mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 21:39 
Cytuj  
Ja dzisiaj bylem w media i saturnie we wroclawiu, wszedzie wyprzedane. Teraz ludzie zaczeli instalowac swieze pudelka i calosc znowu sie wyjebala. EA you so crazy.


_________________
Nestor#1522

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 08:22 
Cytuj  
Z tą kolekcjonerką jest jedna porażka. Takiego miasta nie da się "zająć" jeśli nie ma się dodatku o_O Czyli ktoś opuszcza region a ty jego pola nie możesz przejąć bo zawartość się nie zgadza...

Co do rozgrywki i miast. Budowałem ostatnio miasto turystyczne (0 przemysłu). Ciężko. Po 1 biedaki ciągle narzekają na brak pracy :/ Dodatkowo ilość turystów trudno było utrzymać na zadowalającym poziomie. Wydaje mi się, że to zależy od regionu, po prostu sąsiedzi mieli chyba za mało mieszkańców i wtedy mniej ludzi jest do odwiedzania... Tak czy siak u mnie trzeba co 2gi dzień robić imprezę masową na stadionach żeby przyciągnąć odwiedzających. Na początku tak nie było ale nagle "się coś zmieniło" i turyści sami już nie przyjeżdżają...

Wczoraj zacząłem budować miasto industrialne na dość nieciekawym terenie z wielkim wzniesieniem na środku. Masakryczne zyski są z hut. 3 huty postawiłem i mając... -20k/h prawie (podatki bardzo niskie, brak miejsca na jakiekolwiek strefy bo wszędzie góry) i tak ciągle kasa leci w górę (zgaduję że gdzieś około 20k/h jak nie więcej).

Najlepsze w hutach jest to że stop robi się z 1t węgla i 2t rudy. Jeśli więc węgiel jet po 5k i ruda po 5k a stop po 50k w sprzedaży to oznacza że nawet skupując surowce z rynku (nie mając własnych kopalń) powinno się ciągle na tym zarabiać o_O BOGACTWO!:d

Taki jeszcze protip. Jeśli jest tylko możliwość to sprzedawajcie surowce itp na rynek globalny. Cokolwiek tam jest od węgla po plastik z recyklingu. Z tego jest największa kasa no i im lepiej coś przetworzone tym większe zyski o wiele. Mi np w mieście wysoko rozwiniętym sprzedaż plastiku z recyklingu ratuje dupę;d


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 12:25 
Cytuj  
No moje jedno miasto dorobilo sie na procesorach, nie gram juz w tamtym regionie bo za duza stagnacja byla, ale 1 paczka procesorow (ktore robi sie z materialow z recyclingu) sprzedaje sie za ok. 67k

Podejrzewam ze idac dalej, robiac telewizory i co tam jeszcze mozna zyski sa wieksze

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 13:17 
Cytuj  
Gdzie gracie? Posmrodziłbym swoimi fabrykami na innych mmorpgowiczów :F


_________________
Duh, winning

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 13:27 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Taki jeszcze protip. Jeśli jest tylko możliwość to sprzedawajcie surowce itp na rynek globalny. Cokolwiek tam jest od węgla po plastik z recyklingu. Z tego jest największa kasa no i im lepiej coś przetworzone tym większe zyski o wiele. Mi np w mieście wysoko rozwiniętym sprzedaż plastiku z recyklingu ratuje dupę;d


No handel to banał w SimCity. Ja na jednej fabryce procesorów (3 linie montażowe chyba) i kopalni rudy (ale to jakieś 5% zysku z handlu) miesięcznie na czysto miałem 300k z handlu. Surowce z recyclingu, więc trzeba by odjąć koszty operacyjne. Mówię, to nie jest symulator zarządzania miastem tylko gra z targetem The Sims. Wszystko jest maksymalnie uproszczone.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 14:15 
Cytuj  
A jeszcze jeden protip: jak komuś brakuje wody to musi postawić oczyszczalnie a obok niej tą... no wiecie;) do pobierania wody. Podobno stawiając taki zestaw na terenie z wodą ma się nieskończoną jej ilość :D


