yabaddi napisał(a):
25 lipca ma być premiera Shadowrun Returns. Zastanawiam się czy tego nie kupić. Lubię turówki, rzut izometryczny i ten styl graficzny mi odpowiada ale.. gdzieś wyczytałem, że w przeciwieństwie do np Fallouta 1,2 nie ma w tej grze lootu pokonanych przeciwników - może ktoś mi to wyjaśnić o co konkretnie w tym biega? Przyznam, że loot w RPG jest dla mnie dość istotny i jeśli w tej grze awans gear'u sprowadza się do nagród za misje to raczej mnie to nie urządza. Aaa, ktoś też gdzieś napisał, że nie ma tu też save'ów?
Nie ma save ów, sa check pointy (od nich wgrywasz progress w danej misji). Nie ma loota z ciał i ciała znikają. To dotyczy 3 kampanii, które są zrobione przez HBS.
Od czerwca beta i edytor jest dostępny dla tych co wybulili 100-150$+ na kicku. Paru zdolnych moderów już wyczaiło jak zrobić w misjach/kampaniach co by zabici przeciwnicy nie znikali i był w nich loot (nawet random)>filmik instruktażowy
http://www.youtube.com/watch?v=lSKVLzVLYXs. Co do save ów to też bym się nie zdziwił jesli je moderzy wprowadzą. Spore szanse ,że w dniu premiery będą dostępne misje/kampanie zrobione przez fanów (lub przerobione te od HBS).
Teoretycznie z SR da się zrobić Fallouta 1 czy 2 or ufo/xcom (dzięki edytorowi). HBS poszedł trochę na łatwiznę i zrobił grę do robienia gier:D Prawdziwy content to dopiero zapowiedziany dlc Berlin. Cała reszta jeśli będzie to od społeczności (a fanów jest całkiem sporo).
Te instruktaże są z przed miesiąca (od tego czasu nie wstawił nic nowego, więc pewnie tworzy jakiegoś moda/kampanię)
http://www.youtube.com/user/ColMcDougal/videos