mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 92
Dołączył(a): 17.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 20:29 
 
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... sing-model

Koniec LucasArts.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 20:30 
 
Za mało myszki miki było i zrobili rage-cancel.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2013, 20:55 
 
Nowa gra tworcow Homeworld:
Hardware
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... gylViCFHAs
trailer bardzo ok (w stylu intra do H1), ale sama gra zapowiada sie dyskusyjnie: spolecznosciowa strategia F2P z mikroplatnosciami.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 16:10 
 
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =136433118
Jrpg pełna gębą, jak możecie oddajcie głos!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 16:50 
 
warhameron napisał(a):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=136433118
Jrpg pełna gębą, jak możecie oddajcie głos!


Hell fucking yeah. Szkoda, ze Ghostlight musi to przez Steama wydawac. Imho powinni uderzyc w kierunku GOGa. No nic, czekamy kiedy wyjdzie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 17:13 
 
Manga titties. Gameplay wyglada jak jakis FF Tactics czy inny szit. Nawet nie ma LoS i budynkow zeby sie chowac. Nigdy nie rozumialem tego typu gier. Pierwszy xcom skrzywil mi psyche :)


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 17:24 
 
dzis skonczylem najnowszego xcoma. normal ironman. pol roku ta gra u mnie leżała.
gra jest rewelacyjna ale ma mnóstwo niedorobek. gdyby kolejne dlc poprawilo kilka rzeczy jak wspomniane spawny bylaby gra na długo.
jutro zaczynam classic ale chyba nie ironman.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 17:27 
 
Ja czekam na aktualizacje tego moda: http://xcom.nexusmods.com/mods/79 Poprawia w chuj rzeczy, ktore mnie strasznie wkurwialy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 17:29 
 
Nestor napisał(a):
jak jakis FF Tactics czy inny szit.


I w tym momencie mozesz przestac sie wypowiadac w temacie tego typu gier :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 17:46 
 
Deshroom napisał(a):
dzis skonczylem najnowszego xcoma. normal ironman. pol roku ta gra u mnie leżała.
gra jest rewelacyjna ale ma mnóstwo niedorobek. gdyby kolejne dlc poprawilo kilka rzeczy jak wspomniane spawny bylaby gra na długo.
jutro zaczynam classic ale chyba nie ironman.


http://xcom.nexusmods.com/mods/98/

Zagraj z tym modem, na normalu(lub easy) jest uber hardcore (taka powinna być ta gra, ale emo zjeby by się szybko zniechęciły)

http://xcom.nexusmods.com/mods/50/ Ten klimatyczny, ale nie mogę zmusić aby u mnie działał.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:20 
 
http://www.moddb.com/company/jedi-knigh ... e-released

Source do Jedi Academy został upubliczniony, ciekawe za ile można się spodziewać wersji freeware.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:22 
 
Sam kod, czy art assety też? Nie piszę wyraźnie :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:24 
 
including SP, MP, Engine, Tools, everything.

Everything.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:28 
 
lol ślepne ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:33 
 
Nie ma assetow. Jest tylko kod.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:55 
 
A "SP" to co to jest jak nie assety ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 18:58 
 
Yup, modderzy beda musieli sami poskaldac to w calosc :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 19:20 
 
Dana napisał(a):
A "SP" to co to jest jak nie assety ?

Single Player.
Gwoli scislosci SP i MP w JA to były osobne binarki, dlatego, zastosowali takie rozroznienie.

edit:
Pozatym niechce nic mowic ale na moddb w tym newsie jest wielgachny baner FULL SOURCE CODE. A nie FULL GAME WITH SOURCE CODE ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 19:44 
 
http://www.kotaku.com.au/2013/04/in-tri ... knight-ii/

There is no official support for the source code and, according to Raven, it’ll most likely take some work to get it running with retail assets, but that’s for the modders to figure out!

W sumie mozna to interpretowac na pare sposobow ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2013, 20:08 
 
Tu nie ma co interpetować. Jak masz JA, do mozna kod przystosować do działania z oryginalnymi assetami. Ale samych assetow paczce z kodem(!!!) nie ma.

Nie mniej żadnej freeware wersji nie bedzie z oryginalnymi assetami, bo zeby je miec trzeba kupic gre. Co z innego w własnymi.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.