Czy ktoś mi jest w stanie powiedzieć czy np nie mając ani rudy ani węgla (bo np się skończył) mogę kupować je na rynku i przerabiać sobie dalej czy ktoś w regionie musi te surowce wydobywać i mi sprzedawać? Właściwie to jak to jest z tą sprzedażą? To "komputer" skupuje to wszystko nie?;p

I jeszcze jedno, zauważyłem wczoraj że mimo braku połączenia kolejoego z miastem innym po 2giej stronie mapy (oboje mamy tory idące gdzieś poza region), miałem z nim połączenie kolejowe... czy drogi też tak działają? Czy może mi się coś pomyliło?


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 19:34 
Cytuj  
Grałem od popołudnia, piękne drapacze chmur pobudowałem i co? I mam 140 tys mieszkańców srających na potęgę a moje oczyszczalnie nie wyrabiają ;[ przy okazji wysypisko też się zapełniło - strajkują od dobrej godziny gry przez smród i syf ;F chyba będę musiał nowe założyć.


_________________
Duh, winning

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 19:55 
Cytuj  
Mi też sie miasto sypie przy tej liczbie mieszkancow, ale nie z powodow sciekowych, lecz dlatego, ze pobudowalem tym prostaka dobra sluzbe zdrowia i prewencje. Koszty tak mnie zzeraja, ze co 10 min bankrutuje. Na dodatek gdy sie podwyzszy podatki za bardzo to simy porzucaja swoje domy i trzeba manualnie je usuwac ;/

Mimo wszystko strasznie wciagajaca gra. Jak ktos chce to moze mnie dodac do friend list. Nigdy wczesniej nie mialem konta na origin i troche tak lyso ;p
ID: Ancient_Bacon


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 10:57 
Cytuj  
Jak macie duże miasta i inteligentne simy to zróbcie recykling. Materiały z recyklingu na handel i to wam może uratować gospodarkę.

Ja wczoraj pracowałem nad swoim miastem industrialnym (http://pl.twitch.tv/soushibo/b/376582017). -50k straty/h i jednocześnie z handlu jakieś +2mln/dzień; d Postawiłem nawet wielkie dzieło, wybrałem ten taki wielki wieżowiec, akrocośtam. Teraz mając huty i fabryki sprzętu będę go sam składał do kupy :)

Niestety jak można zobaczyć na filmie, teren masakryczny do rozbudowy czegokolwiek :/

BTW, miałem 110k miezkańców, postawiłem kilka parków i momentalnie spadło do 60k: D Wydaje mi się, że do zbudowania miasta z dużą liczbą simów niezbędna jest klasa niezamożna w dużej ilości.

Na reddicie pojawiają się często dobre protipy: http://www.reddit.com/r/SimCity/


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 12:18 
Cytuj  
Zauwazylem też, że jak wybuduje sie wydzial finansowy w jednej grze to opcja podwyzszania podatkow ze wzgledu na zamoznosc pozostaje w innych grach. Bardzo też opłaca sie wybudowac Teatr Globe. Kosztuje z tego co pamietam 50 tys. Mozna tam wystawiać sztukę raz na 24 h za 6 tys .i zgarniac za to 42 tys. po spektaklu. Tylko nie wiem czy to nie jest z dodatku brytyjskiego.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 12:33 
Cytuj  
Adhoc napisał(a):
Zauwazylem też, że jak wybuduje sie wydzial finansowy w jednej grze to opcja podwyzszania podatkow ze wzgledu na zamoznosc pozostaje w innych grach. Bardzo też opłaca sie wybudowac Teatr Globe. Kosztuje z tego co pamietam 50 tys. Mozna tam wystawiać sztukę raz na 24 h za 6 tys .i zgarniac za to 42 tys. po spektaklu. Tylko nie wiem czy to nie jest z dodatku brytyjskiego.


Teatr nie jest z dodatku bo go mam a edycje mam dla biedaków;d

Co do wydziału finansowego to tutaj jesteś w błędzie. Funkcje z ratusza działają na cały region. Pewnie ktoś z twoich sąsiadów wybudował ratusz z finansami i dlatego tą opcję miałeś dostępną :)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 13:05 
Cytuj  
A to pewnie :D


_________________
PSN_id: Adhoc8810

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 08:43 
Cytuj  
Zbudowałem wczoraj własnymi siłami Arcologię. Ten taki wielki budynek pomiędzy miastami który daje mieszkańców/kupujących i studentów. Nie wiem do końca jak on działa ale co zauważyłem:

- ma jakies 8 czy 10 (nie pamiętam teraz) lvl populacji które rosną nie wiadomo czemu a w efekcie dają więcej tych bonusów
- ci wszyscy "bonusowi" dojeżdżają do naszego miasta:D powoduje to mega korki na wjeździe, ostatnio korek miał długość od miasta aż po arkologię prawie o_O
- nie zauważyłem wcale zwiększenia ilości studentów, dalej nie mogę na univerku uzbierać 3000 żeby lvl podnieść:/

- ogólnie zajebiście się to prezentuje;)


_________________
Obrazek

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 09:56 
Cytuj  
Dla mnie głównym problemem przy mieście z ~250k populacji jest... woda. Cholerne pompy się wyczerpują, muszę burzyć wieżowce na nowe itd. W końcu specjalnie założyłem drugie miasto, które ma znacznie większe zasoby i będzie dostawcą (region dopiero się rozkręca i nie bardzo jest od kogo brać).

Drugim potencjalnym "issue" są skoki populacji o 20k w górę lub w dół, które kompletnie nie wiem od czego zależą.

Ale nadal nie wiem jak można mieć problem z kasą, i to nawet bez wielkiego przemysłu czy kasyn.


_________________
Altaya | BF4

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 10:46 
Cytuj  
1. wyburzenie jednego budynku dużego mieszkalnego dla niezamożnych to -5,6k chyba mieszkańców, może jakieś drogi burzyłeś?;p

2. Wodę robi się tak: budujesz oczyszczalnie ścieków i "przyklejasz do niej plecami" stacje do pobierania wody (oczywiście z filtrami). W taki sposób nigdy woda nie wysycha:)

Co do kasy to ja mam przemysł wielki i aktualnie np -75k/h :D I zarabiam ;) Nabudowałem szpitali, policji i straży dla wszystkich dookoła;)

Jeszcze jedno, elektrownie atomowe budujcie tylko w narożach mapy :D W przypadku wybuchu mniejsze skażenie;) Mi jebła jedna i mam 1/2 mapy skażoną, zadowolenie mieszkańców na 93% a pół miasta z rakiem leci codziennie do lekarza:D


_________________
Obrazek

***

Posty: 695
Dołączył(a): 18.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 11:18 
Cytuj  
Właśnie nie chcę stosować exploita z oczyszczalnią, bo jak zrobią fix to można się mocno zdziwić.
(a z tego co wiem to jest to bug w grze, który będzie poprawiony)


_________________
Altaya | BF4

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 11:24 
Cytuj  
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=523158

lol

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 14:17 
Cytuj  
Obrazek
xD


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 14:34 
Cytuj  
Wyciekł kod UI: http://www.reddit.com/r/SimCity/comment ... es/c8uqv8v
Kod:
simcity.GetFudgedPopulation = function (a) {
a = "undefined" !== typeof a ? a : simcity.gGlobalUIHandler.mLastPopulation;
if (500 >= a)
return a;
if (40845 < a)
return Math.floor(8.25 * a);
a = Math.pow(a - 500, 1.2) + 500;
return Math.floor(a)
};

(Fudged = fałszywy)
czyli jedynie do 500 mieszkańców wyświetlana liczba jest prawidłowa
:lol:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 mar 2013, 14:50 
Cytuj  
Masakra, a chcialem sobie przypomniec stare czasy. Przerazilem sie tego online i paru rozwiązan.
Dobrze ze poczekalem.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 225 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.