MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 132 z 224

Autor:  Nyx [ 20 mar 2014, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ok dzięki ten coop mogliby jakoś bardziej rozbudowac

Autor:  Mendol [ 20 mar 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nyx napisał(a):
Ok dzięki ten coop mogliby jakoś bardziej rozbudowac


e, nie bardzo. jak sie robi bossa w 3 osoby to jest easy mode.
chociaz w ng+ na pewno sie to przyda.
ale przyznam, ze przechodzenie gry we 2 osoby dawalo kupe funu i smiechu.
na pc pewnie bedzie coop mod :)

Autor:  Nyx [ 20 mar 2014, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mnie się nadal marzy żeby to się w mmo kiedyś przerodziło w takiej postaci jak jest teraz

Autor:  Mendol [ 20 mar 2014, 10:21 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

juz tez o tym pisalem.
nawet nie full mmo ale rozbudowana gra z mozliwoscia grania w party - zrobione tak jak w diablo 3.
do tego mozliwosc invadowania razem i nic wiecej do szczescia nie potrzebuje przez 3 lata.
gra jest zajebista i trudna, wkurwiajaca na maxa, wymaga skupienia ale tez wynagradza i daje kupe satysfakcji.

wczoraj zajebalem sobie merchanta, po czym juz zaczalem rozmawiac z kolejnym npc i dostalem combo na plecy :)

Autor:  Nyx [ 20 mar 2014, 10:23 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

O tak dokładnie, wystarczyłoby, ale to byłby win na miarę goty

Autor:  zaboleq [ 20 mar 2014, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Z takim broken combatem i tepym AI jakies jest w tej serii to mmo raczej nie mialo by szans bytu.

Autor:  Nyx [ 20 mar 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

/facepalm

Autor:  Mendol [ 20 mar 2014, 12:03 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

noooo

Autor:  Razoth [ 20 mar 2014, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Zamiana Dark Souls w MMO to najchujowszy pomysł ever ale podrasowanie grę pod coopa na 2-3 osoby nie byłoby takim złym pomysłem.

Wystarczyłoby wdrożenie kilku dodatkowych mechanik (np. większy moveset i lepsze AI dla wrogów/bossów, tak by brali do głowy fakt, że walczą z kilkoma osobnikami na raz a nie jednym) i by grało.

Ja osobiście wolę grać solo + invade, bo to na prawdę jedyny w swoim rodzaju tryb, którego nigdy w grach nie było z tego co mi wiadomo, ale dobrym coopem też bym nie pogardził.

Autor:  Mendol [ 20 mar 2014, 12:13 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

nie no to jasne, ze przy coopie musialoby to dzialac tak jak w ng+ co najmniej.

solo+summony+invade tez jest w chuj zajebiste, ale czasami fajnie by bylo przy piwku ginac na zmiane.

pomarzyc mozna :)

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 mar 2014, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Coop do DS? Nein. Dla mnie jeden z najlepszych aspektów tej gry to uczucie osamotnienia, summony i inwazje duchów z innych światów w takiej formie to genialny pomysł. Dziś się takich gier nie robi już. Trochę inny gatunek, ale taki Unreal dawał podobne odczucie.

Autor:  Piszpan [ 20 mar 2014, 12:35 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

invade byl juz dawno w c9.

Autor:  Mendol [ 20 mar 2014, 17:28 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

dla porownania grafiki odpalilem sobie ds'a.
jak ktos mi powie, ze ds2 ma podobna grafike do jedynki, to jest popierdolony.

Autor:  Razoth [ 20 mar 2014, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jakość techniczna grafiki ogólnie jest lepsza w dwójce ale jeżeli już mowa o artstyle i design'ie, to jedynka bije dwójkę na głowę z tego co widziałem (Demon's Souls też bije dwójkę pod tym względem). Nie spotkałem się dla przykładu w jedynce z tak brzydką lokacją jak Shaded Woods z dwójki, gdzie srsly na połowie obszaru widać tragiczną robotę jeżeli chodzi o tekstury. Z drugiej strony, lokacja z zamkiem w dwójce z latającymi smokami i wiszącymi mostami jest wyjebana w kosmos, nawet na PS3.

Dark Souls PC bije natomiast wszystko powyżej. ;d

Najkrócej rzecz ujmując - Dark Souls 2 jest BARDZO nierówne pod względem jakości grafiki i designu. Piękne lokacje przeplatają się z obrzydliwymi w poprzednich częściach było to wszystko jakoś bardziej "zbalansowane".

Autor:  Oyci3C [ 20 mar 2014, 17:58 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Nie zabije nigdy wrażenia jakie pozostawiło na mnie odpalenie i pierwsze godziny w DemonS a szczególnie lokacji z więzieniem:)

Autor:  Mark24 [ 20 mar 2014, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ooo lokacja z wiezieniem ryla beret. A zaraz potem boss w turbanie sterowany przez innego gracza ;)

Autor:  Mark24 [ 20 mar 2014, 18:33 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

goki napisał(a):

skupowanie zlomu bylo juz w dark souls, wiec serio skonczcie z tym pierdoleniem ze 'udogodnienie dla PCtowcow'


Dark Souls (pierwszy) byl na PC, wiec by sie zgadzalo.

W takim razie te kamienie to jedno wielkie bugowisko. Przy malym wywalilo mnie z misji po doslownie 3 mobie. Kilka razy w tym samym momencie.
Przy duzym jeszcze mnie ograniczenie czasowe nie zlapalo ;)

Autor:  Mendol [ 20 mar 2014, 19:37 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

marek:
stawiaj maly przed samym bossem glabie, to cie nie wywali.
ja wczoraj BEZ PROBLEMU zrobilem bossa z malego.


razoth: chuj ci bije na glowe :)
ds2 nie jest bardzo nierowne, jest po prostu inne i pierdolenie na ten temat, na podstawie streamow, zbliza cie niebezpiecznie do poziomu zabolka.
po parunastu godzinach gry, nie kojarze jeszcze obrzydliwych lokacji.

za to jak odpalilem ds1 to pomimo 'bicia na glowe' zlapalem sie za wlasna, patrzac na te kwadraty dookola :)


ALE des i ds to jedyna gra, do ktorej wiem, ze bede wracal, i w ktora beda graly moje dzieci, nawet jak je bede musial pasem lac (bo brzydka i trudna).

Autor:  Oyci3C [ 20 mar 2014, 19:39 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Cytuj:
w ktora beda graly moje dzieci, nawet jak je bede musial pasem lac


:o

Autor:  Mark24 [ 20 mar 2014, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Mendol - tyle to ja wiem, tylko jest jedno ale: ja gram sorcerem aktualnie, który ma określoną ilość boltów. Jak dochodzę do bossa to jestem najczęściej "goły i wesoły" lub prawie "goły i wesoły". Przecież nie będę dźgał tego bossa mieczykiem z wymaganiami str na lvl10 ;)

ALE des i ds to jedyna gra, do ktorej wiem, ze bede wracal, i w ktora beda graly moje dzieci, nawet jak je bede musial pasem lac (bo brzydka i trudna).

o kurwa :lol:

Strona 132 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team