MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wasteland 2 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42509 |
Strona 38 z 40 |
Autor: | candidoser [ 7 paź 2014, 06:55 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
hehehe, z tematu o Pillars of Eternity: Highlander napisał(a): srsly jaralscie sie Wastelandem 2, ktory pewnie bedzie scamem, a tu takie bzdety wypisujecie. Strasznie spieprzylem jedna postac: zostawilem jej predkosc na 3 i sie teraz kurwa praktycznie nie przemieszcza. W walce na dystans to nie ma wiekszego znaczenia, ale jak jest walka z jakimis zwierzetami, ktore wala mocno melee, to jest lipton. Na szczescie zaraz 10ty level to jej to podbije. |
Autor: | zaboleq [ 7 paź 2014, 07:18 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Widzę, że są specjalnie itemy które dodają np +1 do danego statu albo zmieniają modyfikatory, np parasol czy gwiazda ale one mają specjalny slot. Czy np pancerze/bronie/elementy ubioru(np okulary?) też mogą dawać takie profity? |
Autor: | Stobek [ 7 paź 2014, 07:23 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
zaboleq napisał(a): Ok, teraz wybieram się do High - agro jakimś cudem skonczyłem . W koncu przyłaczyłem Angele... Jak pomysle jak prosciej byloby w Argo to troche mnie trafia ale już po wszystkim Mam w sumie ze 3k $ i zastanawiam się czy inwestować w jakieś przyzwoite giwery i ammo czy raczej kupic jakies pancerze? Bawił się ktoś w armory czy raczej słabo to wypada? Zawsze najpierw broń niż pancerz. Ogólnie pancerz w tej grze jest jakiś z dupy. Nie ma feelingu a walcząc z robotami często go zdejmuje bo inaczej laserami mnie koszą za milion dmgu... |
Autor: | Stobek [ 7 paź 2014, 10:27 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Questy w hollywod są tak pobugowane, że aż żal. Nic nie działa, triggery się powtarzają albo w ogóle nie aktywują. |
Autor: | zaboleq [ 7 paź 2014, 13:09 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Stobek napisał(a): Questy w hollywod są tak pobugowane, że aż żal. Nic nie działa, triggery się powtarzają albo w ogóle nie aktywują. Czytałem o tym kilka tematów i dlatego będe grał baaardzoo powoli aż to fixną mam nadzieję w ciągu max kilku tygodni. Bo fixną to, right? |
Autor: | Senex [ 7 paź 2014, 14:44 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Co najpierw zrobić: obóz kolejarzy czy więzienie? |
Autor: | warhameron [ 7 paź 2014, 14:51 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Senex napisał(a): Co najpierw zrobić: obóz kolejarzy czy więzienie? Więzienie zaboleq napisał(a): Stobek napisał(a): Questy w hollywod są tak pobugowane, że aż żal. Nic nie działa, triggery się powtarzają albo w ogóle nie aktywują. Czytałem o tym kilka tematów i dlatego będe grał baaardzoo powoli aż to fixną mam nadzieję w ciągu max kilku tygodni. Bo fixną to, right? Muszą fixnąć, bo sprzedaż może im przez to stanąć (bugi) no i podobnie z tormentem (nie fixniety W2-> kiepska sprzedaż tormenta). |
Autor: | Rzeznik [ 7 paź 2014, 15:39 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Senex napisał(a): Co najpierw zrobić: obóz kolejarzy czy więzienie? Ja zrobilem najpierw kolejarzy
Spoiler:
|
Autor: | Isengrim [ 7 paź 2014, 19:47 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Rzeznik napisał(a): Senex napisał(a): Co najpierw zrobić: obóz kolejarzy czy więzienie? Ja zrobilem najpierw kolejarzy
Spoiler:
Spoiler:
|
Autor: | Stobek [ 8 paź 2014, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Gra byłaby super jakby nie bugfest na końcu (hollywod - który w slajdach został w ogóle pominięty) i mega liniowe 2 ostatnie lokacje. Żadnych wyborów marsz do przodu i fight! Tak to slajdy pasowały do tego co zrobiłem. Daje 7/10 na koniec odjąłem po 1 punkcie za bugfest oraz ending ( z bugowany i nudna słaba walka na koniec) Dla kogoś kto teśkni za falloutem pozycja obowiązkowa ( ale poczekałbym na pacze) PLUSY: klimat, fabuła, mocne dialogi, poważny sensowny setting, dużo easter eggów, mnóstwo ścieżek wyboru, postacie, ciekawe i interesujące questy, płynny i szybki combat MINUSY: BUGFEST pod koniec gry, uproszczony combat, bezużyteczne zbroje, skill based system (staty się prawie nie liczą, chyba, że jest mnóstwo ukrytych statchecków), niewidzialna ściana w niby open worldzie( zonowanie gry używając radioaktywności 3 razy!), inni rangerzy oprócz Ciebie to mięczaki co mogą co najwyżej krowy paść, some major plot holes (osobny temat by się przydał na to)
Spoiler:
|
Autor: | zaboleq [ 9 paź 2014, 09:22 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Po przyłączeniu Angeli (Agro robiłem bez niej..) nawet gra na hardzie do Damonty to póki co pikuś. Po prostu przeciwnicy wychodza kolejno pod celownik i padają jak muchy. Czasami ktoś oberwie ale z 2 snajperami to dość ciężkie. Mam M16, Famasa i dwie dobre snajperki i wszystko pada jak mucha. Jak podejście to pistol + seria z m16/famasa albo shotgun i możne zbierać fanty. Mam nadzieję, że jakoś dalej walki są ciekawsze bo póki co to mam wrażenie, że jest pełno słabych i nieciekawych walk a balans leży i kwiczy. Jeśli balans to tylko zwiększenie mnożnika obrażen (na to wygląda) to jest to baaardzo słabe. Np ten doktorek w Agro bez Angeli był praktycznie nie do rozwalenia gdyby nie materiały wybuchowe/bazooka. Ogólnie warstwa fabularna, dialogi i cała otoczka są super i mam nadzieję, że podobny poziom jest utrzymany do końca (chociaż koniec ponoć zbugowany...). +1 za kozy w Wiezieniu Brakuje mi trochę tego, że np nawet jak założe sobie power armor to i tak uja będzie widać a same ciuszki/modele są dość słabe. Ogólnie po grze z 2014 roku, która miała być następca fallouta spodziewałbym się więcej. Nie jest źle, ale o jakimś objawieniu nie ma mowy. Divinity moim zdaniem wypada lepiej jako powrót do staroszkolnych RPG(chociaż klimat inny). Pewnie zaraz zostaje objechany, że dopiero przeszedłem z 10% gry czy cuś ale serio, combat w tych początkych lokacjach posysa. Spodziewałem się czegoś a'la taktyczne podejście z JA2 albo chociaż z Fallouta 2 gdzie walki w sumie nawet na początku potrafiły być ciekawe (albo walczyć nie trzeba było w ogóle bo można było pogadać). TUtaj póki co wygląda to tak, że wpadamy do kolejne lokacji, gdzie zbieramy main questa a potem wybijamy wroga co do nogi. Jeśli dalej jest inaczej to proszę wyprowadzćie mnie z błedu. Ogólnie gra mi się fajnie i feeling jest ok ale liczyłem na coś więcej:). Może to dlatego, że bardziej wolę fantasy setting bo tam jednak magia & miecz/łuk dają spore możliwości fajnego rozegrania walki i każde starcie może być inne. |
Autor: | Kaban [ 9 paź 2014, 10:52 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Warto w ogóle teraz w Wasteland 2 grać? Bo w końcu gra zaczęła mi dalej działać (miałem non-stop CTD w Rail Nomad Camp), ale po przeczytaniu tylu postów na temat bugfestu w dalszej części gry, zastanawiam się czy nie lepiej odstawić ten tytuł na półkę, do momentu wydania sensownych patchy. Podobnie miałem w Baldur's Gate : EE. Gra po wydaniu była niegrywalna, ale teraz jest całkiem git. |
Autor: | Deshroom [ 9 paź 2014, 11:30 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
nie jestem pewny czy takie pacze wyjdą |
Autor: | zaboleq [ 9 paź 2014, 13:45 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Deshroom napisał(a): nie jestem pewny czy takie pacze wyjdą Nie no Desh jak tego nie fixną to raczej nikt nie kupi od nich Tormenta no i na W2 nadal chcą zarabiać jakąś kasę o ile dobrze ich zrozumiałem. Skoro na początku nie jest źle to znaczy, że trochę się pospieszyli ale spatchować przecież wszystko sie da:P. |
Autor: | Stobek [ 9 paź 2014, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Musza wyjść inaczej straca kredyt zaufania. Wyglad postaci jest OK(jak na 1999). Moze konkurowac smialo z Falloutem... jak masz combat armour czy power armour to sie to czuje. Tutaj no armour jest "hidden" powinno to byc opcjonalne. Animacje śmierci w Falloucie lepsze z reszta, tutaj prawie nie widac jak ktos ginie w ciekawy sposob, a jak juz to jakos slabo to wyglada (np strzal z pistoletu i kolesiowi odpadaja rece i nogi, a animacja z plazmy jak sie koles rozpuscza wyglada jak robiona w paincie) Walki sa nie rowne i balansu w tej grze brak. Potem jest roznie sa momenty gdy jest ciezko i ciekawe, sa momenty gdzie jest po prostu ciezko i trzeba uzywac bazook bo zadna taktyka niepomoze i sa motywy gdzie zabijamy armie kolesi bez problemu (final fight). Jakies glebszej taktyki brak, byle sie schowac za oslone (ktorych za duzo nie ma,albo sa zbugowane albo i tak sie rozpadaja) i napieprzac. Polecam traktowac walke w tej grze jako zbedny feature i skupic siena roleplayu i fabule. |
Autor: | candidoser [ 10 paź 2014, 07:17 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
ale jestem nieogar. Zastanawialem czemu moja medyczka moze pokonywac takie krotkie odcinki w czasie walki. No niemobilna byla cholernie. Myslalem, ze to przez speed na 3. Zwiekszylem do 4 i ze tak powiem dalej trylogia Sienkiewicza;) Dopiero pozniej zauwazylem, ze wsadzilem jej trinket (plecak), ktory dodawal 20 jednostek wody. Ale zabieral 1 z predkosci walki. /lomojboze |
Autor: | ShadorVD [ 10 paź 2014, 07:21 ] |
Tytuł: | Re: Odp: Wasteland 2 |
candidoser napisał(a): ale jestem nieogar. Zastanawialem czemu moja medyczka moze pokonywac takie krotkie odcinki w czasie walki. No niemobilna byla cholernie. Myslalem, ze to przez speed na 3. Zwiekszylem do 4 i ze tak powiem dalej trylogia Sienkiewicza;) Dopiero pozniej zauwazylem, ze wsadzilem jej trinket (plecak), ktory dodawal 20 jednostek wody. Ale zabieral 1 z predkosci walki. /lomojboze Ja mialem ten motyw z melee postacia na poczatku Jestem w Silo 7 czy jak to sie tam zwie i mam mega fun. |
Autor: | meterrr [ 12 paź 2014, 14:46 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
kurwa ile ta gra ma bugow to bania mala tez macie tak ze czasami tekstury zaczynaja migac ? ofc nic nie pomaga ,trzeba wylaczyc i wlaczyc gre znikajace tekstury, znikajace postacie (tak jak by byly pod tekstura podlogi) tego jest od chuja , jak bym kupil ta gierke to czulbym sie jak ruchany w dupe betatester |
Autor: | zaboleq [ 12 paź 2014, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Ja póki co odpukać nie miałem praktycznie baboli ale ja to po wiezieniu jestem.. |
Autor: | Stobek [ 12 paź 2014, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: Wasteland 2 |
Znikających postaci i tekstur to wogóle niemiałem. Problem był z questami i i ich triggerami. A to tylko w drugiej połowie LA |
Strona 38 z 40 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |