MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Legend of Grimrock https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40747 |
Strona 28 z 32 |
Autor: | ShadorVD [ 17 paź 2013, 14:07 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Legend of Grimrock 2 Skill System http://www.grimrock.net/2013/10/17/skil ... explained/ |
Autor: | ShadorVD [ 27 sty 2014, 16:50 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
http://www.grimrock.net/2014/01/27/new- ... -features/ |
Autor: | Bahamut [ 27 sty 2014, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Jest jakieś wiarygodne info na temat tego czy combat będzie zręcznościowy czy zmienią na coś bardziej właściwego? |
Autor: | warhameron [ 27 sty 2014, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Bahamut napisał(a): Jest jakieś wiarygodne info na temat tego czy combat będzie zręcznościowy czy zmienią na coś bardziej właściwego? http://www.grimrock.net/tag/grimrock-2/ But the addition of secondary actions has already made a big impact on the feel of the combat. More choices, more tactics. Buildup times of special attacks affect the rhythm and pacing of combat. Combat in Grimrock 2 will be different affair than in Grimrock 1! Ale nie ma info czy turowe . |
Autor: | raggnarok [ 27 sty 2014, 18:31 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Na 100% bedzie real time, zobaczycie. Jakby mialy byc tury to by to jasno napisali. |
Autor: | Razoth [ 27 sty 2014, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Jak będzie real time to łykam w ciemno. :> Edit: popierdolił mi się real time ze skokowym movementem. Nvm, muszę wyjść na świeże powietrze. No i nie biorę w ciemno. :f |
Autor: | Deshroom [ 27 sty 2014, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Może pauze powinni zrobić spacja. |
Autor: | raggnarok [ 27 sty 2014, 20:05 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Jakos nie widze real time ze spacja w blobberze. Ja bym nawet przebolal te walke gdyby byl mniejszy nacisk na zagadki, bo to mnie najbardziej wkurwialo w LoG. Przeciez tam wszystkio bylo oparte na jakichs puzlach - mocno z tym przesadzili. |
Autor: | Drusek [ 27 sty 2014, 20:15 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Mogli by też zrobić jak w MMX, że party/członek ma czar/skilla do wykrywania ukrytych rzeczy. W LoG grając normalnie, nie analizując każdego kawałka ściany/podłogi/itp to chyba nie dało się tego wszystkiego wykryć. W MMX będąc blisko ukrytego przejścia któryś członek drużyny mi o tym informuje. |
Autor: | ShadorVD [ 27 sty 2014, 20:16 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
raggnarok napisał(a): Jakos nie widze real time ze spacja w blobberze. Ja bym nawet przebolal te walke gdyby byl mniejszy nacisk na zagadki, bo to mnie najbardziej wkurwialo w LoG. Przeciez tam wszystkio bylo oparte na jakichs puzlach - mocno z tym przesadzili. Nie |
Autor: | Bahamut [ 27 sty 2014, 20:17 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
warhameron napisał(a): Bahamut napisał(a): Jest jakieś wiarygodne info na temat tego czy combat będzie zręcznościowy czy zmienią na coś bardziej właściwego? http://www.grimrock.net/tag/grimrock-2/ But the addition of secondary actions has already made a big impact on the feel of the combat. More choices, more tactics. Buildup times of special attacks affect the rhythm and pacing of combat. Combat in Grimrock 2 will be different affair than in Grimrock 1! Ale nie ma info czy turowe . Thx. Hype! Edit: Nie jestem jakimś wielkim fanem puzzli, ale te w LoG były idealne jak dla mnie a do tego ciekawe. Mi fabuły i dialogów brakowało |
Autor: | zaboleq [ 27 sty 2014, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
No ja tam czekam - specjalnie sobie jedynkę znowu ze steama zasysam . |
Autor: | ShadorVD [ 27 sty 2014, 20:22 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Bahamut napisał(a): [...] Mi fabuły i dialogów brakowało To prawda Nie wiadomo było dlaczego i po co? A końcówka, niestety rozczarowywała, totalnie |
Autor: | ShadorVD [ 7 mar 2014, 14:29 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
http://www.grimrock.net/2014/03/07/performance-optimizations/ |
Autor: | ShadorVD [ 16 kwi 2014, 14:27 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
A Tale of Automaps, Skill Systems and Miscellania http://www.grimrock.net/2014/04/16/a-ta ... scellania/
Spoiler:
|
Autor: | ShadorVD [ 2 cze 2014, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Legend of Grimrock 2 weszło w stadium alfy + jest całkiem ładnie wyglądający screen. |
Autor: | tomugeen [ 2 cze 2014, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Dalej będzie "Taniec z Gridami" czy zmieniają combat? |
Autor: | raggnarok [ 2 cze 2014, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Raczej to samo imho. |
Autor: | ShadorVD [ 13 lip 2014, 08:22 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
Legend of Grimrock 2 jest w alphie! |
Autor: | Arturnik [ 13 lip 2014, 09:32 ] |
Tytuł: | Re: Legend of Grimrock |
bedzie early access?!?! |
Strona 28 z 32 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |