MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dark Souls https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681 |
Strona 222 z 224 |
Autor: | tomugeen [ 28 kwi 2016, 20:43 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Ja tez polecam. Przyszedł steam controller, ofc nie działało od razu (ale inne pady tez nie), a w super meatboy i innych chodzi. Musialem powywalac z systemu inne HID. Odpale pierwsza lokacje i bede bił lvl 1 charem jaszczurke az sie naucze. Bo ni cholery nie ogarniam machania kamera na padzie. |
Autor: | Mark24 [ 28 kwi 2016, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
OHhh.... Zawsze mnie wkurwiały te drobiazgowe tutoriale dotyczące obsługi pada szczególnie w produkcjach z azji. Połóż lewy kciuk tam i tam poruszaj kamerą na boki, przejdź do przodu etc. Teraz wiem, ze jednak ma to sens... Sorry, akurat jestem po The Witch and the Hundred Knight: Revival Edition gdzie do tutoriala podchodziłem przez dwa dni bo nie mogłem znieść tego pitolenia. |
Autor: | zaboleq [ 28 kwi 2016, 21:03 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Razoth napisał(a): zaboleq napisał(a): Polecam jak ktoś sie jara lore DS. Koleś zajebiście wszystko opisał, łącznie z tym co tracimy przy translacji z japan na eng/polish. ... Ale co polecasz dokładnie? Jebnąłem się... Chodzi o ten link: https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web BTW Jestem po Aldritchcie i jak się gra mega agresywnie to nie jest jakiś mega trudny. Za 4 razem padł. O wiele bardziej mnie te rycerzyki wkurwiały . Dancer padł za drugim razem. Kurwa w sumie to chyba w końcu naumiałem się grać i nie padam jak szmata nawet podczas inwazji. Gra jest wciąż zajebista. Jestem w zamku i w sumie chyba po nim zacznę robić dodatkowe lokacje bo jest ich co najmniej 2 (tyle znalazłem) a jedna zapowiada się zajebiscie . Nie mogem się doczekać DLC. Oby podkręcili poziom trudności zdeka. |
Autor: | Razoth [ 28 kwi 2016, 21:26 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
A to faktycznie, dobre czytadło. Tylko udowadnia, jak dużo lore jest w Dark Souls. Ja wsiąknę w temat zapewne dopiero po release wszystkich DLC, ale na chwilę obecną już jest dobrze. :) Tożsamość Nameless Kinga - miód. :) Aczkolwiek WSZYSTKIEGO nie opisał a część rzeczy jakie poruszył budzi moje wątpliwości. |
Autor: | zaboleq [ 29 kwi 2016, 07:29 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Razoth napisał(a): A to faktycznie, dobre czytadło. Tylko udowadnia, jak dużo lore jest w Dark Souls. Ja wsiąknę w temat zapewne dopiero po release wszystkich DLC, ale na chwilę obecną już jest dobrze. Tożsamość Nameless Kinga - miód. Aczkolwiek WSZYSTKIEGO nie opisał a część rzeczy jakie poruszył budzi moje wątpliwości. SPOILER
Spoiler:
|
Autor: | Kabu [ 29 kwi 2016, 09:16 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
E chyba nie moze byc przeciez
Spoiler:
|
Autor: | zaboleq [ 29 kwi 2016, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Spoiler:
|
Autor: | Razoth [ 29 kwi 2016, 11:50 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Kabu napisał(a): E chyba nie moze byc przeciez
Spoiler:
Mylisz się całkowicie. Przeżyły wszystkie. :) |
Autor: | WinterS [ 29 kwi 2016, 16:13 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
tomugeen napisał(a): Ja tez polecam. Przyszedł steam controller, ofc nie działało od razu (ale inne pady tez nie), a w super meatboy i innych chodzi. Musialem powywalac z systemu inne HID. Odpale pierwsza lokacje i bede bił lvl 1 charem jaszczurke az sie naucze. Bo ni cholery nie ogarniam machania kamera na padzie. ja przeszedłem całą grę na K+M :F i grało mi się świetnie |
Autor: | Atherius [ 29 kwi 2016, 16:25 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Easy mode. :F |
Autor: | tomugeen [ 29 kwi 2016, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
No K+M daje faktycznie lepsza kontrole w grze ktora wymyślona była na pada. Steam pad ma ta zalete ze zamiast machać prawym joystickiem (no nienawidze tego) jest touch pad ktory mozna bardzo roznie poustawiać, np jak trackball z rollem. Jest imho blisko wygody myszy (bo precyzji nie osiagnie nigdy), ale nadal troche brakuje. |
Autor: | Razoth [ 29 kwi 2016, 19:01 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Sterowanie kamerą to był właśnie powód, dla którego wybrałem K+M zamiast pada. Zdaję sobie sprawę, że większość osób gra na padzie ale na prawdę bawi mnie, jak ktoś pisze, że nie wyobraża sobie gry w DS na K+M mimo, że oferuje wszystko co pad + nieporównywalnie lepsze sterowanie kamerą. |
Autor: | Atherius [ 29 kwi 2016, 20:44 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Ja sobie wyobrażam tylko trochę niewygodnie grać na tv z KANAPY a tak padzik od xone w łapce i król cyganów. :> |
Autor: | Mendol [ 29 kwi 2016, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
z kanapy nie polizesz tv/monitora, a razoth pewnie nie raz nie mogl sie powstrzymac. |
Autor: | Atherius [ 29 kwi 2016, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Ale można napluć! |
Autor: | Mendol [ 29 kwi 2016, 21:12 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
a sie nie chwalil, ze sobtainera zsummonowal. |
Autor: | Razoth [ 29 kwi 2016, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Sobtainer jest tak overleveled, że jego znaki zobaczyłbym dopiero w NG+5. :F |
Autor: | Mark24 [ 29 kwi 2016, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
hehe, ciekawe czy wie, że trzeba zostawić znak żeby ktoś go zsummonował |
Autor: | Sobtainer [ 29 kwi 2016, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Już wiem. Nie wiedziałem bo nigdy w to nie grałem. Nie musicie podsmiechujek robić z tego powodu[emoji14]zemszcze się! |
Autor: | szwejos [ 1 maja 2016, 06:02 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Ja ostatnio testowałem rożne opcje, klasy i bildy. Garść wrażeń na szybko: - najłatwiejsza klas na start dla początkującego : Warrior - najlepsza klasa w endgame ( przy buildach NIE skupujących się na luck ) Knight ( nie ma zbędnych, źle przydzielonych, sztywnych startowych punktów ) Testowałem rożne bronie 1h najlepiej sie w endgame skaluje dmg z Dark sword http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dark+Sword Co do buffów IMO najbardziej się opłaca Carthus Flame Arc http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Carthus+Flame+Arc Crystal Magic Weapon daje tylko 3pkt więcej a wymaga wydania aż 20 pkt-lvli więcej, które gdyby były wydane na STR by dałyby dużo lepszy efekt http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Crystal+Magic+Weapon |
Strona 222 z 224 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |