cypis napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
Random bardzo często jest obliczany według jakiegoś wzoru. W komputerach random to algorytm generujący wartość z seeda, gdzie seed to najczęściej czas procesora (który ma w chuj dokładność i nie da się go przewidzieć w praktyce). Także random może działać wg patternu i High jak najbardziej mógł się spodziewać jakiegoś logicznego rozkładu.
Po co sie czepiac semantyki? Tak jak napisales, skoro algorytmu nie da sie przewidziec wiec jest losowy, tak?
Zreszta nie bardzo rozumiem o co jest wielkie halo. Valve po prostu przenosi tryb -ar z pierwszej doty i tyle.
Cypis napisał(a):
>random
>czy dobiera z sensem
nigdy sie nie zmieniaj pls
Napisałeś to tak jakby zrobił z siebie debila, a nie zrobił. Więc Ty się czepiasz. All random nie musi oznaczać, że każdy gracz dostaje herosa z głównej puli. Równie dobrze może być
Cytuj:
pool_types = [heroes_pull.hard_carries, heroes_pull.semi_carries, heroes_pull.supporters, heroes_pull.initators, heroes_pull.durables]
type = pool_types.pop(random(len(pool_types) - 1)
for team in match.teams:
for player in team:
player.set_hero(type.pop(random(len(type) - 1))
I wtedy każdy gracz losuje rolę w teamie a potem herosa z puli herosów dla tej roli. I tez można to nazwać all random a jednocześnie teamy mają większy sens.