MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dark Souls
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681
Strona 202 z 224

Autor:  Atherius [ 16 kwi 2016, 10:15 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ale to nie exploity/bugi tylko alternatywne możliwości pokonania mobów jak się ma problemy z zabiciem ich w sposób klasyczny. Takie problemy już na początku? ;p

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2016, 10:17 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Warto boostowac broń u kowala czy zostawić matsy na później?

Autor:  Kaban [ 16 kwi 2016, 10:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Rano na świeżutko przysiadłem i już rozjebana cała opcjonalna lokacja razem z bossem :D
Spoiler:

No i w końcu ruszam dupę do tego miasta gdzie pizgawica.

Ktoś wyżej pisał o takich sobie umiejętnościach pod L2. Wymieniłem teraz duszę z Abyss Watchers na ten duży miecz i O JA PIERDOLE, jakie on ma zajebiste te dodatkowe ataki. Zajebać komuś salto z mieczem w mordę podczas PVP - bezcenne :D

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2016, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja też z rana na świeżym umyśle drzewca rozjebalem z 1 estusem użytym. Bardzo łatwy bosik.

Autor:  Atherius [ 16 kwi 2016, 12:00 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Trzeba chwile pobiegać, nie atakować bossa żeby zobaczyć jego wszystkie ataki. Każda śmierć jest przez pazerność i brak cierpliwości, niby oczywiste a często się tego nie przestrzega. :>

Autor:  Kaban [ 16 kwi 2016, 12:27 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Atherius napisał(a):
Trzeba chwile pobiegać, nie atakować bossa żeby zobaczyć jego wszystkie ataki. Każda śmierć jest przez pazerność i brak cierpliwości, niby oczywiste a często się tego nie przestrzega. :>


Też stosuje taką taktykę. Jeszcze obserwacja, ile mogę wytrzymać strzałów na tarczę. Co prawda gra co chwilę zaskakuje i to jest zajebiste, jak np High Lord Wolnir, gdzie,
Spoiler:

Autor:  Mark24 [ 16 kwi 2016, 13:40 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

atherius - raczej niedopracowanie. To ze smokiem jeszcze można dać jako feature i zamierzone: roll = kilka klatek kompletnej nietykalności. Ale by mobek sam z siebie w pogoni za nami rzucił się w przepaść to już raczej kiepskie AI moba i tyle. Szczególnie, ze droga szeroka, przepaść tylko z jednej strony. Rozumiem jakbym go zepchnął...
W Demon Souls też była podobna akcja ze smokiem (na moście) i tam rollowanie nie działało. Trzeba było perfekcyjnie zgrać timing i przebiec.

I gra zdążyła mi właśnie crashnąć na PS4 :/ To już na pewno nie feature!

Drugi boss padł bez żadnego heala, ale za dopiero za trzecim razem. Cały czas myli mi się atak z leczeniem :lol:

Autor:  Nyx [ 16 kwi 2016, 13:42 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

18 fpsow i crashe:>

Autor:  Mark24 [ 16 kwi 2016, 13:44 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

no niestety wydaje mi się, że działa to duuużo gorzej (i wygląda gorzej) niż BB. Ale musiałbym teraz BB odpalić dla porównania bo mogę się mylić.

Autor:  Daedrael [ 16 kwi 2016, 14:00 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

ktos sie orientuje co to za 4 hidden achievement na steamie? 3 z 4 to byly zakonczenia, a na temat czwartego nie moge znalezc zadnego info.

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2016, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Bagna bardzo fajnie zrobione, mój żywioł. Przeciwnicy bardzo przyjemni, dźwięki które wydają to muzyka dla duszy, ogólnie w tej grze im niżej się schodzi, tym się klimat odpowiednio zmienia. :D

Ciągle latam z kataną i trochę żałuję, bo zaczynają fajne bronie wypadać ale wymagają STR. No ale nic to, idę dalej. :)

Ogólnie im dalej w las, tym częściej na widok moba człowiek zadaje sobie pytanie: co to kurwa jest? D:

Autor:  Kelebglin [ 16 kwi 2016, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja powoli sobie dawkuję o ile walki z bossem są epiczne, to zwykłe mobki też mogą krwi napsuć.



