MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wildstar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42798 |
Strona 15 z 51 |
Autor: | Amadeo [ 16 lut 2014, 05:33 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Po 4 miesiącach testowania spokojnie stwierdzam że gra nie warta uwagi przynajmniej dla wyjadaczy mmo z 10-15 letnim doświadczeniem, z początku hype, potem nadzieje z z kolejnym patchem będzie lepiej a teraz ze spokojnym sumieniem stwierdzę że mimo naprawdę fajnych niektórych aspektów gry jest to bardzo przeciętna gierka niestety, szczególnie w tzw "end game" czy tam "late game" |
Autor: | Piszpan [ 16 lut 2014, 11:02 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
kurde mi wystarczylo 5 minut. |
Autor: | Goatus [ 16 lut 2014, 12:35 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
IMHO Brak animation locka nie świadczy o dobrym combacie, wręcz odwrotnie. To samo tyczy się braku detekcji kolizji, który w tej chwili dotyczy 95% MMO. Te dwie cechy natychmiast wykluczają dane MMO z grupy pretendentów do tytuły MMO z najlepszym combatem. Podsumowując: TERA > WOW > pozostałe wymienione. Przynajmniej jeżeli idzie o walkę, niestety to było jedyne co ta gra miała do zaoferowania. Amadeo napisał(a): Po 4 miesiącach testowania spokojnie stwierdzam że gra nie warta uwagi przynajmniej dla wyjadaczy mmo z 10-15 letnim doświadczeniem, z początku hype, potem nadzieje z z kolejnym patchem będzie lepiej a teraz ze spokojnym sumieniem stwierdzę że mimo naprawdę fajnych niektórych aspektów gry jest to bardzo przeciętna gierka niestety, szczególnie w tzw "end game" czy tam "late game" Doceniam wypowiedź kogoś kto grał dłużej niż te 2 dni, tylko pozwól, że z ciekawości zapytam jak testowałeś end game skoro odblokowali go (podobno) dopiero tydzień temu? |
Autor: | Ultr4 [ 16 lut 2014, 12:45 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Goatus napisał(a): Doceniam wypowiedź kogoś kto grał dłużej niż te 2 dni, tylko pozwól, że z ciekawości zapytam jak testowałeś end game skoro odblokowali go (podobno) dopiero tydzień temu? Dokładnie to samo pomyślałem ;p Typ jest niezły, wbił capa w 2 dni + znalazł 40 osób na raidy i wszystko zaliczył Nawet carbine nie ogarniają jak się to stało ;p |
Autor: | Niah [ 16 lut 2014, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Goatus napisał(a): Podsumowując: TERA > WOW > pozostałe wymienione. Są gry które mają combat darkfall 1.0 oraz takie które udają, że mają wow |
Autor: | Amadeo [ 16 lut 2014, 13:01 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
mówię tutaj o końcowych aspektach gry dostępnych w danym czasie to też poprawiłem na "late game", tak czy owak to co irytuje to brak sensowniejszych zmian, tragiczny system tankowania czy healowania ( ilosc skilli, rutyna, rotacja wtf?) dopiero przy wymiksowanym sprzęcie nagle zmiana ( tank tankuje, heal leczy sensownie , bo pozostałe kwestie nadal utykają ), auto targetowanie psuje wszystko A najgorsze jest to że grając ciagle ma sie wrazenie ze czegos tu brak, jakies to miałkie i nijakie, nie ma tej pasji i werwy bardziej samozaparcie by zobaczyc co dalej, moza by sie tak rozpisywac z masami masami innych problemow, najbardziej i tak uderze prostota w rotacjach tych skilli jest po prostu nudna. |
Autor: | Nyx [ 16 lut 2014, 13:05 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Gra jest niebezpieczna mozna sie nabawic powaznych symptomow ADHD |
Autor: | Goatus [ 16 lut 2014, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Amadeo napisał(a): auto targetowanie psuje wszystko Mowa o tym autotargetowaniu które można sobie wyłączyć w opcjach gry? Amadeo napisał(a): A najgorsze jest to że grając ciagle ma sie wrazenie ze czegos tu brak, jakies to miałkie i nijakie, nie ma tej pasji i werwy bardziej samozaparcie by zobaczyc co dalej, moza by sie tak rozpisywac z masami masami innych problemow, najbardziej i tak uderze prostota w rotacjach tych skilli jest po prostu nudna. Co do pasji, to właśnie Wildstar jest jedynym MMO od dłuższego czasu który zbliża się poziomem "polishu" jeżeli chodzi o przedstawiony świat i smaczki, do WoW vanilla. |
Autor: | TobiAlex [ 16 lut 2014, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Goatus napisał(a): Co do pasji, to właśnie Wildstar jest jedynym MMO od dłuższego czasu który zbliża się poziomem "polishu" jeżeli chodzi o przedstawiony świat i smaczki, do WoW vanilla. Co z tego skoro brakuje tego czegoś w combacie. |
Autor: | Goatus [ 16 lut 2014, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
TobiAlex napisał(a): Goatus napisał(a): Co do pasji, to właśnie Wildstar jest jedynym MMO od dłuższego czasu który zbliża się poziomem "polishu" jeżeli chodzi o przedstawiony świat i smaczki, do WoW vanilla. Co z tego skoro brakuje tego czegoś w combacie. No, ale to już jest kwestia gustu, mnie combat w Wildstarze odpowiada, nie jest może wybitny, ale wystarczająco dobry żeby dawać fun. Wczoraj cały dzień spędziłem na BG i nawet mimo laga grało się całkiem przyjemnie, a to dopiero low lvl. Notabene jak by kogoś interesowało, na BG leveluje się całkiem szybko, wszystkie potrzebne itemy można też za walutę PvP kupić, więc jak ktoś się uprze to może PvE nawet nie dotykać (nie licząc dojścia do 6-tego? lvlu który pierwsze BG odblokowuje). Chociaż Wildstar raczej na PvE jest nastawiony. |
Autor: | Piszpan [ 16 lut 2014, 14:18 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
to juz chyba bardziej bym wolal w rifta pograc. |
Autor: | Ultr4 [ 16 lut 2014, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Kolejna gra która ma 6-12 skilli na krzyż. Mi osobiście w wowie vanili/tbc podobało się to że miałem w chuj skilli. O dfo nie wspomnę gdzie miałem 11 pasków po 8-10 skilli i to brakowało mi miejsca. W wowie/dfo/rifcie i grach starego typu trzeba było uważać na mane/staminę nie marnować jej pochopnie (trochę pomyśleć przed kliknięciem skilla), przekalkulować czy się to nam opłaca. Jako zawodowy healer nie mogłem pozwolić sobie na robienie overheala, co odróżniało dobrych healerów od tych słabych. W gw2/tsw/wildstarze tego brakuje, sorry ale walić klawisze na pałę bez żadnych konsekwencji każdy potrafi. Ponadto ogranicza to taktyki na pvp, gdzie w starych grach często można było stosować taktykę na wymęczenie przeciwnika - Warlock ssający mane magowi itp. A w wildstarze/gw2 ile mamy taktyk na pvp ;p ? Nie wspomnę o cc które też stanowiły część strategi pvp. edit: Te nowe gry to chyba są robione na zasadzie: "wyłącz mózg i napierdalaj" ;p |
Autor: | Isengrim [ 16 lut 2014, 14:38 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
"Ludzie" mają lęki przed mmo z powodu rozbudowanego ui, to devsi robią je bardziej "przystępne". Chyba jedyną grą bez takiego schematu ma być CU. No i Pantheon, ale on raczej nie powstanie. |
Autor: | Ultr4 [ 16 lut 2014, 14:56 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
zax napisał(a): beautiful A tak naprawdę to niezła rozdziałka + większość tych rzeczy nie potrzebował mieć na wierzchu podczas combatu |
Autor: | Mendol [ 16 lut 2014, 14:57 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
ja pierdole. |
Autor: | Niah [ 16 lut 2014, 15:03 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
Jaja sobie robicie? Dziesiątki skilli, mody (healbot!, deadly boss, threat/dps meter, gearscore). Gdzie w tym skill i pvp? |
Autor: | candidoser [ 16 lut 2014, 15:13 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
podobno pod spodem, hehe |
Autor: | iniside [ 16 lut 2014, 15:15 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
To juz nie jest granie w gre, tylko w excela z bardziej rozbudowana grafika. Jestem wielkim zwolennikiem tego, zeby UI bylo absolutnie minimalne, a mechanika gry, jak nagłębiej zaszyta. UI powinno pokazywac, wylacznie, absolutnie podstawowe informacje. Reszty sie gracz powinien sie sam domyslac. |
Autor: | sula [ 16 lut 2014, 16:00 ] |
Tytuł: | Re: Wildstar |
iniside napisał(a): To juz nie jest granie w gre, tylko w excela z bardziej rozbudowana grafika. Jestem wielkim zwolennikiem tego, zeby UI bylo absolutnie minimalne, a mechanika gry, jak nagłębiej zaszyta. UI powinno pokazywac, wylacznie, absolutnie podstawowe informacje. Reszty sie gracz powinien sie sam domyslac. +1 I to się powinno dotyczyć mmorpg z każdym rodzajem combatu - czy to tab target czy free target, czy bez 'klikalnych' skilli (tylko celownik, blok, timing, etc) czy to 5 skilli czy 40 skilli na pasku. |
Strona 15 z 51 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |