MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Legend of Grimrock https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747 |
Strona 27 z 32 |
Autor: | Xender [ 27 lis 2012, 16:42 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Mam takie pytanie, mój rouge ze sztyletem zawsze jest poza zasięgiem, ni cholery nie mogę nikogo tym sztyletem dziabnąć? O co z tym chodzi? |
Autor: | warhameron [ 27 lis 2012, 17:57 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Koleś napisał(a): Mam takie pytanie, mój rouge ze sztyletem zawsze jest poza zasięgiem, ni cholery nie mogę nikogo tym sztyletem dziabnąć? O co z tym chodzi? Musi być z przodu ? |
Autor: | Drusek [ 27 lis 2012, 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
albo miec ktoregos skilla |
Autor: | ShadorVD [ 27 lis 2012, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Koleś napisał(a): Mam takie pytanie, mój rouge ze sztyletem zawsze jest poza zasięgiem, ni cholery nie mogę nikogo tym sztyletem dziabnąć? O co z tym chodzi? Potem będziesz miał perka który da Ci atak z drugiego rzędu |
Autor: | Xender [ 27 lis 2012, 22:09 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Jest jakiś myk żeby zapisywać czary czy muszę nosić ze sobą scrolle? |
Autor: | ShadorVD [ 27 lis 2012, 23:15 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Koleś napisał(a): Jest jakiś myk żeby zapisywać czary czy muszę nosić ze sobą scrolle? Scrolli nosić nie musisz, po prostu naucz się ich na pamięć. Niektóre spelle możesz nawet odkryć na chybił trafił |
Autor: | Oyci3C [ 28 lis 2012, 04:11 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
OT: za każdym razem czytam Legend of Grimcock :< |
Autor: | RufeN [ 28 lis 2012, 07:22 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
glodnemu chleb na mysli |
Autor: | Mendol [ 28 lis 2012, 09:20 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
glodny, glodnemu wypomina |
Autor: | Xender [ 28 lis 2012, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
jak regenerować ładunki w magicznych przedmiotach? |
Autor: | Ravushimo [ 28 lis 2012, 17:17 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
W krysztalach? dawno nie gram, ale cos chyba z tym zwiazane bylo :D |
Autor: | ShadorVD [ 28 lis 2012, 18:20 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Koleś napisał(a): jak regenerować ładunki w magicznych przedmiotach? Yep, dotykasz krysztalu i done |
Autor: | Xender [ 28 lis 2012, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Dzięki. Teraz już wiem skąd masz avatar Shador xD |
Autor: | ShadorVD [ 24 mar 2013, 16:45 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Jak by ktoś chciał sobie odświeżyć LoG to polecam moda o nazwie: Recka na PCGamer NexusMod - Master Quest Cytuj: Legend of Grimrock - Master Quest is a complete re-working of the entire original game with tons of new puzzles, updated dungeon designs, unique story elements, and more. It has been referred to as "Grimrock on Steroids".
- The overarching dungeon layout is similar, but there are lots of local changes to specific rooms, and some completely new areas have been added as well. - Original assets were used for the most part, with a few notable exceptions (such as Daniv's excellent wall set variations). - Most major items have been moved. - Puzzles have been generally "upgraded". - The base difficulty level is increased: * stronger monsters * more monsters * trickier puzzles (some with added clues) - The difficulty (and XP awarded) scales up dramatically according to the average level of the champions at the start, so you can import your original Grimrock dungeon party and continue your adventure and advancement. - There is increased replayability as high-level imported parties can expect to gain approximately 9 to 10 additional levels, and a variety of new skill tomes also add to the progression. - The dungeon scaling is designed to work well for parties starting out from levels 1 to 25 or so, with the high end earning their way up to around level 35 by the end. This provides a unique chance to max-out multiple skills which really changes the strategy and approach to playing Grimrock. - A whole new "loot" system has been added which tells you how much wealth your party has accumulated from the dungeon! - Every item in the game has judiciously been assigned a loot value, adding a new dimension to inventory decisions about what to toss and what to keep. - Your party will periodically be "ranked" and titled according to your current loot total, with a final accounting and verdict issued near the end of the game. - An entirely new side storyline has been added (Lord Perel's failed expedition), and other lengthy writings have been expanded upon or added containing new lore and background fiction. - Earthquakes play a bigger role and affect the party, monsters, and the surrounding environment. - Spell scrolls now grant a small skill or stat bonus, so they are not totally worthless. - A new hidden boss fight awaits discovery! - The original 71 secrets have been greatly expanded to 120. - There is an extended end-game denouement that takes place after the events of the original last battle, ultimately leading to a final frenetic escape from Mount Grimrock. - Many other small changes, additions, improvements, etc, have been made to the original labyrinth. |
Autor: | ShadorVD [ 27 mar 2013, 11:29 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
No to: http://www.grimrock.net/2013/03/26/the- ... creenshot/ Legend of Grimrock 2 - screenshot |
Autor: | zaboleq [ 27 mar 2013, 12:14 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Eh muszę w końcu LoG skończyć, został mi aby 1 lvl . |
Autor: | raggnarok [ 27 mar 2013, 12:49 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Moja kasiurka powedruje tym razem na MMX - na moj gust za duzo w Grimrocku puzzli. No chyba ze zmienia zalozenia drugiej czesci |
Autor: | ShadorVD [ 27 mar 2013, 14:12 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
raggnarok napisał(a): Moja kasiurka powedruje tym razem na MMX - na moj gust za duzo w Grimrocku puzzli. No chyba ze zmienia zalozenia drugiej czesci To co mi się osobiście nie podobało w LoG to ta walka która polegała na krążeniu dookoła przeciwników... Puzzle były ok. chociaż niektóre potrafiły doprowadzić do szewskiej pasji... |
Autor: | raggnarok [ 27 mar 2013, 14:14 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
To tez. W takich grach real time combat posysa, imho. Dlatego wlasnie uderzam w kierunku MMX. |
Autor: | Bahamut [ 27 mar 2013, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Shador von Dal napisał(a): To co mi się osobiście nie podobało w LoG to ta walka która polegała na krążeniu dookoła przeciwników... Gdyby nie to, to ta gra była by 10/10, osobiście mam cichą nadzieje, że twórcy przy LoG2 zmienią combat tak, żeby to wyeliminować. |
Strona 27 z 32 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |