mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 09:14 
 
TobiAlex napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Lol to zostało zrobione w jakimś edytorze :D?


Zaboleq ale proszę Cię, jak nie masz o czymś pojęcia to się o tym nie wypowiadaj ok? Nie jakimś edytorze tylko w "kliku". Żeby Ci zilustrować co to takiego, to odpal sobie Galaxy do StarCraft II. Zasada działania mniej więcej taka sama. A co potrafi Galaxy każdy wie (albo i nie?).

Btw. właśnie zostało udostępnione Unreal Engine 4:

https://www.unrealengine.com/


Ja tam wcześniej tylko unity używałem do testów albo xna. Ewentualnie construct 2 bo też wydawał się spoko ale do czasu ;). Nowa wersja unity wydaje się być kolejnym krokiem ku doskonałości(chociaż przy czymś ciut większym niż prosta gierka i tak trzeba jakoś obchodzić gameObjecty bo to strasznie wszystko spowalnia i jest ogólnie niewydajnym rozwiązaniem). No i teraz jeszcze jest EU engine aczkolwiek nie wiem czy to do prostych indie gierek się nadaje;]. Teraz tego indie jest od chuja i nie wiem czy nie za dużo...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 09:21 
 
Indie gierki na UE4 napewno beda sie wyroznica grafika ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 11:59 
 
iniside napisał(a):
Indie gierki na UE4 napewno beda sie wyroznica grafika ;p.


Ja nie jestem zwolennikiem napierdalania full wyjebanej grafiki w indie gierkach. Chociaż w sumie co tak naprawdę na ten moment definiuje indie :)? Ktoś, kto na co dzień nie zajmuje się gamedevem tylko dłubie coś po godzinach jest indie developerem? A może decyduje ilość kasy/wielkość zespołu? Liczy się wieilkość projektu?? To co jest obecnie mi się totalnie nie podoba. Coraz więcej tytułów działa na zasadzie - zapłać teraz, dostaniesz dostęp do alphy teraz/za jakiś czas. Potem zrobimy przecene to kupi wiecej ludzi i bedzie kasa na dalszy development/dodanie nowych ficzerów. Z tym, że wtedy wychodzi na to, że gra jest w produkcji o wiele za długo(chyba każdy ostatni głośny projekt jest przesuwany) albo wypuszcza się grę "modułami". Są projekty w które inwestowałem bo wiem/jest duża szansa, że te projekty wypalą - np W3 czy PoE albo GrimDawn. Robią to ludzie z doświadczeniem i ze wsparciem osób, którzy tworzyły najlepsze gry w histori.

Np taki Star Citizen zebrał po prostu olbrzymie ilości kasy ale uj wiadomo co z tego wyjdzie. Może skonczy się jak kolejny x-rebirth (oby nie...). Póki co żadna z wielce oczekiwanych gierek z kicka nie miałą bodajże swojej premiery. Testem będzie właśnie W2, PoE, nowy Torment i Star Citizen/Elite Dangerous.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:03 
 
BTW LOLOLOLO:


http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162, ... la___.html

Love :D


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:11 
 
bleh, kolejna gra tego typu super..

po url mialem nadzieje na jakiegos porzadnego RTSa, albo coś w stylu World in Conflict.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:30 
 
zaboleq napisał(a):
iniside napisał(a):
Indie gierki na UE4 napewno beda sie wyroznica grafika ;p.


Ja nie jestem zwolennikiem napierdalania full wyjebanej grafiki w indie gierkach. Chociaż w sumie co tak naprawdę na ten moment definiuje indie :)? Ktoś, kto na co dzień nie zajmuje się gamedevem tylko dłubie coś po godzinach jest indie developerem? A może decyduje ilość kasy/wielkość zespołu? Liczy się wieilkość projektu?? To co jest obecnie mi się totalnie nie podoba. Coraz więcej tytułów działa na zasadzie - zapłać teraz, dostaniesz dostęp do alphy teraz/za jakiś czas. Potem zrobimy przecene to kupi wiecej ludzi i bedzie kasa na dalszy development/dodanie nowych ficzerów. Z tym, że wtedy wychodzi na to, że gra jest w produkcji o wiele za długo(chyba każdy ostatni głośny projekt jest przesuwany) albo wypuszcza się grę "modułami". Są projekty w które inwestowałem bo wiem/jest duża szansa, że te projekty wypalą - np W3 czy PoE albo GrimDawn. Robią to ludzie z doświadczeniem i ze wsparciem osób, którzy tworzyły najlepsze gry w histori.

