MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wildstar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798 |
Strona 40 z 51 |
Autor: | raggnarok [ 2 cze 2014, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Shit, im wiecej gram tym bardziej mi sie podoba. Wlasnie skonczylem misje, ktora zabrala mnie w kosmos na powierzchnie asteroidu, a sam quest byl w klimatach lekkiego space horroru Dawno sie tak dobrze nie bawilem, a Spellslinger roxuje. Animacje, udzwiekowienie combatu ciod miod orzeszki. A, i o ile zazwyczaj nie zwracam uwagi na muzyke w grach, to tutaj naprawde jest ona po prostu swietna. |
Autor: | yabaddi [ 2 cze 2014, 18:41 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Oyci3C napisał(a): Nie ale producenci właśnie do tego doprowadzili, że gra pada na pysk jak się ten "levelek" wbije. Idąc dalej tym tropem to producenci powinni olać praktycznie cały standardowy content, dać max level od samego początku i sedno gry oprzeć na samych rajdach/instancjach bo ludzie i tak nic innego nie chcą robić - większość MMO-graczy rushuje byle jak najszybciej wbić max level i przejść do rajdów/instancji, których jest proporcjonalnie mniej od reszty, równie szybko je zaliczają i po paru tygodniach od premiery nie mają co robić. Potem sobie pojęczą i quitną. I tak do następnego MMO gdzie sytuacja się powtarza. W powyższej sytuacji jakiekolwiek zmiany ze strony producentów są irracjonalne - dzięki w/w zachowaniom mogą dalej powielać oklepany schemat i poprzestać na liczeniu $ na koncie. Aż się prosi aby to jakoś nazwać... "Dojenie lemmingów"? So cute |
Autor: | Oyci3C [ 2 cze 2014, 18:44 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
No cóż, replayability może być i bez lewelków, kwestia wolności. Głupie gówna takie jak Rust czy Dayz dosadnie to pokazują - max 50 (w Rust do 200) online a sprzedaż poszła w milionach, ludzie robią setki godzin i grają miesiącami. A to jest MMO tylko bez lewelków no i z mikro światem bez zones. |
Autor: | vilhelm [ 2 cze 2014, 19:31 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
yabaddi napisał(a): W powyższej sytuacji jakiekolwiek zmiany ze strony producentów są irracjonalne - dzięki w/w zachowaniom mogą dalej powielać oklepany schemat i poprzestać na liczeniu $ na koncie. Aż się prosi aby to jakoś nazwać... "Dojenie lemmingów"? So cute Dokładnie. |
Autor: | vilhelm [ 2 cze 2014, 20:13 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
roball napisał(a): To nie plac, nikt cie nie zmusza. Nie płacę crapów nie kupuje |
Autor: | Highlander [ 2 cze 2014, 21:17 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
dfo to oaza zajebistosci w porownaniu do wildstara, ktory moze bedzie dobry tylko dla conchity wurst. |
Autor: | Highlander [ 2 cze 2014, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
gralem w dfo, ty nie grales, bo bys sie osral. |
Autor: | Vercin [ 2 cze 2014, 22:27 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Jak ogladalem filmiki to tak nie bylem przekonany ale w akcji ten combat naprawde daje rade. Gram spellsingerem chua i animacje sa genialne, samo bieganie skakanie turlanie sie sprawia sporo frajdy a walka jest super.Taki feeling jak w jakiejs grze akcji. |
Autor: | raggnarok [ 2 cze 2014, 23:39 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Vercin napisał(a): Jak ogladalem filmiki to tak nie bylem przekonany ale w akcji ten combat naprawde daje rade. Gram spellsingerem chua i animacje sa genialne, samo bieganie skakanie turlanie sie sprawia sporo frajdy a walka jest super.Taki feeling jak w jakiejs grze akcji. Tez gram Spellslingerem i zgadzam sie w 100%. Feeling walki jest kapitalny, zdecydowanie najlepszy jaki widzialem w MMO od czasu WoWa. A wlasnie wrocilem z dekorowania domku. Opcji mnostwo, jak ktos lubi takie klimaty to bedzie przy tym siedzial godzinami. Tyle ze wszystko oczywiscie kosztuje, no ale sa oczywiscie dekoracje etc. do znalezienia w swiecie gry. Ja na razie postawilem lozko, jakis dywanik z krokodyla i figurki z edycji kolekcjonerskiej i leci troche wiecej rested XP |
Autor: | Turbot [ 3 cze 2014, 08:01 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Tak jak mówiłem kiedys najlepsze beda budynki ktore sa minidungonami i mozna zaprosic sobie kilku znajomych i zrobic taki 15 minutowy dungeon (skaluje sie z iloscia osob i levelem) i budynki z wyzwaniami (jumping puzzle, wyscigi itp) |
Autor: | Niah [ 3 cze 2014, 08:04 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Jak się żenująco podniecanie jakimś hello kitty online |
Autor: | Turbot [ 3 cze 2014, 08:08 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Niah napisał(a): Jak się żenująco podniecanie jakimś hello kitty online Czytam to zdanie po raz 3 i chyba jest w jakims jaskiniowym dialekcie |
Autor: | paveup [ 3 cze 2014, 12:47 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
jakby ktoś bardzo się chciał pozbyć jednego guest passa to moge przygarnąć |
Autor: | StoryTeller [ 3 cze 2014, 13:45 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Chcę przetestować tą grę, jeżeli ktoś ma wolny guest pass/trial key, czy coś w tym rodzaju to będę wdzięczny. |
Autor: | Sielo [ 3 cze 2014, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
31LI2SNTPS1692NZUJ48 |
Autor: | Kelebglin [ 4 cze 2014, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
jak ktoś ma guest passa to poproszę na priva |
Autor: | shp [ 4 cze 2014, 16:50 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
To ja też poproszę o triala na PM albo jakiś znajomy życzliwy może podrzucić passy na jeden dzień do testów, bo taka posucha na rynku, że każdą grę rozpatrzę ;F |
Autor: | Chrisq [ 4 cze 2014, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Poprosze kogos zyczliwego o triala Dzieki |
Autor: | raggnarok [ 4 cze 2014, 18:15 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
shp napisał(a): To ja też poproszę o triala na PM albo jakiś znajomy życzliwy może podrzucić passy na jeden dzień do testów, bo taka posucha na rynku, że każdą grę rozpatrzę ;F Poszedl PM. |
Autor: | ShadorVD [ 4 cze 2014, 19:12 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
To i ja poprosiłbym o kluczyk Odwdzięczę się steamowym kluczykiem do -> Hard Reset Extended Edition |
Strona 40 z 51 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |