mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:22 
Cytuj  
Zresztą kur... producenci starają się cały czas serwować nam "nowości" podczas gdy było na rynku tyle super gier które ludzie by kupili z pocałowaniem ręki gdyby wydali je po prostu w nowej szacie graficznej, kto nie zagrał by w takiego DAoCa , SWG pre, UO, AC, Eye Of Beholder, Baldurs Gate, Herołs 3 czy kupę innych gier, założę się że nawet wielu hejterów wróciło by do WoWa ( zapewne po cichu żeby sie nie wydało ) gdyby dali mu zupełnie nową grafę.

Sorrki za OT.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:23 
Cytuj  
Jeżeli gra "oszukuje" i żołnierze nie trafiają dużo częściej niżby to wynikało z procentów, biorąc pod uwagę dłuższą grę i analizę dużej ilości strzałów, a nie jedną "pechową" misję. To rzeczywiście jest słabo.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:25 
Cytuj  
Raz ze 95% to 95% nie 100%, a dwa save-load nie dziala bo rolle sa ustalone na poczatku rozgrywki.

Jojczycie na nowe gry, a zamiast odpalic stare kupujac je np. na gogu zeby w ogole dzialaly to glosujecie portfelem na cos co wam sie nie podobalo juz miesiac wczesniej.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:31 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Raz ze 95% to 95% nie 100%, a dwa save-load nie dziala bo rolle sa ustalone na poczatku rozgrywki.

Jojczycie na nowe gry, a zamiast odpalic stare kupujac je np. na gogu zeby w ogole dzialaly to glosujecie portfelem na cos co wam sie nie podobalo juz miesiac wczesniej.

Dlatego się staram dowiedzieć czy tu ludzie narzekają bo mieli parę sytacji, że nie trafili przy 95% a odsłonili się taktycznie za bardzo i to bolało. Czy, że rzeczywiście biorąc tą przysłowiową próbe 100 strzałów z 95% będzie więcej niż te 10-13 missów. (zakładając, że nie ma w pełnej grze mechanik typu nie dochodzi do strzełu bo broń się zacieła, itd).

X-Coma nie kupiłem, tylko staram się pewne fakty ustalić bo jednak z ufo mam zajebiste wspomnienia. No, ale wychodzi na to, że nie kupię, bo pewnych spraw nie 'zniese'. Jestem dość odporny, w zasadzie jedyna grą w ciągu roku, która kupiłem na fali hype-a i żałuje to GW2. Żadnych innych nowości-badziewi nie kupiłem.
Na GoG-u gry kupuje, nawet niedawno kupiłem Arcanum chyba czas w końcu zmodować high-res patchem i innymi oraz odpalić dziś :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:35 
Cytuj  
W tym roku z tytułów, którymi się rozczarowałem to kupiłem pomimo ostrzeżeń tylko Xcoma. Łącznie chyba nabyłem 6-7 tytułów od indie jak LoG po duże gry typu Borderlands czy Diablo i nie żałowałem. Ileż razy można odpalać stare gry? F1/2, H3 przeszedłem po 3-4 razy i dziś już się mocno zestarzały. Czekajmy na efekty kickstarterów, widać że starają się trafiać w niszę ludzi lubiącyyh stare tytuły. Pamiętam jak ja i parę osób psioczyło, że Fallout 3 powinien być w izo, w niezmienionej dobrej formule to była masa obrońców. Notabene F3 nie był złą grą, ale wolałbym wersję z Van Burena.

Arcanum to gra, którą miałem kiedyś przejść ale odbijam się od grafy. :/


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:38 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Zresztą kur... producenci starają się cały czas serwować nam "nowości" podczas gdy było na rynku tyle super gier które ludzie by kupili z pocałowaniem ręki gdyby wydali je po prostu w nowej szacie graficznej, kto nie zagrał by w takiego DAoCa , SWG pre, UO, AC, Eye Of Beholder, Baldurs Gate, Herołs 3 czy kupę innych gier, założę się że nawet wielu hejterów wróciło by do WoWa ( zapewne po cichu żeby sie nie wydało ) gdyby dali mu zupełnie nową grafę.

Sorrki za OT.

To co. Robimy nowego DAoC ? Jeśli produkcje będziemy robić w Polsce to koszty powinny sie zamknąć w 10mln złotych ;p.

