mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 26 sie 2013, 08:54 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Sorry, za ignorancje ale niewiele wiem o tym landmark. Na papierze brzmi zajebiscie, z tego co piszesz. Masz jakies zrodla gdzie cos więcej jest napisane? Bo tak trochę nie znalazłem wiele. Zrazila mnie grafa z początku, ale teraz to co innego. To ten landmark mnie bardziej interesuje, ale proceduralne dungeony brzmia niezle.

A jakos obie gry będą na siebie wplywac?


Odpowiedzi znajdziesz tutaj:

http://babagra.pl/category/eqn-landmark/

Oficjalny polski fansite (żródło: https://www.everquestnext.com/news/cele ... t-fansites):

http://everquestnext.pl/?s=landmark

**
Avatar użytkownika

Posty: 470
Dołączył(a): 9.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2013, 12:13 
Cytuj  
po obejrzeniu filmikow i poczytaniu o next, landmark -jesli to nie wypali to strace nadzieje, ze cokolwiek wypali.


_________________
forfiter

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 08:03 
Cytuj  
http://www.twitch.tv/everquestnext/c/3239129
Best game ever. (Gameplay zaczyna sie kolo 16 mintuty). Kupuje Founder packa ;<


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 10:57 
Cytuj  
:OOOO

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 12:23 
Cytuj  
Taki Wurm 5.0


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 18:40 
Cytuj  
Muli mi ten twitch strasznie cos, ale doszedłem do:

"Combat? Slightly after launch"

to co to? gre w budowanie domków wydają?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 18:47 
Cytuj  
Tak. Na razie wychodzi edytor, a nie pełne MMO.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 19:05 
Cytuj  
Można powiedzieć, że dwie odrębne gry.
Coś tam pieprzą, że najfajniejsze projekty z Landmark trafią do Nexta także wtf.
Mój COCK HOUSE pewnie nie wygra hihi :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 19:52 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Można powiedzieć, że dwie odrębne gry.
Coś tam pieprzą, że najfajniejsze projekty z Landmark trafią do Nexta także wtf.
Mój COCK HOUSE pewnie nie wygra hihi :<

Oh oni nie musza nic pieprzyc. Kazdy kto ma chociac pol mozgu, wie ze Landmark to zaowalowany sposob na outsourcing contentu do EQN.

A swoimi planami ktore ujawnili w tym Streamie, tylko to potwierdzili. Landmark da praktycznie pelny dostep do toolsow ktorych uzywaja (kreacja contentu, narzedzia do tworzenia AI).
Ciekawi mnie czy udostepnia tez mozliwosc pisania wlasnych skryptow, zeby tworzyc np. wlasne skile. Jak sandbox to pelna gębą.

Co ciekawsze rzeczy pewnie beda wykupowane przez SOE i wdrazane do gry.

Ja osobiscie widze Landmark jako poligon doswiadczalny do tego co wyladuje w EQN. Nikt nie ma jakis specjalnych oczekiwan ktore by go dotyczyly, wiec mozna tam ladowac co popadnie i badac jak dziala ;d.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 20:09 
Cytuj  
Nie mogę się nie zgodzić :)

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 20:09 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Oh oni nie musza nic pieprzyc. Kazdy kto ma chociac pol mozgu, wie ze Landmark to zaowalowany sposob na outsourcing contentu do EQN.


Chyba mądry kierunek, sądząc po tym co tworzą ludzie gdy tylko da im się narzędzia.

inside już sporo na ten temat tutaj napisał. Jest masa ludzi kreatywnych, którzy nie zajmują się tworzeniem czegokolwiek na co dzień z różnych powodów. Żeby zawodowo zajmować się np. level designem trzeba przejść pewną drogę. Mało kto potrafi korzystać z profesjonalnych narzędzi bez długich przygotowań i nauki ich obsługi, za to każdy gdy dostanie pudełko z LEGO lub plastelinę będzie potrafił zrobić coś mniej lub bardziej ciekawego :D. Zrobi to jeszcze chętniej jeżeli będzie miał świadomość tego, że więcej osób może z jego tworów później korzystać. Nie wspominając już o ewentualnym sprzedawaniu assetów co jest jeszcze większą motywacją

Game of Thrones w Minecraft:

Obrazek

Obrazek

Więcej:
http://www.forbes.com/sites/erikkain/20 ... eroscraft/

http://youtu.be/m3Sy9_A04_I

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 21:07 
Cytuj  
Tu nie chodzi o kreatywność. Kreatywności u profesjonalnych designerów nie brakuje. Chodzi przede wszystkim o koszty. Jęczenia o tym, że tworzenie gier, a szczególnie mmo jest z roku na rok coraz bardziej unsustainable, (czytaj. zyskowność spada, ROI się wydłuża co bije lub może bić bezpośrednio w managment) jest od dawna, a to jest odpowiedź na to.

Entuzjaści naprodukują całe masy contentu, który później będzie tylko trzeba zintegrować, a do tego wystarczy mniej developerów. Do tego gracze-entuzjaści zrobią to za dosłownie za prawie darmo i to z uśmiechem na ustach. W zasadzie jak SOE to dobrze rozegra to zamiast tylko wydać mniej, to zarobią na tym, że gracze im wyprodukują content do innej gry. Proste, a jednocześnie genialne z punktu widzenia korpo.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 21:33 
Cytuj  
sula, nie napisałem, że brakuje kreatywności u profesjonalistów. Mam tylko na myśli, że przygotowanie takich narzędzi jak Landmark umożliwi amatorom (z których jakaś część jest tak samo lub bardziej kreatywna od profesjonalistów) tworzenie contentu na wystarczającym poziomie. Zarówno pod względem jakości jak i ilości. Efektem będzie dokładnie to co napisałeś w dalszej części. Niby takie proste a jednak nikt tego chyba nie wykorzystał w dużej grze do tej pory.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 14 lis 2013, 21:44 
Cytuj  
Były i są gry bazujące na tworzeniu przez graczy contentu (rozumianego wąsko jako assety do gry). Np.Second Life jako podstawa, NWN jako jeden z main 'selling point', a wiele innych gier jako "wspomagacz" sprzedaży.
W przypadku tak dużego projektu tego nie było do tej pory, bo dopiero Minecraft pokazał jak zyskowne to może być jako podstawa modelu biznesowego, no i oczywiście conajmniej równie ważna kwestia monetyzacji. Dostęp ludzi do mikroplatności i tego, że zachodnie społeczeństwo się do nich w grach przyzwyczaiło.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2013, 13:38 
Cytuj  
I Tutaj wspomnę o Wurmie , gdzie wszystkie miasta, drogi, porty,statki, kopalnie sa zrobione przez graczy


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2013, 13:47 
Cytuj  
sula napisał(a):
Były i są gry bazujące na tworzeniu przez graczy contentu (rozumianego wąsko jako assety do gry). Np.Second Life jako podstawa, NWN jako jeden z main 'selling point', a wiele innych gier jako "wspomagacz" sprzedaży.
W przypadku tak dużego projektu tego nie było do tej pory, bo dopiero Minecraft pokazał jak zyskowne to może być jako podstawa modelu biznesowego, no i oczywiście conajmniej równie ważna kwestia monetyzacji. Dostęp ludzi do mikroplatności i tego, że zachodnie społeczeństwo się do nich w grach przyzwyczaiło.

Ja tam nie wiem jak ty, ale gdybym ja spedzil nad modelem jakies 40h to tez bym go za darmo nie mial zamiaru oddawac.

Nuff said. Stawka godzinowa freelancera za zrobienie postaci w cywilizowanym kraju to okolo 250$. Mowimu tu oczwiscie o kims kto zna sie na swojej robocie.

Ja tam osobiscie nie widze Landmark jako gry. Dla mnie to platforma testowa, w ktorej gracze beda robic rozne dziwne rzeczy, SoE bedzie je wybierac i wprowadzac do EQN. Kazdy zarobi. Ciekawi mnie tylko jaki bedzie split. Czy tak jak Valve (30/70) czy cos bardziej rozsadnego w stylu (40/60 albo 50/50).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 15 lis 2013, 14:03 
Cytuj  
Też bym nie miał zamiaru. Tylko, że imo ceny proponowane przez SOE w Landmarku imho nie będą nigdzie blisko tych stawek. Choćby dlatego, że dostęp do tego będą mieli artyści z krajów "mało cywilizowanych", którzy zrobią to samo za wielokrotnie mniej niż freelancer z USA, UK, Niemiec czy nawet Korei. Nie mówiąc o uzdolnionych amatorach, nerdach, którzy pewne rzeczy zrobią jeszcze taniej + efekt konkurencji (to jeżeli by się SOE udało dużo osób przyciągnać).


Jeden kupujący, ograniczony popyt vs. potencjalnie nieograniczona ilość podaży w tym z krajów o niskich płacach.

