MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wiedźmin 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42461
Strona 126 z 212

Autor:  Atherius [ 21 maja 2015, 20:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Sobtainer napisał(a):
Polecam zjechać zasięg widoczności roślinności na high. Daje totalnego kopa klatkowego a różnica nie widoczna.


Na prawdę trzeba się porządnie wpatrzyć żeby jakieś różnice między high a ultra zobaczyć.
U mnie to tak wygląda:

-all@ultra, zasięg roślin na high, ambient acclusion off, postprocesy on, hairworks off, 60fps
http://images.akamai.steamusercontent.c ... D8098320C/
-all@high, ambient occlusion off, postprocesy on, hairworks off, 60fps
http://images.akamai.steamusercontent.c ... 5F91C51A9/

Ja w tej chwili gram na high, nie będę obciążał grafy i słuchał wentylatora skoro nie widzę różnicy. :)

---

Zrobiłem moda AC: Unity do wieśka
http://images.akamai.steamusercontent.c ... F14A15B27/

Autor:  Morgul [ 21 maja 2015, 20:29 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

EloNis napisał(a):
znalazł ktoś Eliksir Odnowienia? Gdzie go można kupić? Bo bym sobie punkty od nowa przydzielił.


U tej czarodziejki w velen, na K nie pamiętam imienia. 1k kosztuje.

Kurde dobrze ta gra zrobiona, nic mi w ogóle fpsy nie skaczą, stabilne 60 cały czas, czy słońce czy deszcz. i5-2500k gtx970 8gbram 1080p, wszystko na max oprócz cieni i trawy (oba high), dof i blur off - ale to wyłączam zawsze w grach. W sumie nie sprawdzałem innych ustawień. Oczywiście nie liczę niektórych zjebanych przerywników w filmowych 25-29fpsach... na początku myślałem, że to coś u mnie - a to taka nextgen technologia.

Ja biały sad wyczyściłem w ok ~10h, gram na przedostatnim poziomie trudności to może dlatego. Nie wiem jaka jest różnica między tym a ostatnim. Szkoda, że jest jakaś magiczna bariera lvli powyżej której nie zadaję dmg potworom. Myślałem, że bez znaczenia jest różnica leveli, ale w velen okazało się że jak coś ma "x" lvl wyżej ode mnie to nie da się nic zrobić, a mob obok z "x-1" ginie wolno, ale bez problemu. Lipa.

Przydałby mi się lekki fow na mapie, żeby było widać gdzie się było.

Próbowałem grać na padzie i nie potrafię, jednak precyzja myszki przydaje mi się w tej grze. W takim batmanie czy ds to lepiej grało mi się padem. Szkoda, że nie do końca klawa działa jak powinna, czasami coś naciskam (gł w ekwipunku mapie itp) i nie trybi.

Jak na razie jest dobrze. Wciąga jak bagno.

Autor:  Sobtainer [ 21 maja 2015, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

@Morgul,
od tego 1.03 już 60 klatek w przerywnikach jest.

Autor:  Nyx [ 21 maja 2015, 20:41 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/JYcfAv.jpg nice

Autor:  Sobtainer [ 21 maja 2015, 20:58 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Za ostro, miałem te ustawienia i to wszystko tylko z daleka tak wygląda, przed monitorem to jest koszmar.

Autor:  Atherius [ 21 maja 2015, 21:00 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No jak się da za dużą ostrość to wypala gałki oczne.

Autor:  EloNis [ 21 maja 2015, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

to ten perset z forum gola tak? on jest zrobiony pod rozdziałkę 4k więc nie ma się co dziwić :P ja z tym grałem ale wyjebałem bo za bardzo mieszał z pogodą, jak była burza to było ciemniej niż w nocy. poza tym nie wyobrażam sobie grać z tym persetem teraz, po 1.03 gdzie opcja sharpeningu dostała boosta i taki efekt można otrzymać z opcji gry.

Autor:  Mark24 [ 21 maja 2015, 21:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ilove50cent napisał(a):
Kupiłem dzisiaj na PS4 i pytanie mam czy wam też lekko jakby przycinało ? ( tylko jakiś jeden patch mi ściągneło )


przycina, pod względem frameratu lepiej działa wersja Xbox One ale w 900p ;)
roball - i w dalszym ciagu twierdzę, że order nie przycinał.

Po 3 godzinach gry:
grafika jest bardzo dobra, ale widziałem już sporo ładniejsze gry.
Fajne questy, postacie, dialogi - chyba rzeczywiście jest lepiej niż w DA:I
Walka jest totalnie do bani, szczególnie irytujące jest kompletnie niedopracowane lockowanie targetu.

Autor:  Sobtainer [ 21 maja 2015, 21:42 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Czy ktoś się dostał do latarni w czasie szukania rynsztunku szkoły gryfa? jak opuścić ten most?

Autor:  Deshroom [ 21 maja 2015, 21:44 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Pograłem pierwszy raz w życiu na padzie więcej niż 5 minut (parę godzin).

Mam problem tylko z kierunkiem patrzenia, czy to się nie da tak ustawić żeby kamera zawsze była za plecami? Mam prawym joyem patrzeć zawsze? Ona ustawia się za plecami ale z opóźnieniem.

Autor:  Mark24 [ 21 maja 2015, 21:47 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

nie wiem czy da się to locknąć - to chyba bez sensu. Jak dłużej pograsz to problem zniknie. Jak nie zniknie wracaj do m+k.

Autor:  Sobtainer [ 21 maja 2015, 21:54 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Ok już mam, jest jaskinia na dole, wystarczy wejść do góry w niej.

Autor:  Razoth [ 21 maja 2015, 22:07 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Pograłem dalej, posunąłem się trochę z questem Krwawego Barona i
Spoiler:


Gra jest, kurwa, totalna. Quest z
Spoiler:
mnie powalił. Cutscenki, dialogi, klimat i autentyczne emocje się pojawiły.

CDP Red są królami cRPG.

Autor:  EloNis [ 21 maja 2015, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

@Razoth

miałem dokładnie takie same odczucia po tym queście. w chuj mocny jest.

Autor:  Vences [ 21 maja 2015, 22:19 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

https://www.youtube.com/watch?v=tkB8gpPzMkw Frame rate test konsol.

Autor:  Razoth [ 21 maja 2015, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

EloNis napisał(a):
@Razoth

miałem dokładnie takie same odczucia po tym queście. w chuj mocny jest.



Wybrałeś
Spoiler:

Autor:  EloNis [ 21 maja 2015, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Tak, właśnie to zrobiłem :)

Autor:  Razoth [ 21 maja 2015, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

/high5

W weekend będzie się działo, oj kuźwa już się boję.

Autor:  Sobtainer [ 21 maja 2015, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

Dla mnie wilkołaki rządzą, chociaż już się doczekać nie mogę Johnyego :D

W ogóle to brakuje jakieś skrzyni qrwa w jakimś miejscu, bo non stop coś sprzedawać muszę.

Autor:  EloNis [ 21 maja 2015, 22:27 ]
Tytuł:  Re: Wiedźmin 3

No Janek jest boski, uwielbiam go :P Szkoda że już skończyłem główną fabułę w Velen, bo na prawdę dobrze zrobioną postacią jest.

Strona 126 z 212 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team