MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Dark Souls https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39681 |
Strona 207 z 224 |
Autor: | Sobtainer [ 17 kwi 2016, 21:24 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Nie poległem, po prostu wynudziło mnie bieganie od ogniska do bossa przez te same moby ciągle. Generalnie wynudził mnie whipe fest, no i ten black knight ![]() Spoko, za kilka dni mi przejdzie i zacznę dalej bo bardzo mi się gra podoba, jest po prostu odrobinkę za trudna. |
Autor: | Razoth [ 17 kwi 2016, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Jak go nie możesz zabić, to go po prostu nie bij. :) |
Autor: | Sobtainer [ 17 kwi 2016, 21:28 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Nie ma takiej opcji, nie zostawię czegoś za sobą ![]() |
Autor: | Razoth [ 17 kwi 2016, 21:38 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Uwierz mi, ten Black Knight to nic w porównaniu, co będzie potem. :) Ja pamiętam jak w jedynce ćwiczyłem na nich parry i dostawali wpierdol jak szmaty. |
Autor: | Sobtainer [ 17 kwi 2016, 21:40 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Ja się źle czuje a małym przestrzeniach a tam jest dość mało miejsca. I te kolumny jeszcze. |
Autor: | ShadorVD [ 17 kwi 2016, 21:42 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Te kolumny to IMO była zaleta - a to, że tak mówię a Ty masz inne zdanie to tylko KUREWSKA zaleta DS ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 17 kwi 2016, 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
No właśnie nie do końca, bo gnojek się przez nie przebija mieczem. Nie jest to do końca dobrze rozwiązane to collision. Tak samo było przy tym domku co włóczniami z wieży giant naparzał. Przy tym domku jak się chowałem kilkukrotnie mnie uderzył mobek ze środka. |
Autor: | Razoth [ 17 kwi 2016, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
No to jest jedna niezaprzeczalna wada DS'ów. Przeciwnicy nie podlegają tym samym prawom jeżeli chodzi o kolizję ciosów z otoczeniem. Trzeba mieć to na uwadze. Ogólnie jeżeli miałbym dać radę od siebie, to po prostu dostosuj się do praw panujących w grze i movesetu przeciwnika. O ile nie posiadasz dużej broni, która jest w stanie wytrącić z równowagi mobka, to czekaj aż ten zrobi swoje ataki i dopiero wtedy stosuj kontrę. Ew próbuj robić parry. Zwłaszcza w tej grze jest to wyraźne, bo przeciwnicy są znacznie szybsi niż w jedynce czy dwójce i na prawdę czasem jak widzę szybkość i finezję ich ciosów, to mi ember gaśnie i dusze wyciekają. A co do kurwienia, rzucania padami i rage quitowania to miał ten problem chyba każdy w którejś z odsłon. Oprócz Daedraela ofc, bo on jest bogiem mrocznych dusz trzy.
Spoiler:
|
Autor: | ShadorVD [ 17 kwi 2016, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Niby tak, natomiast animacja zatrzymuje się na kolumnach/stałych przeszkadzajkach, np. czarny rycerz ma dosyć obszerne ataki i zamiast doskakiwać do mnie to blokował się na kolumnie. Wiem, że jego broń się nie odbijała od niej natomiast sama animacja tam się blokowała. Chociażby ten jego dash do przodu. |
Autor: | Sobtainer [ 17 kwi 2016, 21:55 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Najbardziej wkurza ten jego cios z dołu przez jaja, normalnie łzy w oczach jak mu zostało 2mm życia i mi tym zajebał ![]() |
Autor: | Razoth [ 17 kwi 2016, 21:57 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Przyj do przodu, warto. Dla tych widoków, które dzisiaj zobaczyłem. |
Autor: | Nyx [ 17 kwi 2016, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Lmao long sword jest naprawde es mode.... |
Autor: | zaboleq [ 17 kwi 2016, 22:23 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Zastanawiam się czy Dark Sword nadaje się lepiej do quality builda niz zwykły long sword. Zaletą Dark Sworda jest to, że na +4 z heavy ma A scalling z STR. No i kurde wygląda zajebiście :E. Jednak greatswordy kurde za wolne. Jestem po watchersach i teraz katakumby. Jebana piłka kostna ![]() |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 17 kwi 2016, 22:25 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Quality build i heavy infusion? Ja miałem Dark Sword +10 z str/dex 40/40. Robił coś około 420d, wszystko na jednym combo się składało. |
Autor: | zaboleq [ 17 kwi 2016, 22:27 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
No Heavy bedzie mial A/B z refined B/B wiec nie wiem czy heavy jest taki zły. Zajebiście mi się ten mieczyk podoba ![]() |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 17 kwi 2016, 22:38 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Przy heavy w ogole się nie będzie skalowal z dexem. |
Autor: | Daedrael [ 17 kwi 2016, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Razoth napisał(a): A co do kurwienia, rzucania padami i rage quitowania to miał ten problem chyba każdy w którejś z odsłon. Oprócz Daedraela ofc, bo on jest bogiem mrocznych dusz trzy. w bloodbornie (w szczegolnosci dlc - orphan of kos) to bylo kurwa mac przegiecie paly, trudniejsze, niz pamietny wyscig w mafii, albo pokonanie grupy paladynow w gothicu 2. ![]() ale jak widac 3-4 pelne przejscia bloodborne daly taki efekt, ze ds 3 jest po prostu srednie, jesli chodzi o poziom trudnosci. kurwy lecialy tylko na blizniakach, glownie przez zjebana prace kamery przy teleportach, a w the old hunters byly 2 ragequity. ![]() btw jak ktos idzie w quality build i umie dobrze ripostowac, to najbardziej oplaca sie lothric knight sword, ma 110 crit multiplier - long sword 100. no i jest wyraznie dluzszy, takze zasieg tez na plus. |
Autor: | zaboleq [ 17 kwi 2016, 22:46 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
A no to fakt sie nie pyli chyba. Zostaje refined. Opłaca się jakieś inne zaklinanie? |
Autor: | Daedrael [ 17 kwi 2016, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
pod quality nic innego sie nie oplaca. |
Autor: | Nyx [ 17 kwi 2016, 22:49 ] |
Tytuł: | Re: Dark Souls |
Pamietam ze w ds1 build z spear byl do pve tez bardzo dobry niewiem jak tu |
Strona 207 z 224 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |