MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
XCOM: Enemy Unknown (2012+) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40171 |
Strona 7 z 17 |
Autor: | Bloodleaf [ 12 paź 2012, 14:49 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Sama prawda. |
Autor: | Deshroom [ 12 paź 2012, 15:10 ] |
Tytuł: | Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
No wreszcie po 10 misjach nie panikuja. Trzeba uplinki i satelity od poczatku farmic i szybko budowac chyba. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 12 paź 2012, 15:18 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ciśniecie dalej classic czy jednak normal? |
Autor: | warhameron [ 12 paź 2012, 15:22 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ja przeszedłem na normal, ale i tak dostałem teraz bęcki. Terror misja 1 dysk, 2 x drony, 2 latacze, 3 garniturowców i 3 mutony.(Praktycznie to all na mnie wylazlo w 2 i 3 turze, a strzelaja hujki do jednego celu, jak ubiją kolejny) . Ile ma granatów dysk ? Może więcej walnąć niż 2 ? p.s Dali mi klucz do civki już. |
Autor: | Bloodleaf [ 12 paź 2012, 15:38 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Ciśniecie dalej classic czy jednak normal? Ja na razie normal. |
Autor: | raggnarok [ 12 paź 2012, 16:31 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Ja wciaz Classic cisne |
Autor: | Targaryen [ 12 paź 2012, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Classic ale na razie bez ironmana, na pierwszy raz trochę za duży hardkor, nie wiadomo co wynajdywać itd. 4 miesiąc i straciłem tylko Francję (klasycznie pomachali białą flagą ) Miałem terror very difficult z 6 chryssalidami, 2 dyskami +4 drony, 2 floaterów. Nie wiem jak bez loada to by trzeba przejść bo wszystko na raz niemal wylatuje na team, masakra nawet z 6 osobami w tym ze snajperem co ma 2 strzały. Jak komuś brakuje kasy to atak na bazę jest super boostem finansów. Masa fantów, które nie nadają się do badania. Poza tym rozwalenie bazy owocuje spadkiem paniki na całym świecie o 2 kreski. |
Autor: | Deshroom [ 12 paź 2012, 20:09 ] |
Tytuł: | Odp: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Atak bazy jest kiedy? Warto łapać kolejnych obcych? Co za to się dostaje? |
Autor: | Mendol [ 12 paź 2012, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
mozna zbudowac kolejna baze? czy mamy tylko jedna? |
Autor: | Targaryen [ 12 paź 2012, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Można zaatakować bazę po "przesłuchaniu" tego co zostaje z Outsidera i zrobieniu specjalnego klucza. Za przesłuchiwanie obcakych dostaje się albo fabularne informacje albo "credity", które skracają czas wynajdywania jakiejś technologii o połowę np. po przesłuchaniu mutona miałem zniżkę na badania wszystkich typów broni plazmowej a po floaterze (jeśli dobrze pamiętam) na jakiś pancerz. Co do satelit to jeśli tylko nie ma dramatu w jakimś konkretnym kraju polecam kompletowanie podglądu na jakimś kontynencie, dostajemy wtedy bonus, który normalnie byśmy dostali po założeniu bazy na początku gry. Ja szybko skompletowałem instant przesłuchiwanie i sekcje, zaoszczędziłem co najmniej miesiąc researchu. |
Autor: | Mendol [ 12 paź 2012, 20:36 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
eh im dluzej gram tym wiecej niedorobek wychodzi. w misji nie zapamietuje ustawienia kamery po ataku, system ruch-akcja jest z dupy wedlug mnie. takie 'sztuczne' podnoszenie poziomu trudnosci, ktore tylko mnie wkurza. mam nadzieje, ze beda mody i ktos zrobi z tego prawdziwa 'jedynke'. |
Autor: | Targaryen [ 12 paź 2012, 20:39 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
heavy ma upgrade pozwalający na akcję-ruch albo akcję akcję |
Autor: | Mendol [ 12 paź 2012, 20:49 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
super. |
Autor: | warhameron [ 12 paź 2012, 20:56 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
No to fakt gra aż się prosi o normalne action points. Najbardziej skopaną klasą jak dla mnie jest snajper. Upgrejdy typu głębokie kieszenie powinny być dla każdej klasy. |
Autor: | warhameron [ 12 paź 2012, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Po misji w bazie obcych coś jeszcze się dzieje czy to koniec gry ? |
Autor: | Mendol [ 12 paź 2012, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
hmm misje sa fajne, mozna pograc. ale mam wrazenie, ze ogolna kontrola jest o wiele mniejsza niz w poprzednich czesciach. ile squadow mozna miec? czy tez operujemy tylko jednym dostepnym? |
Autor: | Deshroom [ 12 paź 2012, 23:19 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
Mendol napisał(a): hmm misje sa fajne, mozna pograc. marzyciel. jeden squad, jedna baza i bedzie masa dlc.ale mam wrazenie, ze ogolna kontrola jest o wiele mniejsza niz w poprzednich czesciach. ile squadow mozna miec? czy tez operujemy tylko jednym dostepnym? gra jest fajna ale znudzi nam sie po tygodniu całkowicie. |
Autor: | Mendol [ 12 paź 2012, 23:33 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
pogralem dzisiaj 3h i niestety juz powoli sie nudzi. w sumie sam nie wiem na co liczylem, ale kurwa... jedna baza, jeden squad, male mapki, zjebana kamera. gra zmusza nas tak na dobra sprawe do budowania jebanych satelit zeby w ogole cos utrzymac. spinka z dupy, zeby utrzymac kraje, zeby miec kase. mam wrazenie jakbym gral na czas. do tego mam problem z przenoszeniem ekwipunku miedzy zolnierzami. zrobilem tylko 5 scope'ow bo mam malo kasy. i musze klikac po kolei zolnierzy, zdejmowac, zakladac tym, ktorymi chce pograc. skille sa czasami fajne, ale niestety nie o to chodzilo w ufo. system walki naprawde z dupy - nie wiem kurwa co za as nad nim myslal i co nim kierowalo, ale jak dla mnie to zjebal po calosci caly fun z tej gry. a pomysly w stylu - heavy po 3 strzalach z lmg musi przeladowac sa naprawde super. pewnie jeszcze pogram, ale szkoda, ze oryginalowi to wedlug mnie, nowe wydanie do piet nie dorasta. albo za krotko pogralem... |
Autor: | raggnarok [ 12 paź 2012, 23:43 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
No mam podobne odczucia, glownie jesli chodzi o to co napisales w 1ym akapcie. Proba opanowania sytuacji na mapie strategicznej na Classicu jest w chuj frustrujaca i po prostu sztucznie zawyza trudnosc gry. Styklaby jedna zmiana: wypierdolenie automatycznego +2 do Terroru dla wszystkich krajow aktywowane od razu na poczatku gry na Classicu, bo same walki maja w sumie fajny poziom trudnosci, ale kurwa mapa strategiczna jest pojebana i jak mowisz Mendol, przypomina to granie na czas albo jakiegos roguelike. Licze ze moderzy wkrotce przeoraja pliki ini i bedzie mozna cos pozmieniac... |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 12 paź 2012, 23:54 ] |
Tytuł: | Re: XCOM: Enemy Unknown (2012+) |
No cudów nie ma, raz można przejść i zapomnieć. Na normalu jest banalnie. Na misjach 1-2 rannych maks, zero problemu z paniką. Mapki słabe, ai takie se. Takie 7/10. Gram w sumie bo lubię klimat tego typu. |
Strona 7 z 17 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |