mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 28 maja 2004, 09:54 
Cytuj  
Scorp, zwroc uwage na skale, FFXI w porownaniu do tego to pikus, a nie mowiesz ze grafika cienka... Poza tym duze wieksze zroznicowanie, przynajmniej takie odnioslem wrazenie po obejrzeniu filmiku :smile:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 maja 2004, 11:49 
Cytuj  
Dodaj do tego dynamicznie zmieniajaca sie pogode, zaspy po pas nawet w glownych miastach w zimie (swiat ma pory roku, wiatr wplywa na latanie na lotni itp itd), jeden serwer dla wszystkich graczy...
Swiat naprawde olbrzymi (mowi sie ze w tej chwili jest testowane okolo 5%-10% swiata, podobno przejscie na piechote z jednego konca na drugi zajmuje dzien RL.....

juz.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 28 maja 2004, 11:54 
Cytuj  
Ta, wg mnie dwie najciekawsze cechy gry:
1) jeden serwer
2) postac zostaje w grze jako npc po wylogowaniu gracza - odpowiedni skrypt napisany przez gracza definiuje sposob zachowania/wykonywane czynnosci; tak to w kazdym razie zinterpretowalem :smile:

*

Posty: 56
Dołączył(a): 12.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 14:07 
Cytuj  
szersze info o grze :
Characters:
- 12 different races.
- 14 character classes.
- 30 equipment slots per character.
- 42 trade skills (thanks Keldar)
Universe:
- 2 basic Kingdoms - Dark and Light - non PVP (for newbie).
- 10 Kingdoms to conquer PvP (in regards to war honor code).
- 5 Duchies per Kingdom.
- 7 Counties per Duchy.
- 9 Baronies per County.
- 13 Fortresses per Barony.
In summary 4095 Fortresses to conquer per Kingdom
- 213 main cities.
- a huge amount of village (developers don't even know the number).
- Time of the world: 84 minutes = 24 DnL hours, a DnL day.
- 365 days per year with 4 seasons.
- 1 sun, 2 moons.
Game Design:
- Only one server (40,000 sqkm)
- 2 dimension unique player progress system represented by the SXP - Social Experience - and the FXP - Fighting Experience.
- 3 Epic Quests per character class. Complete set of dress and weapons per quest.
- New supply discovery process.
- Original objects creation based on a relational data base process.
- Dynamic management of the magic side effects - Dark or Light - on the player as well as the environment.
- Transport (boats/ships, dragons free flying, dragons fix path, hanglider, paragliding, ballooning, snowboarding, taming and use of various creature mounts, teleportation.. etc?)
Miscellaneous:
- Constellation management. (magic will be influenced by the stars and planets)
- Under sea management.
- Weather management (wind, rain, snow, etc... effected by the variables temperature, humidity, altitude and season)
- Underground management.
Techniques:
- 300,000 polygons rendered per frame (terrain only)
- View distance 50km (30miles) no clipping
- Polygon resolution: 16cm (6.5inchs)
- Procedural background elements generation system
- Inverse Kinematics
- EAX support 7.1 compatable
- Original sound track
No ja wlasnie na cos takiego czekalem :smile:)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 15:18 
Cytuj  
Zapomniales dodac ze wyjdzie gdzies w 2006.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1401
Dołączył(a): 22.12.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 15:20 
Cytuj  
jeśli to wszystko prawda to będzie to zdecydowanie największa gra jaka kiedykolwiek powstała. A co do tego że postać pozostaje jako NPC to wydaje mi się, że zbytnio zamulało by to server no i jakiś main bank czy inne miejsce było by "lekko" zatłoczone :wink:


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 15:51 
Cytuj  
Realny termin to poczatek przyszlego roku Aenima.

juz.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 15:55 
Cytuj  
pewnie tak jak beta DFO miala sie zaczac we wrzesniu 2003. Ale moze miejmy nadzieje bo gra zapowiada sie ciekawie.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 16:10 
Cytuj  
To ze pisze ze calkiem realny termin nie wynika z faktu ze sledze boardy :>
Raczej z faktu ze mam podstawy sadzic ze to calkiem realny termin :razz:

juz.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 16:21 
Cytuj  
w tej branzy nie ma czegos takaiego jak realny termin :smile:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 19:50 
Cytuj  
Wiesz, rzeczy mozna widziec czarno, mozna widziec jasno a mozna racjonalnie oceniac mozliwosci na podstawie przeslanek do jakich sie ma dostep, nie? :>

juz.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 12.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 20:06 
Cytuj  
Cos ty taki tajmeniczy ?:P czyzby nda :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 20:17 
Cytuj  
Betatesterzy nie moga mowic ze sa betatesterami, takie jest nda...... podobno.

juz.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 maja 2004, 22:55 
Cytuj  
Przyznam szczerze że byłem do tego sceptycznie nastawiony ale wydaje się iż gierka będzie miałą potencjał - oby tylko wyszła jak najszybciej :smile:

****

Posty: 1401
Dołączył(a): 22.12.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2004, 00:00 
Cytuj  
OT: Kang, bardzo ładny avatarek.
Jestem ciekawy jak to wyjdzie z tym jednym serverem dla wszystkich i czy świat nie okaże się zbyt wielki.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 12.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2004, 00:20 
Cytuj  
Ma byc jeden serwer i ja sie obawiam zeby swiat nie okazal sie zbyt maly , spore zainteresowanie jest ta gra :smile:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2004, 00:24 
Cytuj  
Swiat zbyt maly?
:>
Nie wiesz co mowisz :>
40.000 km kwadratowych to troche jest :>

juz.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 12.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2004, 00:29 
Cytuj  
i myslisz ze 40k wystarczy jak na serwerze bedzie zalogowanych ~13k osob ?:)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 maja 2004, 08:04 
Cytuj  
Tak.

juz.

*

Posty: 56
Dołączył(a): 12.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 maja 2004, 09:36 
Cytuj  
Mam nadzieje :smile:

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.