Ravushimo napisał(a):
Kumpel znalazl jakis skrypt, odczytujacy dane wysylane przez serwer do klienta z polozeniem obozow, pojazdow i graczy odswiezane co kilka sekund i ladnie pokazujacy na mapie dayzdb. Takiego syfu pelno jest w necie, dziwi mnie to ze Bohemia ma problem z wykryciem czegos takiego... o_0
Heh to jest od początku DAY-Z i oni są albo za ciency w uszach albo robią coś innego i już olali moda.
To jest proste ReadMemoryProcess. Goście zrobili kupe a nie archtekturę systemu bo wszystkie dane z serwera lokalnie każdy client przechowuje w pamięci nie kodowane.... Np z tego powodu ta gra tak kurewsko długo się ładuje. Byle student jest w stanie takie coś przechwycić i oprogramować sobie w C++ czy w C#
Gra jest dziurawa do bólu dlatego cheater goni cheaterem.
Highlander napisał(a):
pewnie pozostaje grac na serwerach z haslem...
Taa a haslowanie serwerow podłączonych do HIVE jest nie zgodne z EULA