Bo może trzeba trafiać i pizgac po lbie najlepiej?
Nie wiem na normalu w bf ludziki szybko schodzą. I w ogole co to za dyskusja, caly BF jest dla casuali i noobow i to nic zlego. Tu chodzi o uogólnianie, a nei ze cos jest pro. Ile razy się nasluchalem w CoD normal, jak to trzeba wypierdolic 3 magazynki itp... gowno prawda.
W grach gdzie latwo się strzela i kula leci okladnie tam gdzie wskazujemy celownikiem, zmniejszenei ilości hp / zwiększenie dmg to lekki absurd.
A w armie jakbys wypierdolil z full auto do kogos to pewnie 95% magazynku bys nie trafil.
Grajcie w co kto lubi, ale pierdolenie o dynamice w tych grach to bullshit. A obruszam się tylko dlatego, ze mialbyc to temat tylko o fast paced. A mendol im więcej gadasz pokazuje jak się nei znasz.
A CSGO chuja grales, bo nei ogarniasz. CS jest szybszy od CoDa. Dla twej informacji.
Cytuj:
(nie mowie o skakaniu po scianach i napierdalaniu rakiet w powietrze bo to chuj a nie dynamika).
Pewnie, ze dynamika. To czysta esencja fpsow. Wszystko dzieje się szybko. Liczy się movement, nieziemski aim, timing. Dlatego fpsy nei powinny takie fpsy nie mogą być realistyczne.