. 32 graczami. Teoretycznie online są wszyscy więc im więcej ludzi będzie grać tym większa szansa spotkania kogoś. Jak gdzieś czytałem to instancje tworzą się po wyjściu z hyperspace, czyli jak np. toczy się jakaś bitwa NPC to każdy w okolicy, kto zobaczy ją na skanerze, może tam dołączyć i trafi to instancji z innymi graczami w max 32 osoby? Jeżeli mam rację, to w takim przypadku szanse spotkania kogoś przy okazji takich "eventów" są dość spore? |
Autor: | Lowell [ 8 gru 2014, 14:39 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Może jednak nie bedzie wipe 16 grudnia. https://forums.frontier.co.uk/showthrea ... ost1172609 |
Autor: | Aludan [ 8 gru 2014, 15:42 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Lowell napisał(a): Ale tam napieprz*** z postami Ledwo skończę czytać ostatnią stronę to pojawiają się dwie następne Za to co do samej kwestii to mnie oczywiście średnio się to podoba, jako nowemu graczowi... W ten sposób będę daleko w tyle jeśli kiedyś będzie szansa pobawić się w pvp (odpowiednia ilość graczy, żeby kogoś spotkać), ale rozumiem też naciski graczy z gamma Mam tylko nadzieję, że brak wipe teraz, nie zaowocuje późniejszymi problemami (np. w ekonomii) już po 16-tym grudnia Ps. A tak na marginesie to jak to w końcu jest - tą samą postacią można grac w singla (online solo) i w multi zależnie od kaprysu, czy już na początku trzeba wybrać? |
Autor: | zaboleq [ 9 gru 2014, 09:45 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Dla mnie to spory minus. I tak w sumie oleje ED do stycznia bo mam w co grać a przeczuwam problemy na premierę. Pogram sobie jak już wszystko będzie działało stabilnie:). |
Autor: | Kruzer [ 9 gru 2014, 09:57 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
Mógłby ktoś sprawdzić czy da się bindowanić shift lub alt + grzybek do trusterkow ? Buduje panel i pomyślałem żeby podpiąć shifta na przełącznikiu on-off którym by działal jako tryb dokowania. A grzybek na wyłączonym do zarządzania energią. |
Autor: | Mendol [ 9 gru 2014, 10:00 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
jaki panel? |
Autor: | Kruzer [ 9 gru 2014, 11:39 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
youtube.com/watch?v=0KTkF_YFzgc coś na tej zasadzie. W thrustmaster hotas x jakoś mało klawiszy jest. |
Autor: | Mendol [ 9 gru 2014, 12:59 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
haha nice |
Autor: | Aludan [ 9 gru 2014, 16:17 ] |
Tytuł: | Re: Elite: Dangerous |
zaboleq napisał(a): Dla mnie to spory minus. I tak w sumie oleje ED do stycznia bo mam w co grać a przeczuwam problemy na premierę. Pogram sobie jak już wszystko będzie działało stabilnie:). No ja zapłaciłem za pre-order myśląc (tak jak i wielu), że płacąc niemałą sumkę otrzymam przynajmniej sprawiedliwy start na równi z innymi... no trudno, nie będę ze tego powodu płakał, tym bardziej, że pamiętam, że wipe w gamma był sprawą otwartą. Kruzer napisał(a): youtube.com/watch?v=0KTkF_YFzgc coś na tej zasadzie. W thrustmaster hotas x jakoś mało klawiszy jest. Wow, fajne Choć szczerze mówiąc liczę na oculusa - w porównaniu z nim 3 monitory to już przeżytek ;P (a efekt, że dużo osób ma problemy przy dłuższym graniu z oculusem, może wyjść na dobre - i tak za długo siedzę przy kompie ;P) |
Strona 12 z 28 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |