sula napisał(a):
Cały myk polega na tym, że SOE chcę to zrobić taniej. Płacić tyle samo lub nawet podobnie, co np. teraz w USA? Cała zabawa i inwestycja w to traciła by sens dla SOE.
W każdym razie - nie mam zamiaru się kłócić i przyjmuje możliwość, że Ty będziesz miał więcej racji. Bardziej się orientujesz w tworzeniu assetów, modellingu, itd niż ja. No, ale jak będzie się okaże po prostu w praniu.
edit: dwa pytanka
1. można wrzucać własne modele zrobione w jakimś zewnętrznym programie do modellingu do EQL?
2. Jest już dostępna EULA na jakiej zasadzie są traktowane zarówno kreacje stworzone w EQL (np. zamek zrobiony klockami od SOE) jak i zaimportowane modele i/lub tekstury jeżeli można własne wrzucać?
1. Do EQL narazie nie mozna. Ale raczej nie odetna sobie potencjalnego zrodla dochodu.
Taniej != lepiej. Wystarczy spojrzec na DoTA2 zeby zobaczyc jak zawrotne ceny potrafia osiagac niektore itemy.
Osobiscie przypuszczam, ze ceny bedą osyclować od 2$ (za najprostsze assety), do 80$ za najbardziej rozbudowane template.
Jestem pewny, ze na poczatku ceny pojda na ryj, ale ludzie ktorzy beda zanizac ceny szybko sie wykrusza, bo zdadza sobie sprawe, ze za minmalna stawke, nawet jakbys mieszkal w chinach to nie przezyjesz, a ilosc pracy jaka trzeba wlozyc w to zeby przygotowac cos naprawde fajnego, nawet skladajac z lego jest zbyt duza.
Zdadza sobie sprawe, ze tych rzeczy nie sprzedaje sie w tak churtowych ilosciach, jak np. proste propsy, a wykonanie ich to luzem pewnie z 20-40h i jak chce sie przezyc ze sprzedawania tego to trzeba miec rozsadne ceny.
Z reszta chocby najbardziej utalentowana, nie bedzie miala czasu, zeby sie tym profejsonalnie bawic.