eagleeyes napisał(a):
Bo najważniejszy jest armor penetration nie dmg. Jeśli masz lufe do dmg to jedyna szansą na rozwalenie czegoś większego jest używanie high explosive pocisków i liczenie na podpalenie paliwa bądz wybuch amunicji.
Pociski HE to chyba amunicja burząca. Amunicja HEAT (pociski kumulacyjne) nie były o ile dobrze kojarzę używane jako amunicja czołgowa w czasie ww2. Ale czy to powinno dziwić w grze gdzie czołg posiada HP
a walka polega na ganianiu się wokół kamienia
. Do repertuaru "czołgów" powinni dodać jeszcze abramsa czy inną merkawę chyba nie wpłynęło to realizm rozgrywki. Nie czepiałbym się, gdyby twórcy napisali że gra to arcade i nie ma nic wspólnego z realizmem... Na stronce stoi jednak że to: "Simulator. Authentic models and vehicle characteristics make you feel like a real tank commander taking part in a furious armored offensive"
. Na screenach widać radośnie śmigające IS3, które weszły do służby w czerwcu 45 roku, na innym IS3 vs mouse (toto w ogóle nie wyszło poza fazę prototypu). Nie wiem jak można wypuścić taki chłam.