MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Tanks
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=38819
Strona 133 z 147

Autor:  ankuman [ 5 paź 2013, 15:47 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Wowp nawet nie dotykalem a WT gram tylko dlatego, że jest tam FRB 8)

Autor:  Highlander [ 5 paź 2013, 17:25 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

a imo mi predzej podejda czolgi w WT.
Poza tym czolgi w WT tez pewnie beda miec tryb sim.


bt. WT ma miec pewnie tanki, samoloty i flote na jednym kliencie? WoT podobnie? Czy w WT bedzie jakas mozliwosc gry wszystkiego razem na mapie?

Autor:  Atherius [ 5 paź 2013, 17:41 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Mendol napisał(a):
a czym sie rozni wowp od wt? w tego pierwszego nie gralem, ten drugi w trybie arcade jest nawet ok.


WoWP ma tą samą mechanikę i zasady co WoT tylko trochę fajniej się steruje samolotami, nie są aż tak nadpobudliwe jak w WT, w którym możesz "strafe'ować" aby unikać pocisków prawie jak w fps.

Highlander napisał(a):
a imo mi predzej podejda czolgi w WT.
Poza tym czolgi w WT tez pewnie beda miec tryb sim.


bt. WT ma miec pewnie tanki, samoloty i flote na jednym kliencie? WoT podobnie? Czy w WT bedzie jakas mozliwosc gry wszystkiego razem na mapie?


Tylko ciekawe czym się będzie różniło sterowanie, skoro dalej się będzie grało na myszy ? Może jedynie nie być oznaczeń ikonek, dłuższy czas przeładowania itp. ale nadal w WT tryb sim jest bardzo mało popularny i długo czeka się na zebranie graczy i załadowanie mapy, od tego typu rozgrywki są inne gry.
W WT ma być wszystko w jednym, WoT, WoWP i WoB (battleships) mają być oddzielnymi grami.

Autor:  Highlander [ 5 paź 2013, 17:44 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Cytuj:
W WT ma być wszystko w jednym, WoT, WoWP i WoB (battleships) mają być oddzielnymi grami.


to na tym WT moze imo duzo zyskac.

Autor:  Damien [ 7 paź 2013, 06:58 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

W koncu dobilem do Object 268, zrobilem kilkanascie bitew i....

Zajebisty.

Wg mnie duzo lepszy niz Object 704:
- duzo szybszy
- zwrotniejszy
- celniejsze dzialo i troche szybciej skupia celownik
- oczywiscie lepsze dzialo
- camo w ruchu i po wystrzale wyzsze (podczas postoju takie same)
- przedni pancerz takze ma ostre ksztalty i potrafi sporo odbic

Wady:
- mala depresja dziala i maly kat lewo-prawo
- pocisk leci troche wolniej niz w 704
- chujowa drewniana belka na tyle pojazdu : P

Ogolnie gra sie nim przyjemniej niz mulowatym 704. Nie mam konta premium a mimo to przy wiekszosci bitew wychodze nim na plus.

EDIT: Na plus takze gold ammo z kosmiczna penetracja (do 450), wiec zawsze mozna wozic pare pestek na krytyczne sytuacje.

Autor:  Mendol [ 7 paź 2013, 09:29 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

hehe widze, ze niezle teorie powstaja przy wot.
http://www.youtube.com/watch?v=SImdI_C2 ... iS_GjnAe8A

Autor:  Neonin [ 7 paź 2013, 09:36 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Heh - ja jeżdżę teraz obj 704 i jestem zachwycony - wprawdzie BL10 potrafi się odbić od tyłu AMXa12t ale i tak moim zdaniem jest to doskonały TD. Skoro tier 10 jest jeszcze lepszy.... :)

Autor:  Mendol [ 7 paź 2013, 09:39 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

dla mnie oprocz ilosci hp i moze troche lepszego camo, niczym sie nie rozni od isu152. dodany na sile, zeby trzeba bylo wiecej napierdalac i farmic do tieru 10.

Autor:  Drusek [ 7 paź 2013, 10:57 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

obj 268 ma właśnie wielką wadę, że działo tylko lekko odchyla się prawo-lewo przez co jeśli cel nie mieści się nam w polu to choćby ten lekki obrót o kilka mm powoduje całkowite rozjechanie się celownika.

Autor:  Mendol [ 9 paź 2013, 08:26 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

no mnie ta gra na zmiane wkurwia i daje fun. niestety zgodze sie z czescia teorii spiskowych, jak i propozycji, ze arta albo powinna dzialac zupelnie inaczej, albo powinni ja wyjebac w pizdu z tej gry, podobnie jak zlote ammo.
na 10 tierach 3/4 ludzi napierdala z golda, a biorac pod uwage balans czolgow to robi sie z tego masakra w chuj momentami.

