MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Divinity: Original Sin https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145 |
Strona 4 z 13 |
Autor: | Highlander [ 30 cze 2014, 19:28 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Sob, ale nie za brzydka grafa? pierwsza naprawde ciekawea gra z kicka? |
Autor: | Templair [ 30 cze 2014, 19:30 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Highlander napisał(a): pierwsza naprawde ciekawea gra z kicka? Miejmy nadzieje, ze taka pozostanie przynajmniej przez tydzien ... T. |
Autor: | Oyci3C [ 30 cze 2014, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Templair napisał(a): Hajpuje sie :< ... T. Be brave. Don't trust them. |
Autor: | Sobtainer [ 30 cze 2014, 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Highlander napisał(a): Sob, ale nie za brzydka grafa? Nie, są grafiki niedorobione jak palce kwadratowe, są też takie które zachwycają swoją prostotą i pięknem. Divinity to ta druga gra jest prześliczna. |
Autor: | Templair [ 30 cze 2014, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Oyci3C napisał(a): Templair napisał(a): Hajpuje sie :< ... T. Be brave. Don't trust them. I will prevail!!! ... T. |
Autor: | Oyci3C [ 30 cze 2014, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Mi wystarczy, że mieli już DLC zanim wydali grę. Nope, poczekam jak będzie za grosze. |
Autor: | Highlander [ 30 cze 2014, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
a w gram.pl to nie grosze? |
Autor: | Oyci3C [ 30 cze 2014, 20:29 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Nie wiem, jestem leniwy, kupuję na steam. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 30 cze 2014, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Oyci3C napisał(a): Nope, poczekam jak będzie za grosze. Ta, jeszcze za kasę z kicka. Kupiłem to już pogram z godzinę, zanim się znudzę. hehe |
Autor: | Highlander [ 30 cze 2014, 20:30 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Oyci3C napisał(a): Nie wiem, jestem leniwy, kupuję na steam. ale cyfrową tez mają ;p |
Autor: | yabaddi [ 30 cze 2014, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Oprawa muzyczna kopie zad na miękko.. O ile pamiętam, któryś ze stage'ów Kicka to była orkiestra dla Kirilla Pokrovsky'ego - nie żałuję ani jednego centa wydanego na Kicka |
Autor: | raggnarok [ 30 cze 2014, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
30min i juz mnie wkurwia ten wymuszony co-op. Jak dam random to sie koles wpierdala w questy i moze wyjsc efekt jakiego sie nie chce, a jak dam loyal to jakbym chodzil z przydupasem-zombie. Chuj ci w dupe Larian |
Autor: | yabaddi [ 30 cze 2014, 22:30 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
raggnarok napisał(a): 30min i juz mnie wkurwia ten wymuszony co-op. Jak dam random to sie koles wpierdala w questy i moze wyjsc efekt jakiego sie nie chce, a jak dam loyal to jakbym chodzil z przydupasem-zombie. Chuj ci w dupe Larian Lol, a nie możesz zostawić tak jak jest domyślnie - tzn. bez AI? Wtedy sam podejmujesz decyzje i nikt ci nic nie miesza. |
Autor: | raggnarok [ 30 cze 2014, 23:03 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
No tak ostatecznie zrobilem, ale i tak mi sie to nie do konca na razie podoba. |
Autor: | Damien [ 1 lip 2014, 07:23 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
AI jak by nie byla nie przyda sie w trudniejszych walkach. Wazne by samemu kontrolowac postaci. Mi tez na poczatku sie nie podobalo ze sa dwie wymuszone (nie lubie kompanionow i we wszystkich rpg gram jedna postacia) ale z czasem sie przyzwyczailem. Ogolnie czesc ciezszych walk, jak sie dobrze pomysli, jest do przejscia. Mi sie udalo na lvl 2 pokonac te dwie grupy orkow obok pierwszego miasta (przed wejsciem do jaskini piratow, jedna grupa z bossem) a nastepnie na lvl 3-4 wyczyscic powyzszy dungeon (w sumie wpadly chyba z 2 pomaranczowe przedmioty). Caly czas mialem tylko dwie postaci (ale z perkiem Lonely Wolf), bo przez miasto tylko przeszedlem bez zwiedzania, a zapewne mozna tam bylo kogos zrekrutowac. P.S. Probowalem juz roznych kombinacji, znosna byla kombinacja paladyn/priest (czyli tank i heal) ale teraz najlepiej gra mi sie duetem mage/ranger czyli magiczny i fizyczny ranged dmg. Mag ma fire/air (teleport swietny spell)/heal, do tego lore do identyfikacji przedmiotow i telekineza (bardzo przydatna). Rangerka ma bow/crossbow/lockpicking/ oraz skill do luck przy trafieniach i lepszego loot. |
Autor: | yabaddi [ 1 lip 2014, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Ha, znalazłem pierwszego unikata
Spoiler:
|
Autor: | simo [ 1 lip 2014, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
1) Czy demo jest ogólnie dostępne ? 2) Wiadomo coś więcej jak spisuje się edytor ? Fajna opcja, może udałoby się choć w pewnym stopniu przybliżyć klimat papierowego rpg.. |
Autor: | yabaddi [ 1 lip 2014, 18:25 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Ktoś kupował może wersję kolekcjonerską? Chętnie odkupię płytę z muzyką W razie czego poproszę PM |
Autor: | Bahamut [ 1 lip 2014, 21:22 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
No i jak się w to gra? Jest bliżej do Baldura czy do Dragon Age? |
Autor: | raggnarok [ 1 lip 2014, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Divinity: Original Sin |
Powiem tyle: czysta zajebistosc. Combat po prostu niszczy system, zajebisty humor (ten pies na cmentarzu, hyhy), w chuj metod na rozwiazywanie questow. IMHO to bedzie gra, ktora bedzie sie wymieniac jednym tchem obok Baldura 2, Tormenta czy Morrowinda. Po prostu zrobili klasyka gatunku. |
Strona 4 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |