iniside napisał(a):
Natomiast co do poziomu trudnosci. Bede szczery. Zwieksze poziomy trudnosci zwieksza tylko HP przciwnukow. Moze troche wiecej dmg robia, ale nie zauwazylem. Jak tak maja wygldac wyzsze poziomy trudnosci to lepiej sobie odpuscic ich robienie całkowicie ;/
Wyzsze poziomy trudności powinny się wiązać w pierwszym rzędzie z bardziej rozbudowanymi/lepszymi skryptami odpowiadajacymi za AI komputerowych przeciwników, tyle, że coś takiego jest wielką rzadkością, a w rpg-ach to nie pamiętam czy kiedyklwiek się z tym spotkałem.
Dopiero w na drugim miejscu, pomocniczno mogą być np. zmiany w mechanice, a na samym końcu w ostateczności zmiany w hp&dmg, używane głównie w przypadku jeżeli na "normalu" zostały one celowo zaniżone aby gracz się czuł niczym pół-bóg.
Zmiany hp czy dmg to ścierwo i rzeczywiście jak na tym ma polegać zwiększanie "trudności" to może tych innych poziomow w ogóle nie być.