mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 17:29 
 
iniside sie ucieszy
http://www.pcgamer.com/previews/battlec ... tion-game/
Bethesda is making a free-to-play, third-person multiplayer action game called Battlecry. Announced today as a PC exclusive

niby tez dostalem zapro do http://omniconnection.net/grimoire/


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 17:39 
 
tczewiak napisał(a):
A ja mam pytanie inne. Jak wygląda sprawa z gameplayem w WD? Chuj z grafiką i efektami cząsteczkowymi. Jak wygląda fabuła i sama rozrywka?


Szczerze? Radzę sprawdzić samemu. Jeden gada tak, drugi tak.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 18:24 
 
Highlander napisał(a):


Fajne. Szkoda, ze tylko mele, ale i tak czekam :D.

edit:
Co do WD. Nabijacie sie z tych odbic, a te akurat nie sa takie złe. Ja bym powiedział, ze to jedne z ładniejszych na jakie stać obecne karty graficzne na PC (!!), bez totalnego zarzniecia wydajnosci.

Jak juz chcecie sie czepiać grafiki to:

1. Noc jest bardzo jasna.
2. Oswietlnie w dzien jest bardzo płaskie. Wyglada jak uniform ambient i directional (ze słońca). Nie ma żadnego GI/Radiosity (cienie, oświetlenie), a jeśli jest to bardzo słabo wyeksponowane.
3. W nocy oświetlenie jest lepsze.
4. Deszcz wyglada słabo. Tzn. w nocy jest powiedzmy ok, ale w dzien kiepsko widać, ze pada, bo mokre powwerzchnie wcale nie sprawiaja wrażenia mokrych...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 19:15 
 
iniside napisał(a):
Co do WD. Nabijacie sie z tych odbic, a te akurat nie sa takie złe. Ja bym powiedział, ze to jedne z ładniejszych na jakie stać obecne karty graficzne na PC (!!), bez totalnego zarzniecia wydajnosci.



Co ty pieprzysz? Odbicie czegoś kompletnie innego niż to, co znajduje się przed powierzchnią odbijającą (+ ignorowanie postaci gracza) to dla ciebie "jedno z ładniejszych" ?

Spoiler:


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 19:22 
 
Razoth napisał(a):
iniside napisał(a):
Co do WD. Nabijacie sie z tych odbic, a te akurat nie sa takie złe. Ja bym powiedział, ze to jedne z ładniejszych na jakie stać obecne karty graficzne na PC (!!), bez totalnego zarzniecia wydajnosci.



Co ty pieprzysz? Odbicie czegoś kompletnie innego niż to, co znajduje się przed powierzchnią odbijającą (+ ignorowanie postaci gracza) to dla ciebie "jedno z ładniejszych" ?


W bardzo małej ilosci ggier masz coś takiego jak odbijanie dynamicznych obiektów od wszystkiego. Istnieje SSR, ale jego jakość jest tak niska, a wymagania tak wysokie, ze to co sie dzieki niemu odbija wyglada jak kupka pixeli.

W DDO było coś takiego, ale na dla bardzo mocno ogranicznej ilosci powierzchni. I to chyba tylko raz w grze.

A ze w tle tutaj odbija sie cos innego. Standardowa praktyka przy produkcji gier ;p. Mogli jakiegos enviro proba postawic, ale widac ktoś zapomniał.

Wiec podtrzymuje swoje zdanie. To odbicie to jedno z lepszych. Bo tak naprawde w grach nie ma niczego lepszego.
Jakość oświetlenia natomiast odrazu mi waliła w oczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 19:24 
 
iniside napisał(a):

Wiec podtrzymuje swoje zdanie. To odbicie to jedno z lepszych. Bo tak naprawde w grach nie ma niczego lepszego.


To nie jest odbicie, tylko bezsensowny efekt graficzny. Odbicie ma za zadanie odbić (lub symulować) to co znajduje się przed powierzchnią odbijającą.

Na tle GTA IV (gdzie te efekty można już nazwać odbiciami) wypada to wyjątkowo słabo: https://www.youtube.com/watch?v=JGRsrFdwb2c / 5:50


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 19:59 
 
Przecież na tym filmiku z GTA odbicia sa zrobione identyczna technika - Cube Map czy tam Spherical Map, zalezy od silnika.

Jak juz wspomnialem, ktos w WD zwyczajnie zapomnial postawic proba do generowania cube mapy przed oknem i wyszlo jak wyszlo. Albo co bardziej prawdopodbne, walneli w limit tego ile takich probow mozna wlanac. Afair dla DirectX 11 jest to 255 :lol: :lol:


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 21:08 
 
Ale mnie jebią technikalia. To tylko środek do osiągnięcia celu, który tutaj nie został osiągnięty a wręcz przeciwnie - bo lepszy żaden efekt niż idiotyczny efekt.



Also: http://blog.ubi.com/watch-dogs-record-b ... s-day-one/

Obrazek


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 21:15 
 
Inside ma racje co do odbic w nocy , HBO+ high wyglada swietnie , podobne refleksy na mokrych powierzchniach byly tylko w Second son

gra jest love or hate


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 21:51 
 
Second son jest ładne, szkoda tylko że spora część efektów jak cykl dzień/noc czy oświetlenie miast jest tam prerenderowana :/.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 21:51 
 
Dolazłem do II aktu. :oops:
Sterowanie furami na padzie idzie ogarnąć (analogi dużo dają), po jakimś czasie w miarę kontrolujemy model jazdy i nie ma takiej tragedii jak na początku.
Jakiś tam klimacik jest, muzyka daje radę i przypomina mi trochę tą z deusa hr, ogólnie aiden to taki trochę jansen, bo mamy zarówno skradankę, haxing jak i rozwałę.
Miasto niby żyje, ale sztuczność jest wyczuwalna. Po prostu po serii GTA ciężko cokolwiek porównywać w kategorii symulatora żyjącego miasta.
Perki się o dziwo przydają i można sobie ułatwić znacznie ucieczkę przed natarczywą policją (różne zagłuszacze sygnału, haxowanie mostów zwodzonych, barykad itp.), która dogania nas gdy jedziemy czymś podobnym do ferrari/lambo albo ścigaczu, żeby po chwili zgubić się za zakrętem łącznie z heli.
Historyjka coś tam się rozkręca po początkowych flakach z olejem i misjach typu jedź na cmentarz i powspominaj przy grobie stare, dobre czasy. :<
Optymalizacja po ostatnich betach (ati) 14.6 i aktualizacjach jest w miarę ok, większość czasu stabilne 60fps po średnio-wysokich detalach (między takimi detalami a ultra nie ma znaczącej różnicy także postawiłem na vsync'a).
Skupiam się tylko na wątku głównym, bo te powtarzające się dodatkowe zadania szybko by mnie zmuliły a jak dobrze pójdzie to pogram jeszcze trochę, może nawet przejdę przypadkiem.

tl;dr - wd lepszy od nowego wolfa, idzie coś tam pograć


_________________
@polygamia

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 23:23 
 
Moduł hackowania online jest nawet ok (innych trybów nie sprawdzałem), tylko ciekawe jak szybko się znudzi :D

Atherius napisał(a):
tl;dr - wd lepszy od nowego wolfa, idzie coś tam pograć


Nie wiem, co chcecie od nowego Wolfa, ale mniejsza z tym :D Patrząc na oceny graczy na metacritic, to jest wręcz odwrotnie (WD leci łeb na szyję, już na czerwono jest, a Wolf idzie w górę).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 07:32 
 
TobiAlex napisał(a):
Nie wiem, co chcecie od nowego Wolfa, ale mniejsza z tym :D Patrząc na oceny graczy na metacritic, to jest wręcz odwrotnie (WD leci łeb na szyję, już na czerwono jest, a Wolf idzie w górę).


Bo mmorpg.pl jest takie alternatywne ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 08:40 
 
wolfram > nowy wolf ;]

http://www.moddb.com/games/wolfram


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 08:41 
 
skonczylem wolfa zeby go wyjebac z dysku.
jak ktos bardzo wyposzczony to moze sprobowac, ale jak dla mnie to nuda w chuj.
male przestrzenie, bieganie po korytarzach albo w wentylacji, mala roznorodnosc przeciwnikow, uzbrojenie tez dupy nie urywa.
nie da sie przejsc na stealthie bo co chwila MUSIMY kogos zajebac zeby isc dalej. story glupie, questowe dodatki nie wiadomo po co.
graficznie tez dupy nie urywa, dzwiek ok.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1283
Dołączył(a): 18.12.2007
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 08:55 
 
Mendol napisał(a):
nie da sie przejsc na stealthie bo co chwila MUSIMY kogos zajebac zeby isc dalej

ej no, gdyby wolfa można było przechodzić w stealth mode to byłaby profanacja ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 12:38 
 
4fr0 napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie da sie przejsc na stealthie bo co chwila MUSIMY kogos zajebac zeby isc dalej

ej no, gdyby wolfa można było przechodzić w stealth mode to byłaby profanacja ;)


No coś ty... przecież trzeba się dojebać żeby się dojebać.

Ile to razy ja już pisałem, czekałem na Wolfa i dostałem Wolfa a nie chuj wie co, co opisuje mendol.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 12:42 
 
co ty pierdolisz znowu?
przeszedlem wolfa i napisalem co o nim mysle.
tobie sie podoba i git.
a co do stealtha to pisalem to w odniesieniu do jakiegos komentarza, ze tak mozna grac. skup sie troche bardziej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 14:27 
 
Shador von Dal napisał(a):
4fr0 napisał(a):
Mendol napisał(a):
nie da sie przejsc na stealthie bo co chwila MUSIMY kogos zajebac zeby isc dalej

ej no, gdyby wolfa można było przechodzić w stealth mode to byłaby profanacja ;)


No coś ty... przecież trzeba się dojebać żeby się dojebać.



Widzę Szadorek znowu próbuje i znowu bez efektu.


https://www.youtube.com/watch?v=_o9Xi4l7jy0

Oficjalny materiał promocyjny gry przedstawiający rzekome dwie możliwości gameplayu. Więc mendolenie Mendola całkowicie uzasadnione.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 maja 2014, 15:29 
 
Ja przechodzę Wolfa w stealth mode. Nie bardzo wiem, co w tym złego. Przynajmniej trzeba kombinować, żeby nie zostać wykrytym, zabawy w chuj. Dlatego w WD też gram stealth mode, bo jest taka możliwość (i jest na pewno więcej zabawy niż wjebać się z granatnikiem i zakończyć misję w 10 sekund).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 601, 602, 603, 604, 605, 606, 607 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.