MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Legend of Grimrock
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747
Strona 23 z 32

Autor:  Stobek [ 15 kwi 2012, 14:05 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
O co chodzi z tym odpoczywaniem w miejscach gdzie sa smoki? Odpoczywam i nic sie nie dzieje... a drzwi zelazne nie chca sie otworzyc.


Metodą małych podpowiedzi:

Dokładnie przeczytaj scroll i rozłóż to zdanie na czynniki pierwsze.

Też miałem problem, a potem się zaśmiałem jaka to oczywista oczywistość była.


No ja miałem dokładnie to samo :]
Za to w następnym poziomie nie mam już bladego pojęcia jak otworzyć iron doors.

Autor:  D3jviD [ 15 kwi 2012, 14:08 ]
Tytuł: 

@up

Na 6 poziomie? Tam gdzie potrzeba 3 kluczy, zeby przejsc dalej, a 4 jest wlasnie opcjonalny do iron doors? Jeżeli dobrze kojarze miejsce, to ostatni klucz jest w sekretnym pomieszczeniu. Pytalem o to miejsce wczesniej na forum. Zeby tam wejsc, potrzebujesz pomocy szkieleta. To tyle, jezeli chodzi o mala podpowiedz. Jak chcesz z grubej rury, to tutaj rozwiazanie: http://www.youtube.com/watch?v=ljdpHy_I7cY&hd=1 ;)

Jezeli myslimy w ogole o innych miejscach, to nie bylo odpowiedzi.

Autor:  Stobek [ 15 kwi 2012, 14:53 ]
Tytuł: 

D3jviD napisał(a):
@up

Na 6 poziomie? Tam gdzie potrzeba 3 kluczy, zeby przejsc dalej, a 4 jest wlasnie opcjonalny do iron doors? Jeżeli dobrze kojarze miejsce, to ostatni klucz jest w sekretnym pomieszczeniu. Pytalem o to miejsce wczesniej na forum. Zeby tam wejsc, potrzebujesz pomocy szkieleta. To tyle, jezeli chodzi o mala podpowiedz. Jak chcesz z grubej rury, to tutaj rozwiazanie: http://www.youtube.com/watch?v=ljdpHy_I7cY&hd=1 ;)

Jezeli myslimy w ogole o innych miejscach, to nie bylo odpowiedzi.


[]Lol. Własnie ten klucz zobyłem. To musiałem ominąć któryś nie secret klucz;p

Autor:  D3jviD [ 15 kwi 2012, 15:01 ]
Tytuł: 

Nie jestem pewny, czy ktorys z 3 pozostalych nie jest sekret, ale je akurat wszystkie zdobylem, a tylko z tym ostatnim mialem problem i nie moglem iron door otworzyc ;)

Autor:  Dana [ 15 kwi 2012, 15:13 ]
Tytuł: 

Jak się mobki respawnują to wiadomo że do czegoś są potrzebne. Tak było już wcześniej przecież.

Autor:  Dramat [ 15 kwi 2012, 16:35 ]
Tytuł: 

Otworzylem te drzwi ;) Hyryryryr ;)

Zabiłem tez ogra na następnym levelu... pro tip - wydaje mi się, że jest on odporny na tępe obrażenia od maces :/

edit:

Padlem, za drugim podejsciem Ogr okazal sie bardziej podatny na maczugi... wtf.

edit:

Wooo item z lightem! :D

Autor:  Stobek [ 15 kwi 2012, 19:06 ]
Tytuł: 

Powoli idzie ta gra na hardzie, na koniec siódmego levelu ma 37/71 sekretów, 6 drzwi, 2 treasures, 7/16 notek.
Drzwi, których nie otworzyłem to te z szóstego, ale już nie chcę się wracać i szukać rozwiązania.

edit: Wróciłem się, odkryłem sekret w walkabout i zbroję, ale i tak luknąłem do solucji.
spoiler:
Nic dziwnego, że nie mogłem zrobić "enter for the mage", rzucam spellami (mag ice) i nic. A to akurat fireballa trzeba było to musiałem z ognistego miecza - bezsensu.

Autor:  Dramat [ 15 kwi 2012, 20:02 ]
Tytuł: 

Stobek napisał(a):
Powoli idzie ta gra na hardzie, na koniec siódmego levelu ma 37/71 sekretów, 6 drzwi, 2 treasures, 7/16 notek.
Drzwi, których nie otworzyłem to te z szóstego, ale już nie chcę się wracać i szukać rozwiązania.

edit: Wróciłem się, odkryłem sekret w walkabout i zbroję, ale i tak luknąłem do solucji.
spoiler:
Nic dziwnego, że nie mogłem zrobić "enter for the mage", rzucam spellami (mag ice) i nic. A to akurat fireballa trzeba było to musiałem z ognistego miecza - bezsensu.


Podpowiedzia byly przeciez plujki :)

Autor:  Stobek [ 15 kwi 2012, 22:06 ]
Tytuł: 

Checkered room - ja tu rozkminiam coś z flagami itd. A tu rozwiązanie w ogóle inne.
Już mnie szlag trafiał. Ale, źle się czuje z tym, że oblukałem jak dostać się do vaulta (nie przyjrzałem się dobrze mapie) i zrobić te checkered room. Zamiast samemu rozkminić, przespać się z tym i mieć satysfakcję jakąś to ja na hama.

Swoją drogą ciekawi mnie ile osób samemu rozwala od początku do końca a ilu wspomaga się solucjami:>

EDIT:
Ps. D3jwid twój filmik z vault of dismantler jest pierwszą odpowiedzią na takie zapytanie w googlach.

Autor:  D3jviD [ 15 kwi 2012, 23:23 ]
Tytuł: 

Nawet nie wiedziałem, faktycznie pierwszy ;)

Stad wlasnie pomysl na takie krotkie poradniki. Mase osob robi lets play'e z tej gry i w takim wypadku trzeba przebijac sie przez 30 minutowy film, zeby sie czegos dowiedziec. Ja krece miejsce sekretu albo rozwiazanie jakiejs zagadki i widac po wyswietleniach, ze sie przydaje.

Co do checkered room, to w koncu nie zrozumialem, czy zrobiles, czy nie - jakos to nieskladnie napisales ;P Ja wpadlem na to tak, ze nie wiedzialem co to "checkered room", wpisalem w google i odpowiedz sama przyszla :)

edit: poprawiles posta i moje slowa w temacie checkered room troche bez sensu teraz ^^

Autor:  Stobek [ 16 kwi 2012, 00:10 ]
Tytuł: 

Ninja edit FTW.

Autor:  D3jviD [ 16 kwi 2012, 19:06 ]
Tytuł: 

Masakra, 10 lvl juz niezle daje w kosc. Kto wymyslil moby z magic shieldem, ktore otwieraja sobie drzwi ? oO

Autor:  D3jviD [ 17 kwi 2012, 08:04 ]
Tytuł: 

Udało się przemęczyć moby na ostatnich levelach i ukończyć grę.

Obrazek

Czekam na mody:)

Autor:  Stobek [ 17 kwi 2012, 09:08 ]
Tytuł: 

Gratz. Dizisiiaj mam wolny dzień, może przemęczę, ale póki co dopiero do the vault próbuje się dostać.

Coś mało sekretów, czyżby na koniec nie chciało się odkrywać?:>

Autor:  D3jviD [ 17 kwi 2012, 09:11 ]
Tytuł: 

Nie, na koniec jest tylko kilka.

Musialem duzo zostawic na poczatkowych levelach, bo tak dopiero gdzies od 6 poziomu zaczalem kazda sciane sprawdzac ;)

EDIT: Kombinowalem jak zaliczyc osiagniecie "give toorum a hand" i udalo sie :) pozniej wyczytalem, ze ta czynnosc odblokowauje fajna rzecz.

Dla zainteresowanych: http://www.youtube.com/watch?v=daxkmnagUFM&hd=1

Autor:  Stobek [ 17 kwi 2012, 11:22 ]
Tytuł: 

A jaki poziom trudności miałeś?

Autor:  D3jviD [ 17 kwi 2012, 11:35 ]
Tytuł: 

Normal.

Autor:  Rzeznik [ 17 kwi 2012, 20:08 ]
Tytuł: 

kurka 78% sekretow za pierwszym podejsciem i krzycza ze malo? Wymiatacze kuzwa same :wink: :D

Autor:  Arturnik [ 17 kwi 2012, 20:41 ]
Tytuł: 

wlasnie, napiszcie jakby co jak beda wychodzic pierwsze fajniejsze mody

Autor:  Dramat [ 18 kwi 2012, 19:23 ]
Tytuł:  Re: Legend of Grimrock

Ha!

Przeszedłem przez checkered room ;)

Się nagłowilem!

Strona 23 z 32 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team