Np taki Star Citizen zebrał po prostu olbrzymie ilości kasy ale uj wiadomo co z tego wyjdzie. Może skonczy się jak kolejny x-rebirth (oby nie...). Póki co żadna z wielce oczekiwanych gierek z kicka nie miałą bodajże swojej premiery. Testem będzie właśnie W2, PoE, nowy Torment i Star Citizen/Elite Dangerous.


Shadowrun Return miał już premiere.
Mało w to narazie grałem, ale co grałem to mi sie podobało. Jesli reszta gier z kicka bedzie na tym poziomie, to ja tam nie mam nic przeciwko.

Po drugie jakby ludzie nie rzucali kasa w monitor na wszystko co sie swieci, to nie byloby takiego problemy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:36 
 
Mam dostęp do Star Citizena. Na tą chwilę można "pograć" tylko w moduł Hangar. Ilość detali i szczegółów mojego statku potrafi powalić na kolana, za to performance jest kompletnie z dupy. Ledwo mi to chodzi na sprzęcie może nie najnowszym, ale takim, że w dzisiejszych czasach spokojnie grać się da.
Fajnie by było jakby część z tych milionów spożytkowali na jakąś optymalizacje ;). Niedługo ma wyjść moduł Starfighter (będzie już można z hangaru wylecieć i polać trochę). Z takim performancem to ja tego latania już jakoś nie widzę, tym bardziej że na ekranie będzie więcej tak odpicowanych stateczków jak mój.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:38 
 
zaboleq napisał(a):


No i super. Po tym co widziałem w WT, moja ostatnia próba gry w WoT zakończyła się stwierdzeniem: "co za kupa gówna". hehe


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 19:31 
 
Pograłem chwile w Lichdom i:
1. Walczy sie tylko czarami (jak ktos uwaza to za wade moze odrazu odpuscic te gre ;p)
2. W grze jest crafting czarów, które sie składa z różnych komponentów. Jeszcze za wczesnie zeby wiecej o tym pisac ale wyglada to obiecujaco.
3. Czary maja semi autotarget. Nie wiem po jaki chuj i mam nadzieje, ze to zmienia...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 21:28 
 
Czuć jak się przysoli komuś czarem czy bezpłciowo jest pod tym względem?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 21:40 
 
Narazie to tylko poczatek, ale jak narazie wrazenie jest pozytywne. Czary maja odpowiedni graficzny impact, i sa calkiem ładnie zrobione.
Jakbym mial sie czepiać detalów to brakuje fizyki, kiedy sie jebnie komus czarem. Jak worg oberwie to powien sie potknac, przechylic albo cos. A tak to tylko zwalania.

W grze nie ma backpedalling, wiec jak chcesz uciec przeciwnikowi to musisz sie do niego odwrocic plecami. Dodatkowo trzymanie przygotowanego czaru drastycznie zwalania mozliwosci poruszania sie.

Mnie zajebał pierwszy mini boss. Nie był trudny po prostu sie zagapiłem :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 21:59 
 
Dobrze by było jakby tą fizykę poprawili/ dodali.
To, że graficznie jest fajnie to plus, fizyka na minus, a jak w kwestii dźwięków czarów, uderzeń, itp?


Bo rozumiem, że to raczej taki slashero-shooter z elementami rpg - coś bardziej w deseń Dark Messiah of M&M tylko, że z czarami, a nie melee niż np. Skyrim / TES ?


Kiedy to ma wyjść, bo rozumiem to jakaś alpha ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 22:17 
 
To jest Dark Messiah, tylko ze samymi czarami. To jest bardziej taki HnS. Całość opiera sie o farmienie coraz to lepszych komponentów do craftowania czarów.

Narazie nie ma tu żadnej itemizacji o ile dobrze widze. Ale z tego co ogoadałem na stremach to bedzie mniej lub bardziej typowy HnS z tymi ze z widokiem FPP zamiast izometrycznym.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 06:42 
 
Czy Men of War: Assault Squad 2 ma jakieś widoczne wady w becie?
Nie chcę zmarnować kasy ale wygląda super. Warto kupić już teraz?


_________________
psn

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 13:38 
 
Deshroom napisał(a):
Czy Men of War: Assault Squad 2 ma jakieś widoczne wady w becie?
Nie chcę zmarnować kasy ale wygląda super. Warto kupić już teraz?