Cały myk polega na tym, że SOE chcę to zrobić taniej. Płacić tyle samo lub nawet podobnie, co np. teraz w USA? Cała zabawa i inwestycja w to traciła by sens dla SOE.


W każdym razie - nie mam zamiaru się kłócić i przyjmuje możliwość, że Ty będziesz miał więcej racji. Bardziej się orientujesz w tworzeniu assetów, modellingu, itd niż ja. No, ale jak będzie się okaże po prostu w praniu.


edit: dwa pytanka

1. można wrzucać własne modele zrobione w jakimś zewnętrznym programie do modellingu do EQL?
2. Jest już dostępna EULA na jakiej zasadzie są traktowane zarówno kreacje stworzone w EQL (np. zamek zrobiony klockami od SOE) jak i zaimportowane modele i/lub tekstury jeżeli można własne wrzucać?

**

Posty: 230
Dołączył(a): 13.11.2007
Offline
PostNapisane: 15 lis 2013, 16:07 
Cytuj  
To będzie działało tak samo jak Player Studio, które też na pewno będzie w EQL i EQN, czyli własne obiekty też pewnie będzie można tworzyć.

Cytuj:
If a player-created item is selected for inclusion in the SOE Marketplace, SOE will share 40% of the net amount it receives from the sale of the item with the player that created the item.


Cytuj:
How can I get started making items?

For more information on how to get started in SOEs Player Studio program, visit https://player-studio.soe.com/how-to-submit.

Additionally, following is a list of useful third party art tools for helping to create in-game items:

3D Modeling:

Maya - http://www.autodesk.com/Maya
3ds Max - http://usa.autodesk.com/3ds-max/
Blender http://www.blender.org/
Wings3D - http://www.wings3d.com/
Modo - http://www.luxology.com/modo/

Texturing:

Photoshop - http://www.photoshop.com/
Paint.NET - http://www.getpaint.net/
GIMP - http://www.gimp.org/

Tutorials and Online Digital Communities:

http://www.polycount.com/forum
http://forums.cgsociety.org/
http://www.3dbuzz.com
http://3d-coat.com/forum/
http://www.cgfeedback.com/cgfeedback/
https://forums.station.sony.com/playerstudio/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2013, 17:34 
Cytuj  
sula napisał(a):

Cały myk polega na tym, że SOE chcę to zrobić taniej. Płacić tyle samo lub nawet podobnie, co np. teraz w USA? Cała zabawa i inwestycja w to traciła by sens dla SOE.


W każdym razie - nie mam zamiaru się kłócić i przyjmuje możliwość, że Ty będziesz miał więcej racji. Bardziej się orientujesz w tworzeniu assetów, modellingu, itd niż ja. No, ale jak będzie się okaże po prostu w praniu.


edit: dwa pytanka

1. można wrzucać własne modele zrobione w jakimś zewnętrznym programie do modellingu do EQL?
2. Jest już dostępna EULA na jakiej zasadzie są traktowane zarówno kreacje stworzone w EQL (np. zamek zrobiony klockami od SOE) jak i zaimportowane modele i/lub tekstury jeżeli można własne wrzucać?

1. Do EQL narazie nie mozna. Ale raczej nie odetna sobie potencjalnego zrodla dochodu.

Taniej != lepiej. Wystarczy spojrzec na DoTA2 zeby zobaczyc jak zawrotne ceny potrafia osiagac niektore itemy.

Osobiscie przypuszczam, ze ceny bedą osyclować od 2$ (za najprostsze assety), do 80$ za najbardziej rozbudowane template.
Jestem pewny, ze na poczatku ceny pojda na ryj, ale ludzie ktorzy beda zanizac ceny szybko sie wykrusza, bo zdadza sobie sprawe, ze za minmalna stawke, nawet jakbys mieszkal w chinach to nie przezyjesz, a ilosc pracy jaka trzeba wlozyc w to zeby przygotowac cos naprawde fajnego, nawet skladajac z lego jest zbyt duza.

Zdadza sobie sprawe, ze tych rzeczy nie sprzedaje sie w tak churtowych ilosciach, jak np. proste propsy, a wykonanie ich to luzem pewnie z 20-40h i jak chce sie przezyc ze sprzedawania tego to trzeba miec rozsadne ceny.
Z reszta chocby najbardziej utalentowana, nie bedzie miala czasu, zeby sie tym profejsonalnie bawic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2013, 15:06 
Cytuj  
iniside napisał(a):
churtowych


No kurwa bez przesady.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 323 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.