Ja to bym jedna rzecz w DAoC zmienił. Wyjebał klasy. Wyjebał levelowanie i zostawił całą reszte.

A juz tak powaznie. Tytuły AAA sa jakie sa, bo koszty na nie poniesione to kosmos a przeciez jeszcze musza zarobić. Czy dałoby sie dobre, ładne gry robić taniej ? Pewnie ze by sie dało. Wystarczy spojrzeć na Kickstarter (czy raczej to co wkoncu z niego wyjdzie).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:43 
Cytuj  
No F1 i F2 to już po raz kolejny bym nie dał rady przejść. Przechodziłem po kilka razy, szczególnie dwójkę. Choć jest w produkcji od wielu lat mod Mutants Rising totalna konwersja - całkeim nowa mapa,etc , jeżeli uda im się skończyć kiedyś to mimo grafy zagram. No m.in. Kickstarter mi trochę wiarę przywrócił. No może nawet Divinity:Original Sin i taka druga co warhammeron linkował, które nie są na kicku też może mają szansę.

Co do F3 to się zgadzam. Nie flejmuje tej gry, ale to po prostu inny rodzaj gry. Też bym dużo bardziej wolał F3 aka Van Burrena.

Co do Arcanum to sam się zastanawiam czy jak zainstaluje dzisiaj 'popułedniu' to dam radę z grafą.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:46 
Cytuj  
Arcanum jest fajne, ale przydałby sie jakiś high-res mod. Jak kiedyś to włączyłem, to taka pixeloza mnie z monitora zaatakowała, że ledwie mogłem własną postać zobaczyć na tle mapy ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:46 
Cytuj  
iniside napisał(a):
To co. Robimy nowego DAoC ? Jeśli produkcje będziemy robić w Polsce to koszty powinny sie zamknąć w 10mln złotych ;p.

Ja to bym jedna rzecz w DAoC zmienił. Wyjebał klasy. Wyjebał levelowanie i zostawił całą reszte.

A juz tak powaznie. Tytuły AAA sa jakie sa, bo koszty na nie poniesione to kosmos a przeciez jeszcze musza zarobić. Czy dałoby sie dobre, ładne gry robić taniej ? Pewnie ze by sie dało. Wystarczy spojrzeć na Kickstarter (czy raczej to co wkoncu z niego wyjdzie).



Mieli przecież już wszystko jak na tacy wystarczyło dać lepszą grafę to się rzucili na Warhammera i 2 frakcje :P, imo zarobili by więcej na sprawdzonych rozwiązaniach nich wymyślaniu koła od nowa.

@Up też ci mówię że jakby grafę zmienili to by było cacy :p


sula napisał(a):
Dlatego się staram dowiedzieć czy tu ludzie narzekają bo mieli parę sytacji, że nie trafili przy 95% a odsłonili się taktycznie za bardzo i to bolało. Czy, że rzeczywiście biorąc tą przysłowiową próbe 100 strzałów z 95% będzie więcej niż te 10-13 missów. (zakładając, że nie ma w pełnej grze mechanik typu nie dochodzi do strzełu bo broń się zacieła, itd).


Przykładowa sytuacja z normala, stoi moich 6ciu veteranów w korytarzu w ufo po obu stronach ( szerokośc korytarza 3 hexy ), po środku jest "ścieżka" wbiega na nią ufok, wszyscy moi veterani pudłują ofc, ufok wbiegł za róg i zastrzelił jednego z vetów jedną serią, druga tura, chowam vetów i próbuję zabić ufoka, szanse na strzał od 55-80% ofc same pudła w turze ufoków ten wyłazi zza rogu , zabija mi następnego veta i sie chowa, i to nie była jednorazowa sytuacja, być może po prostu miałem pecha.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:48 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
To co. Robimy nowego DAoC ? Jeśli produkcje będziemy robić w Polsce to koszty powinny sie zamknąć w 10mln złotych ;p.

Ja to bym jedna rzecz w DAoC zmienił. Wyjebał klasy. Wyjebał levelowanie i zostawił całą reszte.

A juz tak powaznie. Tytuły AAA sa jakie sa, bo koszty na nie poniesione to kosmos a przeciez jeszcze musza zarobić. Czy dałoby sie dobre, ładne gry robić taniej ? Pewnie ze by sie dało. Wystarczy spojrzeć na Kickstarter (czy raczej to co wkoncu z niego wyjdzie).