Kupiłem 2 dni temu i się zagrywam. Co dziwne! II chodzi u mnie lepiej niż I no i wygląda obłędnie. Wczoraj z bety przeszła MoW AS 2 w fazę wczesnego dostępu (doszli sovieci do skirmishy i multi oraz zwiększyli misje z 2 do 6).

Docelowo będzie 5 nacji jak w I (dojdą jap i angole) oraz ma być minimum po 7 skirmishy dla każdej nacji.

Pierwsze skirmishe są po trochu jak misje w CoH. NP: wpierw bronimy się przed paroma falami (od poziomu trudności zależy czym się bronimy i jaki przeciwnik nadejdzie), w dalszej kolejności po udanej obronie należy przejąć linię umocnioną. Kolejnie Sprawdzić i naprawić czołg. Kolejną pod misją jest zapolowanie na czołg przeciwnika ( ma osłonę dział AT i piechoty), a pod koniec wyparcie przeciwnika z resztek tego co broni. Sam koniec to kilka fal atakujących chcących odbić to co utracili.Poziom Heroic to naprawdę teraz wyzwanie. W kolejnej misji po początkowej małej akcji należy ustawić obronę i przetrzymać 10 fal atakujących (później pewnie kontratak). Jestem na 5 fali (po 2 godz gry).

To co mi się bardzo spodobało to, że AI prowadzi pieszy zwiad przed czołgiem/czołgami (fajnie to wygląda, no i jest przeszkodą w niszczeniu czołgów przez piechotę). Tyczy się to tylko skirmishy jak na razie.

Grafika i efekty full wypas. I super sprawa ze steam workshopem -wybierasz moda->subskrypcja->w grze->opcje->wybór modów i gotowe:D Koniec z ręcznym instalowaniem zaciąganiem itp

Co do wad to przyczepić się za bardzo nie ma. W becie miałem problem ze stawianiem min, zasiek, worków tam gdzie chce, ale po wczorajszym paczu jest już tak jak było w I (czyli all śmiga jak powinno w tym zakresie). Trafiłem też na 1 buga: nie mogłem naprawić luf w działku samobieżnym (ostwind).


I jeszcze jedna zmiana na plus. W MoW AS punkty wpadały co jakiś czas (kilkanaście/kilkadziesiąt na minutę w zależności od przejętych punktów na mapie) Teraz dostaje się startową pulę (np:500) i po 250-300 za poszczególne zadania. trzeba wydawać z głową i dbać o to co się ma (dodatkowo nie ma wszystkiego co się chce do zakupu).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 14:06 
 
Widziałem te fale w godzinnym filmie na youtube.
Ładnie to wygląda tylko AI trochę dziwne ale może to niski poziom trudności był.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 14:26 
 
Fajnie, czekam na ten tytuł bo jakoś CoH 2 mnie zawiódł.

P.S
Czy ja dobrze widzę, że to kosztuje 59.90?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 15:43 
 
Na alledrogo najtaniej widziałem za 35 zł (steam gift). Ja dałem 30zł na GMG (miałem sporo odłożone za playfire). cena normalna za boxa to , chyba 70-90 (muve.pl ma chyba taniej digital wersje).

Deshroom napisał(a):
Widziałem te fale w godzinnym filmie na youtube.
Ładnie to wygląda tylko AI trochę dziwne ale może to niski poziom trudności był.


No AI się zachowuje w miarę przewidywalnie, ale potrafi zaskoczyć. Przed chwilą 8 fala przeorała mi 1 linię obrony, a jedna pantera nawet dojechała do 3 linii i jeszcze mi zniszczyła wolverina i okopanego shermana. Zdecydowanie tanki w grupie lepiej się osłaniają niż w MoW I. Gdyby w tej misji , w którą gram czołgi miały porządną osłonę piechoty to misja nie do przejścia.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 18:03 
 
No wlasnie ja tez sie nad Mow mocno zastanawiam bo jak pierwsze cohy byly super i multi mialy niezle, łacznie z coh:online to II czesc Coha to jak dal mnie sredniawa gra.

Najbardziej mnie interesuje multi - musze poczytac ale jakie sa tam tryby


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 19:18 
 
Na to wpadłem ostatnio http://www.gry-online.pl/gra.asp?ID=15180

Zapowiada się syto.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 573, 574, 575, 576, 577, 578, 579 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.