TobiAlex napisał(a):
Wydaje mi się, że w takich kosmicznych grach jest o wiele łatwiej zaprogramować "AI" niż powiedzmy w takim fantasy - tam odpada np. obsługa animacji - bo niby, co w strzelającym statku ma być animowane, ruch lufy i ew. dopalacz? Do tego odpada "melee, bo nawet na bliską odległość statki się "tylko" ostrzeliwują. Ja w EVE dużo nie pograłem, zrobiłem kilka misji u agentów i jedyne "AI", które widziałem, to takie, które tu opisałem.
Poziom komplikacji, przy postaci i przy statku kosmicznym jest podobny. Powiem wiecej. Obsługa pojazdow jest bardziej skomplikowana, ze wzgledu na duzo, duzo wieksza ilosc ruchomych elementow. No chyba, ze mowisz o takich pojazadch w ktorych ilosc elementow ruchomych jest rowna zeru.
W przypadku postaci, mamy tylko ID animacji i ewntualnie attachments... które sie same symuluja.