MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Call of Duty
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=26937
Strona 63 z 149

Autor:  Sobtainer [ 13 lis 2009, 21:08 ]
Tytuł: 

bre napisał(a):
Mafia


To jest fabuła podobna do MW2?

Autor:  bre [ 13 lis 2009, 21:09 ]
Tytuł: 

Nie doczytalem do konca bo twoje posty raczej nic sensownego nie wnosza

Autor:  Sobtainer [ 13 lis 2009, 21:11 ]
Tytuł: 

bre napisał(a):
Nie doczytalem do konca bo twoje posty raczej nic sensownego nie wnosza


Twoje tym bardziej.

Autor:  Dana [ 13 lis 2009, 21:13 ]
Tytuł: 

Nie chodzi mi o ogólny zarys fabularny, bo jest on sztampowy i prosty jak konstrukcja cepa. Chodzi mi o poszczególne misje.

Misja 3. Co my tam właściwie robimy ? Co to jest ten ACS ? Meh.

Lotnisko. Wiemy że jesteśmy agentem CIA, ale dlaczego Makarov morduje ludzi na lotnisku to nie wiemy.

Misja 5 brazylia, szukamy dilera broni. Ale co to za Van jest który śledzimy na początku ? Kto w nim siedzi i co oni chcieli od jakiegoś pajaca który zastrzelił ich z deserta to nie wiem.

Nie chce mi się pisać dalej. Ale rozchodzi mi się o to, że misje wydają się strasznie "poszarpane" brak im jakiejś głębszej ciągłości fabularnej.

Cytuj:
skoro jest taka do dupy i w ogóle eh oh ich, to podaj mi jedną grę z fabuła jak z filmu, z muzyką jak z filmu i podobną do tej z MW2 ale bez luk.


Modern Warfare.

Autor:  Sobtainer [ 13 lis 2009, 21:16 ]
Tytuł: 

E tam, czepiasz się. Chcieli zrobić kasę w krótkim i szybkim czasie i tyle.

Nie czytałem tematu o dedykowanych serwerach w necie w ogóle, ale na chłopski rozum nie rozumiem po co i dlaczego oni tego nie wprowadzili. Nie mogę tego skumać. To jest wada imo.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 lis 2009, 21:26 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Misja 3. Co my tam właściwie robimy ? Co to jest ten ACS ? Meh.

Lotnisko. Wiemy że jesteśmy agentem CIA, ale dlaczego Makarov morduje ludzi na lotnisku to nie wiemy.

Misja 5 brazylia, szukamy dilera broni. Ale co to za Van jest który śledzimy na początku ? Kto w nim siedzi i co oni chcieli od jakiegoś pajaca który zastrzelił ich z deserta to nie wiem.

ACS to jakis modul zwiazany z system satelitarnym USA zwiazanym z obronnoscia. CHodzilo o mozliwosc ataku z zaskoczenia na Stany.
Makarov zabijal na lotnisku w zemscie za Zakhajeva.
Mnie akurat nie interesuje kto siedzial w vanie, mieli doprowadzic bohatera do celu i tyle.
Nie bede wdawal sie w analize fabule fpsa, bo toi nie najwazniejsza cecha tego gatunku. :> Ale jak widac jakis sens to ma.

Autor:  Dana [ 13 lis 2009, 21:55 ]
Tytuł: 

O ACSsie dowiadujemy się znacznie później, po samej inwazji.

I jak to w zemście za Zarkajeva zabijał on rosjan ? Zarkajeva który stał się rosyjskim bohaterem narodowym ?

Cytuj:
bo toi nie najwazniejsza cecha tego gatunku. :>


Mając w pamięci Modern Warfare to po sequelu spodziewałbym sie czegoś więcej. Ale to oczywiście tylko moje zdanie i opinia którą wyrobiłem sobie po 4 godzinach grania w tą grę ;<

Autor:  Arturnik [ 13 lis 2009, 22:04 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Lotnisko. Wiemy że jesteśmy agentem CIA, ale dlaczego Makarov morduje ludzi na lotnisku to nie wiemy.

Spoilery!
Misja nazywała się "No Russian" i na poczatku Makarov mowi do ciebie zebys po rosyjsku nie mowil. Pod koniec misji demaskuje cie i zabija po to, zeby obarczyc wina amerykanow za morderstwa na lotnisku

Przynajmniej ja tak zrozumialem.

Autor:  Ilove50cent [ 13 lis 2009, 22:09 ]
Tytuł: 

no fajnie a mi nikt nie odpowiedział tragedia

http://www.grapheine.com/bombaytv/movie ... 76098.html

Autor:  Mac [ 13 lis 2009, 22:13 ]
Tytuł: 

Obrazek

:lol:

Autor:  Mendol [ 13 lis 2009, 22:17 ]
Tytuł: 

stare ;p

Autor:  Keii [ 14 lis 2009, 01:42 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
nie da sie tego zminimalizowac? :p

Da się przecież, tylko po wejściu do gry multi nie. W pozostałych menu i singlu bez problemu.

Autor:  Sobtainer [ 14 lis 2009, 02:39 ]
Tytuł: 

Pograłem multi, bardzo sympatycznie. Nie widzę różnicy MW a MW2.

Steam Sobtainer / ingame sob

Autor:  Ashton [ 14 lis 2009, 03:04 ]
Tytuł: 

Obrazek

Autor:  Eleeist [ 14 lis 2009, 03:07 ]
Tytuł: 

Bullshit. Gra wymiata i tyle.

Autor:  Highlander [ 14 lis 2009, 03:48 ]
Tytuł: 

wymiatalaby z dedykami. + lean ;]

Autor:  Ashton [ 14 lis 2009, 04:30 ]
Tytuł: 

bez jaj nawet l4d ma dedykowane serwery, pomimo failowatych lobby.

afair tworcy mowili ze nieda sie zrobic cheatow do gry i ze niby dlatego niema potrzeby do modow i deykowanych serwerow :)

modern fail 2 have fun :) ja tam sciagnalem gry tylko dla sp wiec mam to w dupie ale szkoda mi biedakow ktorzy kupili oryginal tylko po to by dac sie wyruchac :)

Cytuj:
PC otrzyma wersję na PC, która zostanie potraktowana na równi z wersją na konsole. Pecetowcy są przyzwyczajeni do trochę innej rozgrywki niż gracze konsolowi, o czym dobrze wiemy. Chcemy się upewnić, że dostarczyliśmy ją rynkowi PC i konsolowemu.
Przeprowadzimy także beta testy na PC, więcej szczegółów podamy w późniejszym terminie


wypowiedz ea na temat nowego bf'a ktora podali niedawno :) doslownie sikneli w oczy activision :)


infinityward niby taki doswiadczony tworca gier, majacy tyle sprzedajacych sie tytulow na rynku i zgodzil sie na takiego faila ? rotflmao, rownie dali dupy jak i wydawca :)

Autor:  Aenima [ 14 lis 2009, 10:06 ]
Tytuł: 

SP jest spoko, multi i tak jest skillless

Autor:  Mendol [ 14 lis 2009, 10:08 ]
Tytuł: 

akurat tu ma racje.
chociaz jak widac w sprzedazy, iw faktycznie moze wypiac dupe na pecety a i tak zarobi miliony.
szkoda tylko, bo myslalem, ze fpsy w trybie multi beda jednak szly w kierunku wiekszej ilosci graczy (duze mapy, zorganizowane akcje - battlefield2) a nie w przeciwnym kierunku. niestety iw zlewa sie na nas cieplym sikiem bo na konsolach nie da sie 'inaczej'.
pewnie jak wyjdzie MAG to troche zweryfikuje to.
chociaz juz nawet killzone 2 obsluguje wiecej graczy w multi.

tym bardziej, ze tak jak pisalem mapy nie sa zrobione pod tak mala ilosc graczy

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 14 lis 2009, 10:25 ]
Tytuł: 

Granatnik do m4a1 jest zjebany czy tylko u mnie? Raz na jakis czas strzal nie powoduje wybuchu. Co do map i ich wielkosci to zalezy o ktorych mowimy. Ja grywam glownie lad war i na niektorych 18 osob to za duzo. Scrapyard np.

Strona 63 z 149 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team