Propo crashy i fpsów na PS4 - przecież to jest konsola do grania w gry, aż tak jest źle na konsoli do gier....

Autor:  bhp [ 16 kwi 2016, 14:57 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Titanite Shard można kupić po 800 dusz od shrine handmaid; prawie od samego początku,

później napewno będzie sprzedawać Large Titanite Shard więc bronie można spokojnie ulepszać do +3 bez obawy o matsy,

gemy to inna sprawa, np. Fire Gem znalazłem tylko jeden a jestem po 8 bosie i przeszukuje wszystko dokładnie

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 16 kwi 2016, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Wszystko poza slabami na pewnym etapie sprzedaje stara. Im dalej w grze tym więcej lepszych marszów leci, leży, także upgradowac do +9/+4 jak broń pasuje.

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2016, 19:01 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

roball napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Warto boostowac broń u kowala czy zostawić matsy na później?


zalezy jakie materialy. o ile respec postaci mozna zrobic to juz nie mozna wyciagnac upgradow z broni, wiec lepiej sie zastanow dobrze czym chcesz walczyc itd.

ja w tej chwili mam podobny problem i ciagle latam z longswordem +5(fire) i butcher knife :/


Chodziło mi o titanite shard właśnie, skoro jest tak jak piszecie to upuje titanitami ile wlezie a reszte zosatwiam na jakas kose porządna. Nie mam szczescia do dropow broni jak na razie, wszystko pod rogue'a beznadziejnie nadajace sie dla knighta.

Autor:  Mark24 [ 16 kwi 2016, 19:03 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

mi jeden fire gem wypadł z random moba.

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2016, 19:04 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Jebani
Spoiler:
padli.

Cudowna walka ale co to żem się nie nakurwił w drugiej fazie, to moje. Cieszy mnie wzorowanie się na walce z Marią z Bloodborne. :)

Musiałem niestety stoczyć się i użyć tarczy, ale trudno. Bez tarczy dałoby radę blokując jakąś dużą bronią z dobrym stability/def rating ale Uchigatana ciągle w użytku, więc poległem. ;)

W NG+ będzie inna rozmowa. :D


Jak na razie jest to dla mnie absolutnie najlepszy Souls. Zobaczymy co będzie dalej. 5 bossów padło a nie mam zastrzeżeń do ani jednego. Poziom trudności rośnie stopniowo w górę, co też jest miłe.

Podoba mi się, że robiąc invade z Wolf Covenant zawsze można liczyć na dodatkowy invade od swoich lub czerwonych. Ludzie myślą, że jak będą spokojnie czekali aż do nich podejdę 1v2 czy 1v3, to w końcu się przełamię i zginę jak debil a już niestety w tej zonie czas działa na moją korzyść. ;]

Autor:  Nyx [ 16 kwi 2016, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Spoiler:


Dla mareczkow ^^

Autor:  EloNis [ 16 kwi 2016, 19:12 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

@Sob

Najlepsza kosa w grze jest w Osadzie Nieumarłych, więc na tym etapie powinieneś ją mieć. Generalnie na początku ciężko się nią gra, trzeba się przyzwyczaić do zasięgu i opanować utrzymywanie go, bo kosa zadaje największy dmg kiedy uderza się ostrzem, jak się walnie kijem to 1/2 tego dmg zadaje.

@Razoth

Dla mnie ten boss był banalny, właśnie dzięki kosie (kosa ma większy zasięg niż jego miecz i staggeruje go z każdym hitem więc 3 - 4 hity, cofnięcie, odczekanie na staminę i jego wejście w zasięg i znowu).

Spoiler:

Autor:  Razoth [ 16 kwi 2016, 19:17 ]
Tytuł:  Re: Dark Souls

Ja z pierwszą fazą nie miałem problemów, tylko z drugą, przez ten ogień.

Nie wątpię, że kosą czy halabardą jest łatwiej. Łukiem to już w ogóle byłoby banalnie. ;)

Strona 202 z 224 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team