Autor:  Damien [ 9 paź 2013, 18:57 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Zlote ammo powinni wywalic ew wrocic do mozliwosci zakupu tylko za zloto, wtedy ilosc by spadla drastycznie na randomach. Dzieki temu mogly by odzyc czolgi ktorych glownym atutem byl pancerz.

Mnie wkurza troche ze teraz medy sa przegiete, szczegolnie magazynkowe, szybkie to, calkiem przyzwoity pancerz, zwrotne, dobry damage.
Szczegolnie boli mnie to jak pomykam Chaffee i czesto widze ze niektore medy sa na miejscu tak samo szybko a czasem szybciej niz ja! To ja sie pytam po cholere komu scouty?

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 9 paź 2013, 19:03 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Cieszę się, że ludzie otwierają oczy, ale dla tej gry nie ma przyszłości. Nie na darmo dali na konsole, celują w ten typ gracza. Czasy bety i releasu pełnej wersji były świetne ale dawno zostały zaprzepaszczone. Coś jak vanilla WoW. hehe

Autor:  Mendol [ 9 paź 2013, 22:15 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

no tutaj tez szkoda w chuj, bo w sumie gra ma cos w sobie, jest idealna i na dluzsze posiedzenie jak i na szybka partyjke.
samo pvp, bez pierdolenia sie.
moze war thunder zrobi dobre czolgi.

Autor:  Neonin [ 10 paź 2013, 08:03 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Magazynkowe medy były fajne jak była ich tylko 1 linia. Gówniany armor przebijany przez wszystkich ale za to magazynek. Ale to se ne wrati.
Był World of arty - teraz jest world of TD. W bitwach więcej TD niż HT ;) co akurat mi nie przeszkadza bo lubię grać TD.
Chociaż jak sobie przypomnę w becie jaki postrach siał mój Ferdi i porównam do tego dzisiejszego Ferdka na 2 strzały z BL10 to łezka kombatanta się w oku kręci. Nie wspomnę o Mausie, który stoi zakurzony w garażu bo jest useless :/

Autor:  Deshroom [ 10 paź 2013, 08:37 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

no moja premka się już kurzy. im wyższy tier tym gorzej, ale będę patrzył na patche.

Autor:  Mendol [ 10 paź 2013, 09:56 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

ano w becie bylo zdecydowanie trudniej i lepiej.
widac, ze zalezy tylko na kasie. z drugiej strony tak jak pisalem, plutony na 3 osoby, wkrotce na 7.
bez zobowiazan i spinek mozna pograc.
no ja mam podobnie z is7, chociaz dopiero ucze sie nim grac. ale penetracja dziala mniejsza niz w is8, z golda przebijaja mnie bez wiekszego problemu.
magazynki sa fajne we francuskich light tankach i tam tylko powinny pozostac. taki t57 sieje groze i spustoszenie dookola ;/
ferdka nigdy nie ujezdzalem ;p
ale mam t30 i objecta704 - mozna calkiem fajnie pograc.
niestety arta dalej wkurwia jak ci wyjebie na 9/10 tierze za 1000-1600 dmg.

ogolnie mam wrazenie, ze balans jest po chuju fest. e100 ma chyba 2700hp, robi 700dmg i od gory nie jest latwa do przebicia.
ja na is7 mam 2150 hp i robie 400dmg majac do tego chujowa penetracje.


gdybym mial joystick to pewnie pogralbym w war thunder. a tak na razie pykam sobie w wot'a i jest naprawde niezle.

Autor:  Atherius [ 10 paź 2013, 10:00 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Do WT w trybie arcade joyu nie jest zalecany. ;> Tam samoloty prowadzi się jak kukły także przydaje się szybkość myszy.
A w trybie sim jak wcześniej nie miałeś styczności z grami typu ił-2 itp to też nie ma sensu. ;>

Autor:  Mendol [ 10 paź 2013, 10:07 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

no simy mnie nigdy nie pociagaly, brak cierpliwosci :)
na myszy jakos tak dziwnie mi sie lata, ale nawet klawiszy nie sprawdzalem w wt ;)
zobaczymy, przypuszczam, ze ground forces to dopiero za jakies pol roku moze beta sie pokaze i bedzie mozna ocenic.

Autor:  Atherius [ 10 paź 2013, 10:12 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

Ogólnie w WT kiepsko jest zrobione sterowanie, ale tak to jest jak się przerabia sima (wings of prey) na gierkę arcade. ;>

Autor:  Neonin [ 10 paź 2013, 10:58 ]
Tytuł:  Re: World of Tanks

No ładnie przygrindowałeś ;) T30, IS7, Obj 704 ...

Chciałbym pograć tym t28 prot ale granie t25 doprowadza mnie do łez więc pewnie za jakieś pół roku ;)

Strona 133 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team