Mieli przecież już wszystko jak na tacy wystarczyło dać lepszą grafę to się rzucili na Warhammera i 2 frakcje :P, imo zarobili by więcej na sprawdzonych rozwiązaniach nich wymyślaniu koła od nowa.

@Up też ci mówię że jakby grafę zmienili to by było cacy :p


No, bo ktoś tam wpadł na pomysł, że kopiowanie rozwiązań z WoWa to doskonały pomysł na gre ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 11:53 
Cytuj  
Weź nawet sytuację z GW2 ( które nadal mi się podoba żeby nie było :P ) zmienili system zdobywania skilli i zabrali łączenie klas co było zajebiste w jedynce, kombinowanie z własnymi builidami ect.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 12:10 
Cytuj  
No. Ale oni te błędy jeszcze moga naprawić, WAR był tak inny od DAoC, że dla niego to już nie było żadnej nadzieji ;/.
Btw. Łączenie klas zabrali, ale dali każdej klasie unikalne mechaniki. Dunno które jest lepsze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 12:11 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Arcanum jest fajne, ale przydałby sie jakiś high-res mod. Jak kiedyś to włączyłem, to taka pixeloza mnie z monitora zaatakowała, że ledwie mogłem własną postać zobaczyć na tle mapy ;/

http://terra-arcanum.com/drog/dest/highres.html nie ma za co ;d

Ogólnie na tej stronie jest dużo rzeczy, chyba też jakiś must-have fan patch, który usuwa bugi, itd

Jak wspominałem jeszcze nie testowałem na żywo, jak mi nic nie przeszkodzi to dzisiaj późnym popołudniem-wieczorem zainstaluje to wszystko i się podzielę efektami.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 12:37 
Cytuj  
Missowanie strzalow, bo nie ma 100% to nic dziwnego. W pierwszym xcomie zolnierze potrafili strzelac sobie pod stopy, zeby tylko nie trafic sectoida 3 pola dalej. Tak bylo zawsze.
To co mnie drazni, to fakt ze jak zmissuje jednego, ale trafie w tego obok, to nie zalicza obrazen, co jest totalnym debilizmem.

W Xcoma gralem od dziecka, i zjadlem na tej grze zeby. Nowy xcom jest.. grywalny. Mam problem z kilkoma rzeczami:
- Jak ufo pojawi sie w USA, to nie mozna wyslac statku z europy zeby go scigal.
- Cala czesc dotyczaca przechwytywania statkow wroga zostala praktycznie usunieta z gry, splycona tak, ze az boli.
- Nie ma zajebistej, strasznej muzyczki na misjach. Nie ma zajebistej muzyczki przy przechwytywaniu statkow. (helouuuuu https://www.youtube.com/watch?v=WOdRt_c8nfY )
- Nie ma zajebistej muzyki w geoscape (https://www.youtube.com/watch?v=bub5wdT ... 676345CD41)
- Geoscape potrafi sie zbugowac tak, ze juz nie da sie nim nigdy ruszyc (zostaje nawet w sejwach)
- Przy budowaniu przedmiotow, nie ma ograniczen sily roboczej. Najwyrazniej inzynierowie potrafia budowac satelity i statki jednoczesnie,w tym samym czasie skladajac karabiny..
- PACKI ALIENOW.
- PACKI ALIENOW.
- PACKI ALIENOW. Kurwa mac. 5 tur biegam po mapie, nie moge nikogo znalezc. Ide krok dalej. 2 packi alienow, ROZBIEGAJA SIE PO MAPIE W MOJEJ TURZE.
- Brak free aima. W oryginale mozna bylo strzelic w sciane i sobie wejsc. Tutaj ni chuja, mozna strzelac tylko w alienow, tylko jak sie ich widzi.
- Gra sie nie pauzuje jak zobacze aliena. Tym sposobem mozna wbiec w srodek kilku packow. Trzeba grac tak, zeby brac to pod uwage.
- Spierdolona kamera. Kursor myszki i szescienny kursor na mapie potrafia sie zupelnie rozjechac. Flickering miedzy pietrami. Spierdolony free aim granatem/rakieta (czemu nie da sie oddalic widoku).
- System zasobow oparty o elerium i alloys, ktore sa tylko z UFO. A jak jedno ufo przyleci w miesiacu to wystarczy. Mam 7 satelitow i ufo sa wykrywane tak samo czesto jak przy jednej. Przechwytywanie bylo fajnym elementem gry w xcomie, trzeba bylo wiedziec co atakowac najpierw, bo w jednym czasie potrafilo wyskoczyc ich 5 w roznych miejscach na swiecie.
- Brak inventory i TU. Jak zginie mi support, to juz nie podniose apteczki.
- Skonczona ilosc ladunkow w apteczkach. Ostatnio padl mi zolnierz, ktory mial 25 misji na karku. Nie moglem go wskrzesic, bo wczesniej kogos leczylem.

Oczywiscie pierwsze ufo tez mialo swoje problemy. Trzeba bylo miec kilka baz, w bazach mysliwce i oddzial zeby bronil przed atakiem ufo, etc. Przejscie do jednej bazy i braku atakow jest spoko, bo te ataki byly malo ciekawe. Wyeliminowanie praktycznie zupelnie komponentu przechwytywania jest karygodnym bledem.

Ogolnie gra sie spoko, ale brakuje tej grze kilku elementow, a te niedorobki techniczne pozostawiaja gorzki niesmak.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 12:45 
Cytuj  
Pare rzeczy, ktore wymieniles mozna bedzie poprawic modami (np. przechwytywanie UFO w grze jest, ale jest wylaczone), pare rzeczy wynika z silnika gry (free aim), pare to po prostu dziwne decyzje devsow, a inne to wplyw konsoli :( Z tego co na razie pogralem to ja mam wniosek nastepujacy: przejde pewnie te gre raz, gora dwa razy i pojdzie Uninstall na Steamie :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 12:51 
Cytuj  
Cytuj:
pare rzeczy wynika z silnika gry (free aim)


Uzasadnij.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 12:52 
Cytuj  
Dużo fajniej by było, gdyby satelity monitorowały tylko UFO, a czy chcemy przechwytywać to nasz wybór w dowolnej chwili. To samo z debilnym wyborem 1 z 3 stref porwań. Jeden statek, jedna załoga, ni chuja nie da rady być w dwóch miejscach na raz. Powinna być możliwość automatycznego rozgrywania całej misji bez wchodzenia na mapę. W jakichś misjach easy można by wysyłać team rookie. Mapki bardzo mało zróżnicowane. Zero klimatu lokalnego, obojętne czy jesteś w afryce czy w USA. Więcej typów misji by się przydało.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 13:02 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
pare rzeczy wynika z silnika gry (free aim)


Uzasadnij.


EDIT. Zly adres dalem, tutaj gada o tym Salomon: http://uk.pc.gamespy.com/pc/xcom-enemy- ... 273p1.html

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 13:09 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Missowanie strzalow, bo nie ma 100% to nic dziwnego. W pierwszym xcomie zolnierze potrafili strzelac sobie pod stopy, zeby tylko nie trafic sectoida 3 pola dalej. Tak bylo zawsze.

Bardziej mi chodziło o stosunek trafień do niecelnych strzałów czy z grubsza pokrywa się z procentami, a nie o to czy w ogóle idiotycznie pudłuje z bliska i czy strzela sobie pod nogi czy 5 metrów w prawo od aliena stojącego 3 metry na wprost od żołnierza.

Cytuj:
Oczywiscie pierwsze ufo tez mialo swoje problemy. Trzeba bylo miec kilka baz, w bazach mysliwce i oddzial zeby bronil przed atakiem ufo, etc. Przejscie do jednej bazy i braku atakow jest spoko, bo te ataki byly malo ciekawe.

Hy? Jedna z najlepszych rzeczy w UFO. Dylematy i decyzje ilu zostawić zołnierzy w bazie, czy wysłać ich na ufo czy zostawić w bazie na wypadek ataku. Inwestowanie w obrone czy research, itd
Poza tym jedna baza = weak.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 paź 2012, 13:18 
Cytuj  
Mój snajper ma 105 celności, na trafienie od 95-100% i nie raz misował mając 100%(w sumie to nie wiem po co go ciągam, najlepszy team to 5 grenadierów + 1 wsparcie z apteczką). Z trybu strażniczego może 5% było trafieniem (cały skład).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.