MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Call of Duty https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937 |
Strona 63 z 149 |
Autor: | Sobtainer [ 13 lis 2009, 21:08 ] |
Tytuł: | |
bre napisał(a): Mafia
To jest fabuła podobna do MW2? |
Autor: | bre [ 13 lis 2009, 21:09 ] |
Tytuł: | |
Nie doczytalem do konca bo twoje posty raczej nic sensownego nie wnosza |
Autor: | Sobtainer [ 13 lis 2009, 21:11 ] |
Tytuł: | |
bre napisał(a): Nie doczytalem do konca bo twoje posty raczej nic sensownego nie wnosza
Twoje tym bardziej. |
Autor: | Dana [ 13 lis 2009, 21:13 ] |
Tytuł: | |
Nie chodzi mi o ogólny zarys fabularny, bo jest on sztampowy i prosty jak konstrukcja cepa. Chodzi mi o poszczególne misje. Misja 3. Co my tam właściwie robimy ? Co to jest ten ACS ? Meh. Lotnisko. Wiemy że jesteśmy agentem CIA, ale dlaczego Makarov morduje ludzi na lotnisku to nie wiemy. Misja 5 brazylia, szukamy dilera broni. Ale co to za Van jest który śledzimy na początku ? Kto w nim siedzi i co oni chcieli od jakiegoś pajaca który zastrzelił ich z deserta to nie wiem. Nie chce mi się pisać dalej. Ale rozchodzi mi się o to, że misje wydają się strasznie "poszarpane" brak im jakiejś głębszej ciągłości fabularnej. Cytuj: skoro jest taka do dupy i w ogóle eh oh ich, to podaj mi jedną grę z fabuła jak z filmu, z muzyką jak z filmu i podobną do tej z MW2 ale bez luk.
Modern Warfare. |
Autor: | Sobtainer [ 13 lis 2009, 21:16 ] |
Tytuł: | |
E tam, czepiasz się. Chcieli zrobić kasę w krótkim i szybkim czasie i tyle. Nie czytałem tematu o dedykowanych serwerach w necie w ogóle, ale na chłopski rozum nie rozumiem po co i dlaczego oni tego nie wprowadzili. Nie mogę tego skumać. To jest wada imo. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 13 lis 2009, 21:26 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Misja 3. Co my tam właściwie robimy ? Co to jest ten ACS ? Meh.
Lotnisko. Wiemy że jesteśmy agentem CIA, ale dlaczego Makarov morduje ludzi na lotnisku to nie wiemy. Misja 5 brazylia, szukamy dilera broni. Ale co to za Van jest który śledzimy na początku ? Kto w nim siedzi i co oni chcieli od jakiegoś pajaca który zastrzelił ich z deserta to nie wiem. ACS to jakis modul zwiazany z system satelitarnym USA zwiazanym z obronnoscia. CHodzilo o mozliwosc ataku z zaskoczenia na Stany. Makarov zabijal na lotnisku w zemscie za Zakhajeva. Mnie akurat nie interesuje kto siedzial w vanie, mieli doprowadzic bohatera do celu i tyle. Nie bede wdawal sie w analize fabule fpsa, bo toi nie najwazniejsza cecha tego gatunku. :> Ale jak widac jakis sens to ma. |
Autor: | Dana [ 13 lis 2009, 21:55 ] |
Tytuł: | |
O ACSsie dowiadujemy się znacznie później, po samej inwazji. I jak to w zemście za Zarkajeva zabijał on rosjan ? Zarkajeva który stał się rosyjskim bohaterem narodowym ? Cytuj: bo toi nie najwazniejsza cecha tego gatunku. :>
Mając w pamięci Modern Warfare to po sequelu spodziewałbym sie czegoś więcej. Ale to oczywiście tylko moje zdanie i opinia którą wyrobiłem sobie po 4 godzinach grania w tą grę ;< |
Autor: | Arturnik [ 13 lis 2009, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Lotnisko. Wiemy że jesteśmy agentem CIA, ale dlaczego Makarov morduje ludzi na lotnisku to nie wiemy.
Spoilery! Misja nazywała się "No Russian" i na poczatku Makarov mowi do ciebie zebys po rosyjsku nie mowil. Pod koniec misji demaskuje cie i zabija po to, zeby obarczyc wina amerykanow za morderstwa na lotnisku Przynajmniej ja tak zrozumialem. |
Autor: | Ilove50cent [ 13 lis 2009, 22:09 ] |
Tytuł: | |
no fajnie a mi nikt nie odpowiedział tragedia http://www.grapheine.com/bombaytv/movie ... 76098.html |
Autor: | Mac [ 13 lis 2009, 22:13 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Mendol [ 13 lis 2009, 22:17 ] |
Tytuł: | |
stare ;p |
Autor: | Keii [ 14 lis 2009, 01:42 ] |
Tytuł: | |
Highlander napisał(a): nie da sie tego zminimalizowac? :p
Da się przecież, tylko po wejściu do gry multi nie. W pozostałych menu i singlu bez problemu. |
Autor: | Sobtainer [ 14 lis 2009, 02:39 ] |
Tytuł: | |
Pograłem multi, bardzo sympatycznie. Nie widzę różnicy MW a MW2. Steam Sobtainer / ingame sob |
Autor: | Ashton [ 14 lis 2009, 03:04 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Eleeist [ 14 lis 2009, 03:07 ] |
Tytuł: | |
Bullshit. Gra wymiata i tyle. |
Autor: | Highlander [ 14 lis 2009, 03:48 ] |
Tytuł: | |
wymiatalaby z dedykami. + lean ;] |
Autor: | Ashton [ 14 lis 2009, 04:30 ] |
Tytuł: | |
bez jaj nawet l4d ma dedykowane serwery, pomimo failowatych lobby. afair tworcy mowili ze nieda sie zrobic cheatow do gry i ze niby dlatego niema potrzeby do modow i deykowanych serwerow :) modern fail 2 have fun :) ja tam sciagnalem gry tylko dla sp wiec mam to w dupie ale szkoda mi biedakow ktorzy kupili oryginal tylko po to by dac sie wyruchac :) Cytuj: PC otrzyma wersję na PC, która zostanie potraktowana na równi z wersją na konsole. Pecetowcy są przyzwyczajeni do trochę innej rozgrywki niż gracze konsolowi, o czym dobrze wiemy. Chcemy się upewnić, że dostarczyliśmy ją rynkowi PC i konsolowemu.
Przeprowadzimy także beta testy na PC, więcej szczegółów podamy w późniejszym terminie wypowiedz ea na temat nowego bf'a ktora podali niedawno :) doslownie sikneli w oczy activision :) infinityward niby taki doswiadczony tworca gier, majacy tyle sprzedajacych sie tytulow na rynku i zgodzil sie na takiego faila ? rotflmao, rownie dali dupy jak i wydawca :) |
Autor: | Aenima [ 14 lis 2009, 10:06 ] |
Tytuł: | |
SP jest spoko, multi i tak jest skillless |
Autor: | Mendol [ 14 lis 2009, 10:08 ] |
Tytuł: | |
akurat tu ma racje. chociaz jak widac w sprzedazy, iw faktycznie moze wypiac dupe na pecety a i tak zarobi miliony. szkoda tylko, bo myslalem, ze fpsy w trybie multi beda jednak szly w kierunku wiekszej ilosci graczy (duze mapy, zorganizowane akcje - battlefield2) a nie w przeciwnym kierunku. niestety iw zlewa sie na nas cieplym sikiem bo na konsolach nie da sie 'inaczej'. pewnie jak wyjdzie MAG to troche zweryfikuje to. chociaz juz nawet killzone 2 obsluguje wiecej graczy w multi. tym bardziej, ze tak jak pisalem mapy nie sa zrobione pod tak mala ilosc graczy |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 14 lis 2009, 10:25 ] |
Tytuł: | |
Granatnik do m4a1 jest zjebany czy tylko u mnie? Raz na jakis czas strzal nie powoduje wybuchu. Co do map i ich wielkosci to zalezy o ktorych mowimy. Ja grywam glownie lad war i na niektorych 18 osob to za duzo. Scrapyard np. |
Strona 63 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |