MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dragon Age:Origins https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34815 |
Strona 2 z 77 |
Autor: | Mendol [ 4 lis 2009, 14:16 ] |
Tytuł: | |
nice, sa magiczne combosy With 64 spells to choose from and four specializations, you can make myriad mages. |
Autor: | tomugeen [ 4 lis 2009, 14:34 ] |
Tytuł: | |
Spec masz od 7 levelu, ale jak to jest z faktycznym zdobyciem go? Niby trzeba jakies subquesty robic, ksiazke znalezc, pogadac z kims. Pewnie skoncze gre roznymi magami i warriorem, z zupelnym pominieciem podprofesji rogue. |
Autor: | Sobtainer [ 4 lis 2009, 14:34 ] |
Tytuł: | |
Ja spokojnie czekam do piątku, jutro gram.pl wysyła. Pewno w Empiku będzie 6 listopada na 100%. Za dużo szumu żeby Empik tego nie zaczął sprzedawać. Anyways, mam sob/nd i poniedziałek wolny w pracy ;P więc troszkę posiedzę. Jak mnie fabułka wciągnie, to znowu zamknę oczy i będę biegał bohaterem |
Autor: | Icekk [ 4 lis 2009, 14:35 ] |
Tytuł: | |
Tak Mendolku, tylko, ze magowie w porownaniu do dwoch pozostalych klas - moim skromnym zdaniem - sa slabsi. Dociagnalem swojego maga na hardzie do blood magic specjalizacji i sporego lvlu, a spelle z ladnym dmg to byly pierwsze z 'szeregu'. AoE sie naprawde rzadko sprawdzaly. Chcialem sie porwac na shaper'a ale jedna laska i tak juz w team'ie robila co trzeba. Doszedlem po momentu, kiedy nie dawalem rady. Zaczelo sie od uzywania pauzy, pozniej doszly potki, postacie zaczely ginac w walkach - az wkoncu rerolnalem na warriora. Roznica jest rzeczywiscie spora. Hard juz nie jest hard anylonger |
Autor: | iniside [ 4 lis 2009, 14:38 ] |
Tytuł: | |
Magiem gra sie bardzo fajnie. Spell co zmienia wrogow z bomby jest fajny :E Tylko cholera, jucha leje sie tu hektolitrami. Nie mam nic do tego, problem w tym ze o ile na poczatku bylo to calkiem zabawne to teraz jest dosc meczace i wyglada to szczerze mowiac malo efektownie ;/ |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 lis 2009, 14:41 ] |
Tytuł: | |
Icekk napisał(a): Zaczelo sie od uzywania pauzy, pozniej doszly potki, postacie zaczely ginac w walkach - az wkoncu rerolnalem na warriora. Roznica jest rzeczywiscie spora. Hard juz nie jest hard anylonger
Ja licze ze od poczatku na hard bedzie trzeba sie save/load bawic, w niektorych starciach i kombinowac z wchodzeniem w walke. Tu ma byc walka druzynowa, wiec Twoja postac jest tylko czescia rozgrywki a nie one man army. |
Autor: | Mendol [ 4 lis 2009, 14:49 ] |
Tytuł: | |
magowie u mnie zawsze byli dodatkiem do gry jak to wyglada w da nie wiem, bo za malo gralem. w da journeys za to mag byl bardzo potrzebny. magowie moze sa 'slabsi' ale zalezy co bierzesz pod uwage. czy przezywalnosc, czy dmg, ktory zadaja czy tez ogolna przydatnosc w teamie. np. polaczenie dmg z healami moze byc calkiem niezlym dodatkiem do teamu. jesli to prawda co pisza, ze moby skupiaja sie na postaci w heavy armor to warrior faktycznie moze byc latwiejszy do gry. tylko, ze gra na hardzie mnie nie pociaga - wole gre na normal gdzie kazda postac spelni swoje zadanie i nie bede musial zaczynac gry 5 razy od nowa. |
Autor: | Nestor [ 4 lis 2009, 14:51 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Magiem gra sie bardzo fajnie. Spell co zmienia wrogow z bomby jest fajny :E
Tylko cholera, jucha leje sie tu hektolitrami. Nie mam nic do tego, problem w tym ze o ile na poczatku bylo to calkiem zabawne to teraz jest dosc meczace i wyglada to szczerze mowiac malo efektownie ;/ Tru, troche przesadzili z 'krwistoscia' tej gry, w 95% sytuacji jest to poprostu niesmaczne, i malo realistyczne tbh. TO nie fallout gdzie wrogowie eksploduja na kawalki. Zabicie szczura czy 2 wilkow nie powinno powodowac tego ze moj bohater jest caly czerwony |
Autor: | Mendol [ 4 lis 2009, 14:52 ] |
Tytuł: | |
jest tylko w kropki a nie caly czerwony ;p poza tym nadal cieszy mnie ucinanie lba |
Autor: | raggnarok [ 4 lis 2009, 14:53 ] |
Tytuł: | |
Nie mozna tego wylaczyc czasem w opcjach? |
Autor: | zaboleq [ 4 lis 2009, 14:56 ] |
Tytuł: | |
Jak dla mnie to pasi bo mozna sobie magiem kombinowac z cc i nie tylko:) .Oczywiscie zdam relacje jak na hardzie dostaje sie wpierdol z jakimis wiekszymi mutantami etc bo zapewne stopien wkurwienia osiagnie max ale coz za orgazm potem |
Autor: | Templair [ 4 lis 2009, 14:58 ] |
Tytuł: | |
Mozna. Jest gdzies opcja, ze po walce bohaterowie sa ladnie umyci ... T. |
Autor: | raggnarok [ 4 lis 2009, 15:14 ] |
Tytuł: | |
No to co za problem zeby to wylaczyc Jak dla mnie dialogi prowadzone przez postacie uwalone od kostek po czubek glowy w posoce sa troche nienaturalne i na pewno sobie z tej opcji skorzystam. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 4 lis 2009, 15:17 ] |
Tytuł: | |
Jak jest rozwiazana sprawa smierci czlonka druzyny? Jest "nieprzytomny" jak to czesto bywa w grach, czy trzebe jakis spell/potke albo zatargac do swiatyni jak to bylo w BG? Aha sa jakies duze miasta, cos ala Amn ? |
Autor: | tomugeen [ 4 lis 2009, 15:21 ] |
Tytuł: | |
"Respawnuje" sie po walce, ale łapie stat penalty. Spell/potka usuwaja penalty. |
Autor: | Highlander [ 4 lis 2009, 15:24 ] |
Tytuł: | |
to lipa, healer powinien go wskrzesic albo cos... to jak z tym łażeniem, ujdzie? |
Autor: | Jackhammer [ 4 lis 2009, 15:25 ] |
Tytuł: | |
nie ma łażenia w stylu - idź pozbieraj dwa kwiatki 3 dni drogi na wschód - wszystko z sensem, a i tak gra jest na wiele wiele godzin |
Autor: | shp [ 4 lis 2009, 15:26 ] |
Tytuł: | |
Mag jest przegiety imho. Jak zaczynałem magiem to wziąłem heala + tego skilla ze śnieżynką i ownowałem wszystko jak leci do motywu wieży z beaconem. Głównie skille cc są tutaj potrzebne - paralyze, mind blast i jakieś zamrażające/zamieniające w kamień. Z obszarówek prawie w ogóle nie korzystałem. Ze specjalizacji to z tego co zlukałem jedynie opłaca się shapeshiftera brać albo spirit healera. I piesek jest zajebisty, szkoda że nie można mieć 5 w teamie bo teraz mam problem, przydałby się z tymi swoimi debuffami, aoe stunem i w ch hp. Motyw ze znaczeniem terenu, obsikaniem drzewa w tym mieście po wieży z ogrem, był boski ;F Aha, tomu, przemyśl sprawę rogue - duelist albo ranger są fajni. Wystarczy, że będziesz jakimś pieskiem albo tankiem tauntowal wrogów i rogalem wsiadał na plecy to kryty i backstaby są masakryczne, jeszcze tyle tych stunów w skillach, że aż się prosi o miejsce w teamie. Ja głównego hero teraz mam rogue i się zastanawiam czy robić go full melee duelista czy melee z misiem albo wilczkiem - rangera . I kliknij sobie 'C' pod portretem postaci masz taki paseczek z serduszkiem i złamanym sercem z drugiej - to ten approval bar co nie mogłeś znaleźć ;F Co do dialogów to co chwila pojawia mi się uśmieszek na twarzy jak słyszę wymianę zdań między alistairem a morrigan ;F |
Autor: | Mendol [ 4 lis 2009, 15:26 ] |
Tytuł: | |
healer moze wskrzesic ale od pewnego poziomu. wlasnie jak sie robi 'backstaby' ? czy to okreslony skill jest potrzebny or what? |
Autor: | shp [ 4 lis 2009, 15:37 ] |
Tytuł: | |
Backstab wchodzi zawsze jak stoisz od dupy strony, chyba, że koleś ma skilla albo item co go chroni przed backstabami. Z tego co czytałem to zwykły hero jak wali od tylca to ma bonus do ataku i do kryta, rogue ma tego swojego backstaba - jak siedzisz na plecach to przestawiasz się na 'inny tryb dmg', np: masz z łapy 10-20 dmg to na plecach przestawiasz się na 15-25 dmg. W ogóle backstaba chyba liczy jako inny typ dmg, tak jak masz nature, fire, z młotka czy sworda inny. |
Strona 2 z 77 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |