mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 109  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 12:42 
Cytuj  
mogliby dodać w tym nexusie wishlist


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 13:37 
Cytuj  
Mod Organizer 100 razy lepszy od nexusa i tez sam sciaga

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 13:38 
Cytuj  
a czemu lepszy?
i czy wykrywa zainstalowane mody?
odpalilem go po nexusie i jakos nie wyglada za dobrze.


Ostatnio edytowano 25 lis 2012, 13:41 przez Mendol, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 13:41 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
A jeszcze jedno pytanko, czy można zainstalować te mody tylko na podstawkę?


Mam nadzieje bo wlasnie zbieram sie do kupienia, a nie chce dokupowywac jakichs lipnych DLC ...

T.


_________________
Templair_@PSN

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 13:46 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a czemu lepszy?
i czy wykrywa zainstalowane mody?
odpalilem go po nexusie i jakos nie wyglada za dobrze.

Nie wykrywa zainstalowanych.
Lepszy bo:
1. kazdy mod instaluje sie w osobnym folderze - nic nie instaluje sie w folderze skyrima - nie ma potem smieci tam
2. jednym klikiem aktywujesz/dezaktywujesz moda
3. przenosisz kolejnosc modow (plikow) jak chcesz - nie chodzi o esp/esm
w nexusie mody sie nadpisuja i jak przypadkiem cos nadpiszesz to potem muszisz reinstalowac

Templair napisał(a):
lamoon napisał(a):
A jeszcze jedno pytanko, czy można zainstalować te mody tylko na podstawkę?


Mam nadzieje bo wlasnie zbieram sie do kupienia, a nie chce dokupowywac jakichs lipnych DLC ...

T.

Graficzne tak. A wszelkie rebalance nie zawsze maja opcje podstawki lub maja tylko jakas starsza swoja wersje do niej. Ale Dawnguarda mozna wgrac pirackiego na wersje steama

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 13:49 
Cytuj  
tylko wlasnie podstawowy problem, ze trzeba by wszystko robic od nowa :)
w nexusie tez sie dosc latwo aktywuje.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 13:56 
Cytuj  
Ale jak chcesz dorzucic jakiegos moda w srodek innych ktore wczesniej sie troche ponadpisywaly to jest problem, albo wyrzucic ktoregos z takich.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 14:07 
Cytuj  
no przy tej ilosci, z ktorej ty korzystasz to pewnie i racja :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 14:15 
Cytuj  
Tylko z tego: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11 jest już sto kilkadziesiąt

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 14:23 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
Tylko z tego: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11 jest już sto kilkadziesiąt


Nice. Cos jak STALKER Complete. Jeszcze jedno pytanie natury niemodowej. Jak wyglada sprawa skalowania swiata pod lvl gracza? Nadal mozna wejsc na bylejakim lvlu do dunga na koncu swiata i spuscic wszystkim lomot czy im dalej tym wiekszy lvl trzeba miec? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 14:40 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Drusek napisał(a):
Tylko z tego: http://skyrim.nexusmods.com/mods/11 jest już sto kilkadziesiąt


Nice. Cos jak STALKER Complete. Jeszcze jedno pytanie natury niemodowej. Jak wyglada sprawa skalowania swiata pod lvl gracza? Nadal mozna wejsc na bylejakim lvlu do dunga na koncu swiata i spuscic wszystkim lomot czy im dalej tym wiekszy lvl trzeba miec? ...

T.


Skyrim Redone, masz tam opis.
W skrócie, im dalej tym trzeba mieć wyższy lvl, a konkretni przeciwnicy skalują się w danym zakresie.

Mnie to ani trochę nie pasuje, scaling jest zależy od lvl'a, ale co jeżeli mam lock, pickpocket, speech, kowalstwo i alchemie? sztucznie podnosi lvl przeciwników a potem trzeba 10 min machać mieczem żeby go zabić.

Wolę już Requiem zamiast skyrim redone - podobna paczka, ale w stylu starych rpg. Tam kompletnie nie ma skalowania przeciwników, suwak trudności nie działa. Są po prostu łatwiejsi i trudniejsi przeciwnicy. Inna sprawa że w pewnym momencie może być za łatwo..

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 14:59 
Cytuj  
Problem z levelowaniem postaci przez skille jak pickpocket czy crafting rozwiazuje Skyrim -Community- Uncapper - ustawiasz jako exp za eskile 0 i postac nie leveluje przez nie. Duzo innych rzeczy idzie tez tam ustawic odnosnie expa/skilli/perków. Ja mam ustawione na crafting i pickpocket 0, na sneak 0,5 ale za to perki 2 na level bo inaczej brakuje ich. Poza tym szybkość craftingi na x5 bo żadna frajda podnosić to kolejny raz kolejną postacią...


Ostatnio edytowano 25 lis 2012, 15:01 przez Drusek, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:00 
Cytuj  
Drusek przy tylu modach czym robisz 'load order'? Recznie czy jakims toolsem? I ogolnie to ile rzeczy jest potrzebne zeby to ogarnac (taka ilosc)? Pamietam ze do morka i obka to trzeba bylo troche stuffu instalowac (Script Extendery, itd..).


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:02 
Cytuj  
BOSS używam
edit: script extender też, wszystko też współgra z mod organizerem
edit2: takze te 3 rzeczy trza zainstalowac i tyle


Ostatnio edytowano 25 lis 2012, 15:05 przez Drusek, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:04 
Cytuj  
aaa stary, dobry BOSS.

OK Thx. :)

Wypadlem troche z tematu modowania TESow. Trza bedzie kiedys przysiasc i zrobic ultimate paczuszke do Skyrim (do Morka mialem ponad 150).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:08 
Cytuj  
Ja dorzucam mody tylko poprawiające grafikę / usuwające bugi z weapons~armors etc.
Na pewno nie będę dorzucał modów zmieniających gameplay (skille etc.).
Do powyższego nexus wystarcza.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:14 
Cytuj  
A i ten mod można powiedzieć jest "konieczny" ;) : http://skyrim.nexusmods.com/mods/1875

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:19 
Cytuj  
Drusek napisał(a):
A i ten mod można powiedzieć jest "konieczny" ;) : http://skyrim.nexusmods.com/mods/1875


Chce takiej grafiki jak na 2 screenie ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:20 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ja dorzucam mody tylko poprawiające grafikę / usuwające bugi z weapons~armors etc.
Na pewno nie będę dorzucał modów zmieniających gameplay (skille etc.).
Do powyższego nexus wystarcza.

Nie ? Przeciez bez zmiany gameplayu to imo Skyrim jest jeszcze bardziej prymitywny niż Oblivion -;-.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2012, 15:23 
Cytuj  
Następca Skyrim-a pewnie będzie jeszcze bardziej prymitywny i chamsko uproszczony. Sorry oczywiście nie prymitywny tylko 'accesible' i 'streamlined' :/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2174 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 109  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.