mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 10:15 
Cytuj  
Ok dzięki ten coop mogliby jakoś bardziej rozbudowac


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 10:16 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Ok dzięki ten coop mogliby jakoś bardziej rozbudowac


e, nie bardzo. jak sie robi bossa w 3 osoby to jest easy mode.
chociaz w ng+ na pewno sie to przyda.
ale przyznam, ze przechodzenie gry we 2 osoby dawalo kupe funu i smiechu.
na pc pewnie bedzie coop mod :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 10:19 
Cytuj  
Mnie się nadal marzy żeby to się w mmo kiedyś przerodziło w takiej postaci jak jest teraz


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 10:21 
Cytuj  
juz tez o tym pisalem.
nawet nie full mmo ale rozbudowana gra z mozliwoscia grania w party - zrobione tak jak w diablo 3.
do tego mozliwosc invadowania razem i nic wiecej do szczescia nie potrzebuje przez 3 lata.
gra jest zajebista i trudna, wkurwiajaca na maxa, wymaga skupienia ale tez wynagradza i daje kupe satysfakcji.

wczoraj zajebalem sobie merchanta, po czym juz zaczalem rozmawiac z kolejnym npc i dostalem combo na plecy :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 10:23 
Cytuj  
O tak dokładnie, wystarczyłoby, ale to byłby win na miarę goty


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 11:58 
Cytuj  
Z takim broken combatem i tepym AI jakies jest w tej serii to mmo raczej nie mialo by szans bytu.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:03 
Cytuj  
/facepalm


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:03 
Cytuj  
noooo

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:08 
Cytuj  
Zamiana Dark Souls w MMO to najchujowszy pomysł ever ale podrasowanie grę pod coopa na 2-3 osoby nie byłoby takim złym pomysłem.

Wystarczyłoby wdrożenie kilku dodatkowych mechanik (np. większy moveset i lepsze AI dla wrogów/bossów, tak by brali do głowy fakt, że walczą z kilkoma osobnikami na raz a nie jednym) i by grało.

Ja osobiście wolę grać solo + invade, bo to na prawdę jedyny w swoim rodzaju tryb, którego nigdy w grach nie było z tego co mi wiadomo, ale dobrym coopem też bym nie pogardził.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:13 
Cytuj  
nie no to jasne, ze przy coopie musialoby to dzialac tak jak w ng+ co najmniej.

solo+summony+invade tez jest w chuj zajebiste, ale czasami fajnie by bylo przy piwku ginac na zmiane.

pomarzyc mozna :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:26 
Cytuj  
Coop do DS? Nein. Dla mnie jeden z najlepszych aspektów tej gry to uczucie osamotnienia, summony i inwazje duchów z innych światów w takiej formie to genialny pomysł. Dziś się takich gier nie robi już. Trochę inny gatunek, ale taki Unreal dawał podobne odczucie.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:35 
Cytuj  
invade byl juz dawno w c9.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 17:28 
Cytuj  
dla porownania grafiki odpalilem sobie ds'a.
jak ktos mi powie, ze ds2 ma podobna grafike do jedynki, to jest popierdolony.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 17:56 
Cytuj  
Jakość techniczna grafiki ogólnie jest lepsza w dwójce ale jeżeli już mowa o artstyle i design'ie, to jedynka bije dwójkę na głowę z tego co widziałem (Demon's Souls też bije dwójkę pod tym względem). Nie spotkałem się dla przykładu w jedynce z tak brzydką lokacją jak Shaded Woods z dwójki, gdzie srsly na połowie obszaru widać tragiczną robotę jeżeli chodzi o tekstury. Z drugiej strony, lokacja z zamkiem w dwójce z latającymi smokami i wiszącymi mostami jest wyjebana w kosmos, nawet na PS3.

Dark Souls PC bije natomiast wszystko powyżej. ;d

Najkrócej rzecz ujmując - Dark Souls 2 jest BARDZO nierówne pod względem jakości grafiki i designu. Piękne lokacje przeplatają się z obrzydliwymi w poprzednich częściach było to wszystko jakoś bardziej "zbalansowane".


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 20 mar 2014, 17:59 przez Razoth, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 17:58 
Cytuj  
Nie zabije nigdy wrażenia jakie pozostawiło na mnie odpalenie i pierwsze godziny w DemonS a szczególnie lokacji z więzieniem:)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 18:27 
Cytuj  
ooo lokacja z wiezieniem ryla beret. A zaraz potem boss w turbanie sterowany przez innego gracza ;)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 18:33 
Cytuj  
goki napisał(a):

skupowanie zlomu bylo juz w dark souls, wiec serio skonczcie z tym pierdoleniem ze 'udogodnienie dla PCtowcow'


Dark Souls (pierwszy) byl na PC, wiec by sie zgadzalo.

W takim razie te kamienie to jedno wielkie bugowisko. Przy malym wywalilo mnie z misji po doslownie 3 mobie. Kilka razy w tym samym momencie.
Przy duzym jeszcze mnie ograniczenie czasowe nie zlapalo ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 19:37 
Cytuj  
marek:
stawiaj maly przed samym bossem glabie, to cie nie wywali.
ja wczoraj BEZ PROBLEMU zrobilem bossa z malego.


razoth: chuj ci bije na glowe :)
ds2 nie jest bardzo nierowne, jest po prostu inne i pierdolenie na ten temat, na podstawie streamow, zbliza cie niebezpiecznie do poziomu zabolka.
po parunastu godzinach gry, nie kojarze jeszcze obrzydliwych lokacji.

za to jak odpalilem ds1 to pomimo 'bicia na glowe' zlapalem sie za wlasna, patrzac na te kwadraty dookola :)


ALE des i ds to jedyna gra, do ktorej wiem, ze bede wracal, i w ktora beda graly moje dzieci, nawet jak je bede musial pasem lac (bo brzydka i trudna).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 19:39 
Cytuj  
Cytuj:
w ktora beda graly moje dzieci, nawet jak je bede musial pasem lac


:o

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 19:45 
Cytuj  
Mendol - tyle to ja wiem, tylko jest jedno ale: ja gram sorcerem aktualnie, który ma określoną ilość boltów. Jak dochodzę do bossa to jestem najczęściej "goły i wesoły" lub prawie "goły i wesoły". Przecież nie będę dźgał tego bossa mieczykiem z wymaganiami str na lvl10 ;)

ALE des i ds to jedyna gra, do ktorej wiem, ze bede wracal, i w ktora beda graly moje dzieci, nawet jak je bede musial pasem lac (bo brzydka i trudna).

o kurwa :lol:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.