mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 295  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 09:53 
Cytuj  
Ee blysk lunety mnie znow bardziej denerwowal/denerwuje


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 09:56 
Cytuj  
Błysk lunety był bardziej naturalny plus trzeba było wypatrywać. W przypadku tracerów to takie nieco easy mode IMHO.
Z drugiej strony za dużo nie pograłem w tą betę więc może się przyzwyczaję, na chwilę obecną wolę jednak rozwiązanie z BF3.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:20 
Cytuj  
A jak tam latarki? ;]


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:20 
Cytuj  
Nie ma w becie?:0


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:23 
Cytuj  
Pytam bo nie wiem, bo nei gralem :)


_________________
.

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:25 
Cytuj  
Są.
2 literowy post chujowo wygląda, to dopisze jeszcze, że strasznie wkurwiają mnie kontry przy koszeniu typa. 3 sekundowe okienko to trochę za dużo.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:33 
Cytuj  
Jeszcze nie widzialem nikogo z latarka:)


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:46 
Cytuj  
kontry?

o latarki pytałem bo imo to było dość drazniace.


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 10:50 
Cytuj  
Kontrowac sie da jak ktos na nas leci z nozem z przodu, tak mi sie wydaje


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 11:23 
Cytuj  
no wkurzające i chyba się nie da skontrować kontry - innymi słowy jak ktoś ogarnia to atakując go nożem od przodu popełniamy samobójstwo...

**

Posty: 261
Dołączył(a): 21.02.2010
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 12:02 
Cytuj  
Dlatego albo dać możliwość kontrowania kontry albo skrócić te okienko o połowę.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 12:03 
Cytuj  
Kontra kontry skontrowana i się robi walka na noże a nie "szczelanka" ;-)


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 12:32 
Cytuj  
Mortal Kombat sie z tego zrobi


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 13:51 
Cytuj  
latarki sa bardziej op niz w przypadku bf3 ;) takie mam wrazenie


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

**

Posty: 224
Dołączył(a): 12.05.2009
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 14:19 
Cytuj  
Popykałem wszystkimi klasami i jak na razie to inżynier wygląda najsłabiej w tej becie.
Recon jak dla mnie jest przegięty bo oprócz urządzenia namierzającego posiada ładunki c4.
Granie żołnierzem wsparcia i napierdalanie z broni maszynowej - czuć moc. Poza tym posiada wyrzutnik granatów przeciwpancernych z noktowizorem.
Assaultem gra się średnio. Niczym się nie wyróżnia.
Engineer ma chyba najsłabszą główną broń na samym początku. Trudno cokolwiek ustrzelić tą wiatróweczką. Jedno jest dobre, że jeśli recon namierza pojazd latający bądź naziemny to rakieta wystrzelona z rpg działa jak rakieta wystrzelona ze stingera.

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 15:29 
Cytuj  
Crash co 5-10min...

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 15:32 
Cytuj  
Do kiedy ta open beta trwa?

**

Posty: 224
Dołączył(a): 12.05.2009
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 15:51 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Crash co 5-10min...

Może uda się coś znaleźć: http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/ ... tlefield-4

sula napisał(a):
Do kiedy ta open beta trwa?

Do 10-tego

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 19:30 
Cytuj  
Jakoś kulawo się steruje heli a głównie o to + jety mi chodzi w bf, w 3-ce 90% czasu na tym spędziłem z kumplem. ;> No i wydajność, niby te 30-40 fps mam, ale jak na tak dynamicznego fps to nie można mówić o komforcie. To samo a nawet więcej w tej chwili jest w bf3 także za kasę, którą sobie życzą za 4-kę to na pewno day1 tego nie kupię, może kiedyś przy okazji, parcie zerowe.


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 paź 2013, 19:37 
Cytuj  
Jakoś postępu graficznego nie widzę ;/
To wygląda jak map pack + skin pack to do 3 :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5881 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 295  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.