mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 658 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 gru 2014, 00:27 
Cytuj  
A co mają ich w koszule bahama przebrać?
Przynajmniej to SF a nie identycznie nienaturalnie falujące balony w DOA5.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 6 gru 2014, 20:32 
Cytuj  
https://www.facebook.com/video.php?v=10152970749467147 I mamy jako taki gameplay:)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2014, 08:11 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
A co mają ich w koszule bahama przebrać?

Ale Capcom już przebiera ubiera postacie w takie koszule. Za mało zorientowany jesteś. Mi nie chodzi o to żeby Ryu wyglądał nagle całkowicie inaczej. Fajnie byłoby zobaczyć jakieś zmiany w strojach głównych. W tym względzie wieje nudą.

Próbowałem wkręcić się w "Street Fightera IV" i nie wyszło. Wszystko super, ale system nie do końca do mnie przemawia. Wolę bijatyki, które więcej wybaczają i nie mam tutaj na myśli tytułów gdzie można być prosem dzięki mashowaniu klawiszy. Nawet sztywny i dziwny "Mortal" mnie tak nie zniechęcił systemem.

W piątkę zagram. Może mi przypasuje. Nie wiem.


"Tekken 7" - nowy trailer i nowa postać:
http://www.eventhubs.com/news/2014/dec/ ... cky-chloe/

Powstrzymam się przed komentowaniem tej nowej postaci. Musiałoby tutaj paść wiele niecenzuralnych słów. :-?

Graficznie jakoś średnio. Gdzie ten Unreal Engine 4? Niby nie zaimplementowali jeszcze wszystkich efektów, ale i tak jest jakoś tak bez zachwytu. W systemie kilka nowych rozwiązań, są nawet jakieś ciosy specjalne. Areny - średnie. Chyba ostatnim "Tekkenem", w którym prawie wszystko mi pasowało zostanie piątka. To była magiczna gra. Prawdziwy pokaz możliwości PS2.

Są bardzo duże szanse na to, że siódemka wyjdzie na PC. Co to za czasy. Kiedyś człowiek modlił się o bijatykę na komputer, teraz nie będzie wiedział, w którą grać. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 gru 2014, 22:40 
Cytuj  
http://www.eventhubs.com/news/2014/dec/ ... niversary/

Umarłem ze śmiechu. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 20:18 
Cytuj  
Czy istnieje jakiekolwiek mordobicie z niezjebanym multi? Próbowałem już USF4 i MK i dupa, lagi na wszystkim w chuj.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 20:41 
Cytuj  
Nie ma, czekamy na mesjasza. Pozostaje czasem granie w towarzystwie na jednym tv w sytuacji gdzie max 2 osoby ogarniaja a reszta dostaje w dupe ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 21:03 
Cytuj  
Oczywiście, że jest - Smash Bros. na Wii U.

Multi jest powszechnie chwalone, nawet w 4 czy 8 graczy. Reszta bijatyk to jakiś żart w multi po necie. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 21:13 
Cytuj  
Na konsolach ten sam problem? Właśnie dotarłem do tego etapu z Tekkenem 5 że granie z ziomkami zamula i dlatego szukam. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 21:21 
Cytuj  
Po trailerze tekkena naszła mnie inna myśl. 20 lat gry, milion megaherców więcej w procesorach, wynaleziono więcej technologii niż przez poprzednie wieki, a postacie to nadal kukiełki.
Więcej rozdzielczości, 100x lepsze tekstury, naturalne symulacje ubrania i super particle efektów. Ale nadal kukiełki.
Nie dali rady w tym czasie zbudować poprawnego anatomicznie modelu ruchu i go ladnie oskinować? Mieliby ładnie działajace modele ludzi, potem tylko skalować wg umięśnienia i proporcji postaci, ale szkielet ten sam. Głównie obręcz barkowa, to wszystko wyglada jakby było w użyciu normalnie stosowane w grach rozwiązanie z jedna kościa stercząca z kręgosłupa jako objczyk i do tego przylepione ruchome ramie. Zupełnie pomijają obojczyk i ruchomość jaką nadaje on ramionom. Teraz wyglada to jak ludziki Dżi Aj Dzoł z lekko elastycznymi plecami.

Przez tyle lat nie dali rady zrobić wielkiego kroku naprzód, az tyle dodatkowej mocy by to wymagało?

Edit: Są w ogóle jakieś takie testowe próby, np, naparzające się szkielety z naturalnymi ruchami i ograniczeniami?
Nie znam się, ale jeszcze nie widziałem zeby w bijatyce (gdzie są DWIE postacie na ekranie) wyglądało to jak trzeba.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 21:25 
Cytuj  
To nie jest symulator tylko arcade. Te postacie mają być przerysowane. Porównaj sobie ruch modelów z konsolowym UFC, tam jest inna bajka ale też inaczej to wszystko ma wyglądać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 21:43 
Cytuj  
A wiem ze arcade. Chodzi mi o banalny ruch ramieniem który będzie ruchem człowieka a nie plastikowej figurki. Nie oczekuje symulacji wychodzenia z nelsona jako traść gry, chce wciskając guziczki widzieć wyskok na 3 piętro i lot w dół z kopniakiem, niech tylko noga zgina się i skęca przy tym w odpowiednim miejscu.
No ale ważniejsze jest wykorzystanie 3/4 mocy procesora na symulacje podwiewanej przy tym wyskoku sukienki ;]

Particle wymyślili zeby zasłaniać miejsce uderzenia (bo różnie było z tym trafianiem) i dziwne deformacje stawów. Ale teraz można mieć ładne efekty "mocy" i pod spodem też poprawną anatomie. Bez zmiany samej rozgrywki.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 gru 2014, 21:44 
Cytuj  
Tutaj nie chodzi o przerysowanie według mnie. Większość animacji postaci w takim "Tekkenie" chociażby nie zmienia się od X części. Między innymi dlatego tak kiepsko to wygląda.

"Tekken" po piątej części idzie jakąś mega zjebaną drogą. Średnie nowe postacie, paskudne areny, okropna muzyka, dziwne rozwiązania w systemie.

Najlepsze animacje z bijatyk 3D ma według mnie seria "Dead or Alive".

Kurde, jak zapowiedzą "Soul Calibur VI" to mam nadzieję, że nie pominą wersji na PC.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 gru 2014, 21:57 
Cytuj  
http://www.eventhubs.com/news/2014/dec/ ... haracters/

W takiej jakości nowy "Tekken" prezentuje się przednio a będzie jeszcze lepiej. Lucky Chloe nadal uważam za niewypał.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 gru 2014, 23:20 
Cytuj  
Chcesz powiedzieć, że te wielokąty na ramionach w tych czasach gdzie na ekranie są dwie postaci i jakaś tam sceneria jest fajne?
Ja pierdolę.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 10 gru 2014, 23:32 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=OeoC9T23E44
Bądźmy poważni mk9 masakruje najnowszego tekkena


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 13 gru 2014, 10:28 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Chcesz powiedzieć, że te wielokąty na ramionach w tych czasach gdzie na ekranie są dwie postaci i jakaś tam sceneria jest fajne?
Ja pierdolę.

Ja już dawno przestałem oczekiwać cudów w kwestii grafiki od bijatyk. Zgodzę się z Tobą, że skoro na ekranie są tylko 2 postacie to wszystko mogłoby wyglądać dużo lepiej. Znaczną rolę odgrywa tutaj kwestia tego by gra nigdy nie zwalniała.

Jeżeli chodzi o grafikę to najbardziej zawiodło mnie ostatnio "Dead or Alive 5". Postacie wyglądają znakomicie, ale areny pozostawiają trochę do życzenia. Te w czwórce powalały swoim rozmachem i dbałością o szczegóły. Dlatego dziwi mnie czemu w piątce nie ma znacznego kroku do przodu a miejscami jest wręcz krok w tył.

W sumie największy zachwyt pod względem oprawy wzbudziły u mnie swego czasu "Tekken 5" i "Soul Calibur III".


Kupiłem właśnie "Dead or Alive 5 Last Round". Już nie mogę się doczekać. Oby tylko multi dodane kilka miechów po premierze nie ssało jak to w "Mortalu". :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 13 gru 2014, 12:45 
Cytuj  
Jak dla mnie, to multi poza "hot seat" mogłoby nie być. Bijatyki to taki, gatunek, gdzie liczy się reflex i już nawet ping w okolicach 70-80 potrafi zrujnować przyjemność z gry. Nie wspominając już o ludziach z wooden PC generujących slow motion, który przenosi się też na osobę na drugim końcu kabla, ponieważ gra musi działać jednakowo u wszystkich w sesji.

Bijatyki, podobnie jak Herosi, nadają się tylko do Hot Seat:P

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2014, 12:04 
Cytuj  
U mnie nikt ze znajomych nie lubi bijatyk. :-?


Tutaj nowe "Dead or Alive" za 5 dyszek jakby ktoś chciał:
https://www.g2a.com/weeklysale?adid=LOW&id=3


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 gru 2014, 13:27 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Chcesz powiedzieć, że te wielokąty na ramionach w tych czasach gdzie na ekranie są dwie postaci i jakaś tam sceneria jest fajne?
Ja pierdolę.

Ja już dawno przestałem oczekiwać cudów w kwestii grafiki od bijatyk. Zgodzę się z Tobą, że skoro na ekranie są tylko 2 postacie to wszystko mogłoby wyglądać dużo lepiej. Znaczną rolę odgrywa tutaj kwestia tego by gra nigdy nie zwalniała.

Juz abstrahujac od ilosci wielokatow. Jesli przy w tak kontrolowanym środowisku (dwie postacie, tlo + jakies tam efekty od czasu do czasu), developer nie potrafi kontrolowac wydajnosci gry, to...


Niech spierdala zamiatac ulice, a nie gry robic.

A co do powodow, ze animacje sa jakie sa, na to sa dwie odpowiedzi:
1. Brak czasu. Zeby te animacje byly naprawde dobre, trzeba by je wszystkie przygotować ręcznie i dokładnie blendowac, w zaleznosci od wykonywanych ruchow.

2. A na pytanie, dlaczego, nie robic tego proceduralnie, przeciez napewno sie da ? Oczywiscie ze sie da. Tylko przypomnijcie sobie, jak ciagle marudzicie, ze w innych grach postacie "plywaja" przy wykonywaniu atakow. Ano plywaja, bo nie maja root motion (czyli animacja nie jest kompletnie zrigowania), tylko blenduja podstawowe animacje z czesto full body IK, ktore sprawdza pozycje kości względem otoczenia postaci i na tej podstawie generuje pozycje w których maja sie znalesc.

Czy da sie to robić bardziej dokładnie ? Pewnie, ze sie da. Pytanie tylko, czy chcecie mieć 30fps czy 60fps/120fps ?

Mi to osobiscie nie przeskadza i nie zwracam na to, az tak duzej uwagi. Osobiscie bardziej mie wali w oczy, jak postac wisi w powietrzu (bo teren nie rowny, a animacja nie bierze tego pod uwage, bo i jak ?), albo wali w powietrze (bo przeciwnik pomimo ze w zasiegu ataku, nie jest w zasiegu animacji).


Cytuj:
No ale ważniejsze jest wykorzystanie 3/4 mocy procesora na symulacje podwiewanej przy tym wyskoku sukienki ;]

E nie przesadzajmy. Cloth sim to bardzo tania symulacja, zwlaszcza na tylko dwoch postaciach. A przypuszczam, ze wiekszosc gier i tak tego nie symuluje, tylko uzywa czegos w stylu Alembic, albo po prostu bakeuje cloth sim do zrigowanych kosci (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 gru 2014, 13:31 
Cytuj  
No dobra, wszystko ok, ale wydaje mi się, że goście od bijatyk po prostu spoczęli na laurach i mają wyjebane bo na tle wielu tytułów z innych genre to bijatyki wyglądają żałośnie pomimo, że mają najlepsze warunki do zrywania hełmów ;-)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 658 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.